Vrijdagavond doet ze haar deurtje op slot,quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:18 schreef ToT het volgende:
Beverton, Beverton,
Toen zijn vader zijn moeder neukte,
had hij geen idee waar hij aan begon!
Die arme Beverton,quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:35 schreef beverton het volgende:
[..]
Vrijdagavond doet ze haar deurtje op slot,
En daarna in bed kreunt ToT van genot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Die arme Beverton,
Hij zou zelfs het geslacht nog niet kunnen herkennen van een non!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gek he als er lappen stof voor hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Dus dacht serokwal:
Als hij me maar niet neuken zal!
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:50 schreef ToT het volgende:
Dankzij de blubberbaggerritus van Serokwal,
raakten de ONZ-modjes psychisch in een heel diep dal!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:06 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Een kwaliteits post van iBenny
verteer je het beste met een rennie . . .
Wat gebruik jij een moeilijke woordenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:09 schreef ToT het volgende:
Muffin die ontvoerd wordt door Pixie?
Mocht ze dat proberen, dan bezorg ik haar asfyxie!
Het gaat om het ideequote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
woorden en worden rijmt niet
dat zie ik, want ik ben de enige echte zwarte piet
Een mannetjeshamster en een lesbische dame, ik weet het, het klinkt debiel,quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
Maar als pixie nu bij muffin ligt
Is die muffin dan een ware nicht?
Ik denk niet dat Pixie bleefquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
Maar als pixie nu bij muffin ligt
Is die muffin dan een ware nicht?
Van een post van Pingwingeiquote:
Als SpiekerJozef iets zegtquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:36 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Van een post van Pingwingei
wordt iedereen blij . . .
[ afbeelding ]
Kom op Wukl, je kan beterquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:52 schreef Wukl het volgende:
[..]
Als SpiekerJozef iets zegt
dan is het dood, arme specht.
Dat weet ik, ik mis inspiratie,quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:09 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Kom op Wukl, je kan beter
want van deze spreuk word ik niet heter . . .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |