abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:02:54 #101
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_77650539
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:58 schreef RitseB het volgende:
Op fix
Waarom zo'n focus op die jongen trouwens?
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:04:05 #102
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_77650594
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:02 schreef Poit het volgende:

[..]

Vond het maar een matige rumble hoor.. maar zit er ook niet helemaal in op het moment..
ik vond hem beter dan beter dan de laatste 3 edities
pi_77650634
Waarom uberhaupt een toelichting op de schandpaal? Laat het gewoon zoals het was met een naam en de reden er achter en na een aantal topics verdwijnt hij vanzelf weer van de schandpaal naar de gewone lijst en komen er wellicht weer andere mensen op de schandpaal omdat ze klagen over Braid bijvoorbeeld!

Misschien wel idd algemene gedragsregels toevoegen over dat de sluiter het nieuwe topic opent en dat nieuwe posters zich moeten voorstellen en pas na een X aantal topics in het lijstje komen
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:07:16 #104
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_77650755
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:04 schreef koei het volgende:
Misschien wel idd algemene gedragsregels toevoegen over dat de sluiter het nieuwe topic opent en dat nieuwe posters zich moeten voorstellen en pas na een X aantal topics in het lijstje komen
Ik ben Paro, ik ben 8 jaar en doe een waggelende pinguin na(dat zou in mn evt biografie kunnen staan).
pi_77650771
Koei, wat vond jij van WIDM aflevering!? Dat karaoke gebeuren was echt tof gedaan!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_77650820
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Koei, wat vond jij van WIDM aflevering!? Dat karaoke gebeuren was echt tof gedaan!
Ik vond het echt een toffe aflevering. Die karaoke opdracht was erg mooi idd

En ik had voor het eerst de afvaller goed
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:10:26 #107
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_77650925
Mandjestijd!

klote wekker morgen om 05:30
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_77651056
Weltrusten Fallen
pi_77651083
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:19 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik denk he, dat Flodder een kloontje is van onze eigen Nick-Gizmo
dude! Eerst zeiken over vooroordelen en dan nu dit verzinnen?! Ik heb geen kloon, en zit niet zoals andere mensen in dit topic wel op een kloon!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_77651181
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:08 schreef koei het volgende:

[..]

Ik vond het echt een toffe aflevering. Die karaoke opdracht was erg mooi idd

En ik had voor het eerst de afvaller goed
trut ! Doe je ook mee in de prono hier?! Nja ik vind het niet erg dat ze er uit is hoor, maar zag liever kim gaan! Zater trouwens goed veel mensen in het WIDM topic op Hind als mol !
Wie heb jij eigenlijk als Mol?!
pi_77651227
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:50 schreef Misan het volgende:
Bizar verhaal BBN, maar voelde wel ok dat hij belde achteraf?
Het gevoel was zeker goed, maar het blijft een apart moment dat uit het niets kwam.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_77651447
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nu wordt elke aflevering exponentieel toffer, was afgelopen jaren ook zo als er nog maar weinig over zijn
pi_77651448
pi_77651470
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik ben Paro, ik ben 8 jaar en doe een waggelende pinguin na(dat zou in mn evt biografie kunnen staan).
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:23:00 #115
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_77651515
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

dude! Eerst zeiken over vooroordelen en dan nu dit verzinnen?! Ik heb geen kloon, en zit niet zoals andere mensen in dit topic wel op een kloon!
Rustig jongen! Rustig! Whoooooo
Alsof ik je net heb mee moeten delen dat je een miljoen euro bent misgelopen.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_77651553
in farmville ben ik weer over een miljoen munt'n trouwens
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:23:49 #117
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_77651557
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:22 schreef Misan het volgende:

[..]

Het lullige van wordt vervolgd clubdagen was dat je maar uit 3 opties mocht kiezen, en dit was de meest veilige van de drie, het zou ook kunnen omdat ik toen nog niet wist dat ik ADHD had.
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:24:24 #118
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_77651587
Zo morgen nog ff werken en dan nog ff 2 dagen mee maken van de BIERweek in zwolle
Hopelijk word het net zo vaag als voorgaande jaren :p ik maak altijd rare dingen mee
Dus hopelijk zondag met lading sterke verhalen over bier en tieten
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_77651619
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nick is nu officieel m'n favoriete kutuser
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_77651694
staat die flodder toch nog in de OP

volgens mij kan het hem niks schelen hoe! zolang ie er maar in staat
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_77651706
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Het lullige van wordt vervolgd clubdagen was dat je maar uit 3 opties mocht kiezen, en dit was de meest veilige van de drie, het zou ook kunnen omdat ik toen nog niet wist dat ik ADHD had.
Heb jij ook ooit op TV Woody Woodpecker gedaan?

Wat een held
pi_77651735
Zo hè, gezellig
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:28:56 #123
187674 Sigmund666
pi_77651746
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:27 schreef Misan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een held
Die man is echt VET! (figuurlijk)
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:29:32 #124
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_77651767
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:27 schreef Misan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een held
nee, ik moest een waggelende pinguin doen, terwijl ik 'miem miep' wilde
pi_77651893
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

nee, ik moest een waggelende pinguin doen, terwijl ik 'miem miep' wilde

en daarna heb je Han vervloekt?

is aardig gelukt
pi_77651936
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:21 schreef Misan het volgende:

[..]

Nu wordt elke aflevering exponentieel toffer, was afgelopen jaren ook zo als er nog maar weinig over zijn
als het eind van de rit maar gewoon frits is, vind ik alles goed !
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:23 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Rustig jongen! Rustig! Whoooooo
Alsof ik je net heb mee moeten delen dat je een miljoen euro bent misgelopen.
hahaha nee, dan was het een andere reactie geworden
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:25 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Nick is nu officieel m'n favoriete kutuser
wat een eer . Maar goed, jij bent ook goed op weg
pi_77652026
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:15 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

trut ! Doe je ook mee in de prono hier?! Nja ik vind het niet erg dat ze er uit is hoor, maar zag liever kim gaan! Zater trouwens goed veel mensen in het WIDM topic op Hind als mol !
Wie heb jij eigenlijk als Mol?!
Ik heb Kim als mol. Al drie afleveringen... En ook vandaag heeft ze weer aan mijn verwachting voldaan!
pi_77652056
Arjan is de mol Nick, mark my words
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:36:27 #129
187674 Sigmund666
pi_77652061
Oeh! Dikke backfire!
pi_77652096
Frits is de volgende aflevering exit trouwens en daarna Erik
pi_77652105
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:35 schreef koei het volgende:

[..]

Ik heb Kim als mol. Al drie afleveringen... En ook vandaag heeft ze weer aan mijn verwachting voldaan!
hm eerste opdracht van vandaag was ze idd weer raar bezig! Nja je ziet Kim op zich weinig doen, maar frits,arjan en eric doen te veel hun best! Ook al zou 1 van hun de mol zijn!
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:37:39 #132
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_77652119
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:32 schreef Misan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
is aardig gelukt
nee,maar je kon daar heel goedkoop panini stickers kopen, en aangezien pa of ma wel de 5 gulden entree wilde betalen voor je lol, kon je van die 10 gulden gespaard had, wel 50 pakjes voetbal sticker kopen ipv dat je nu voor 100 gulden aan boodschappen 10 pakjes voetbalpaatjes krijgt, en er dranghekken voor de albert hijen staan, als die kutkoters al niet de rij in de kassa staan op te houden.
pi_77652120
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:32 schreef Misan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
is aardig gelukt
Volgens mij is hij vroeger als kind zijnde al vervloekt...

Maar Wordt Vervolgd was wel altijd leuk! Alleen die kinderen die Donald Duck nadeden waren altijd heel slecht. Mijn favorieten waren Roadrunner en Woody Woodpecker, die hadden toffe geluidjes!
pi_77652221
Nee, Misan arjan doet echt te goed ze best, word ook gezien als leider denk ik! Maar goed, dat kan ook in ze voordeel werken!
pi_77652271
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:37 schreef Misan het volgende:
Frits is de volgende aflevering exit trouwens en daarna Erik
Nee, niet Erik

Ik heb Sanne op de schopstoel voor de komende uitzending, vind ik ook het minst interessante persoon. Kim heb ik als mol dus die moet helaas nog even blijven. Arjen is het tofst op de voet gevolgd door Erik. Frits heeft ook dankzij de mol een positieve indruk op me achter gelaten, vond dat altijd maar een saaie man, maar die dansjes tijdens het karaoke vanavond
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:41:04 #136
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_77652290
Ik heb echt een hekel aan die voetbalplaatjes actie, en vooral aan de ouders die het goed vinden dat een zooitje kinderen bij een winkelcentrum rondhangen en mensen lastig vallen, of zullen daar geen PVV stemmers tussen zitten.
pi_77652364
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb echt een hekel aan die voetbalplaatjes actie, en vooral aan de ouders die het goed vinden dat een zooitje kinderen bij een winkelcentrum rondhangen en mensen lastig vallen, of zullen daar geen PVV stemmers tussen zitten.
woensdag 12.15 zijn die kida hier uit van school, mag jij eens denken waar ze naar toe gaan!

Heyy ga je mee spelen bij de AH!!?
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:44:50 #138
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_77652473
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:42 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

woensdag 12.15 zijn die kida hier uit van school, mag jij eens denken waar ze naar toe gaan!

Heyy ga je mee spelen bij de AH!!?
Bij de albert heijn in het centrum hier hebben ze maar een dranghek neer gezet, vorige week was het nl zo erg dat er gemmiddeld 3 basis scholieren aan het eind van elke open kassa stonden
pi_77652562
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Bij "onze" appie hebben ze een dranghek neergezet in de winkel met een AH poster erop. Daar mag men achter staan bleren om voetbal plaatjes. Heel handig tussen de kassa's en de uitgang. "Meneerr,...... (ze zei meneer tegen me) heeft u ook voetbalplaatjessssss"..

Edit: Ha dubbel
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:47:01 #140
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_77652575
Maar opzich kunnen we AH verantwoordelijk stellen als daar over 6 jaar nieuwe hangjongeren culturen uit ontstaan.
pi_77652595
Dan ga je toch gewoon ergens anders je boodschappen doen? En als je een keer nee zegt tegen zo'n knul dan begrijpen ze dat echt wel.

Ik doe meestal te weinig boodschappen bij de AH voor stickers, maar als ik ze krijg dan neem ik ze gewoon aan. Mijn teamgenootjes (allemaal volwassen vrouwen zonder kinderen ) sparen wel allemaal die stickers en zitten onderling te ruilen dus daar gaan mijn stickers heen.
pi_77652623
Truste, ik ben pitten
pi_77652814
Trusten CraniuM!

Ik moest mn tas in gaan pakken en mn huis op ruimen, maar ik heb geen zin
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:55:55 #144
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_77652988
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:47 schreef koei het volgende:
Dan ga je toch gewoon ergens anders je boodschappen doen? En als je een keer nee zegt tegen zo'n knul dan begrijpen ze dat echt wel.

Ik doe meestal te weinig boodschappen bij de AH voor stickers, maar als ik ze krijg dan neem ik ze gewoon aan. Mijn teamgenootjes (allemaal volwassen vrouwen zonder kinderen ) sparen wel allemaal die stickers en zitten onderling te ruilen dus daar gaan mijn stickers heen.
Ik kan mij rot irriteren aan een tijdelijke actie, en de meeste van mn boodschappen doe ik bij slagers en bakkers ofzo, maar als je snel iets nodig hebt, of weinig tijd hebt kom ik er iig niet onderuit om naar de AH te lopen.
Dan nog kan ik mij irriteren aan dat soort acties,voornamelijk omdat omdat de doelgroep die het geld uitgeeft er niet mee aangesproken word, er naast de straatkrant verkopen een paar dozijn kinderen staan te bedelen om een paar stickers en ouders die daar geen fuck om geven. Nu mag je me een ouwe lul vinden, ik heb ook voetbalstickers en fantasiastickers en garbage pail stickers gespaard, maar dat moest ik van mn zakgeld doen of toevallig met wat familieleden op stap gaan die mij een extra cadeautje wilden geven.
pi_77653048
Fijne vakantie alvast koeitje
Ik ga snel pitten, moet morgenochtend mijn auto inleveren

Truste!!
pi_77653125
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:47 schreef CraniuM het volgende:
Truste, ik ben pitten
Ja moi ja
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:52 schreef koei het volgende:
Ik moest mn tas in gaan pakken en mn huis op ruimen, maar ik heb geen zin
Denk sneeuw!
pi_77653151
Deze topicreeks is niet zo leuk meer
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_77653330
Ik heb nu officieel recht op taart
pi_77653368
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 00:04 schreef Reintji het volgende:
Ik heb nu officieel recht op taart
Gefeliciteerd???
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_77653389
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik kan mij rot irriteren aan een tijdelijke actie, en de meeste van mn boodschappen doe ik bij slagers en bakkers ofzo, maar als je snel iets nodig hebt, of weinig tijd hebt kom ik er iig niet onderuit om naar de AH te lopen.
Dan nog kan ik mij irriteren aan dat soort acties,voornamelijk omdat omdat de doelgroep die het geld uitgeeft er niet mee aangesproken word, er naast de straatkrant verkopen een paar dozijn kinderen staan te bedelen om een paar stickers en ouders die daar geen fuck om geven. Nu mag je me een ouwe lul vinden, ik heb ook voetbalstickers en fantasiastickers en garbage pail stickers gespaard, maar dat moest ik van mn zakgeld doen of toevallig met wat familieleden op stap gaan die mij een extra cadeautje wilden geven.
De doelgroep wordt hier juist wél mee aangesproken. De belangrijkste klanten van elke supermarkt zijn gezinnen met kinderen, die doen veel meer boodschappen dan volwassenen (en dan tel ik sparende opa's en oma's niet eens mee). Daarnaast beïnvloeden kinderen de aankopen van ouders enorm. Ik was vorige week met mn nichtje en moeder boodschappen doen. Mn nichtje komt aanzetten met prinsessenyoghurtjes en mn moeder zet het gewoon in de kar en rekent het af. En dat gebeurt heel erg veel. Bij gratis stickers bij Dubbelfriss zien kinderen alleen die stickers en hup, ze drinken voorlopig dubbelfriss want dat is veeeel lekkerder dan cola als er stickers bij zitten.

Spaaracties kosten supermarkten relatief weinig (de kortingen op producten zijn laag, zeker in vergelijking met bijvoorbeeld de hamserweken) terwijl de omzet enorm stijgt omdat mensen meer inslaan om maar meer stickers te krijgen. De optimale situatie voor een supermarkt dus want je creëert klantenbinding, er wordt positief over je gepraat (door je belangrijkste klanten) en het kost weinig. Plus had tot vorig jaar de rechten op voetbal-acties en hun voetbalplaatjesacties waren ook al heel erg succesvol. Mensen houden gewoon van dingen sparen, en bij voorkeur gratis. Ik doe zelf ook meer boodschappen bij de AH als ze smurfen weggeven om ze allemaal te verzamelen. Eenmaal verzameld blijven ze een paar maanden op de TV staan en gaan daarna de prullenbak in (of naar familie)

Overigens bestaan er ook nog steeds betaalde voetbalstickers en dergelijke en die zijn ook nog steeds populair. De AH stickers worden ook maar 3 a 4 weken per jaar uitgedeeld natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')