Dat heet 'montage'. Gebeurt in meer tv programma's!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:33 schreef Tabloid het volgende:
Wat mijn tijdens de test opviel, al drie keer, is dat de persoon die de test maakt en iemand verdenkt die dan als volgende komt.
Deze week had ik het niet onthouden maar vorige week kwam Barbara en die verdacht Hind. Dus de volgende die de test ging doen was Hind.

quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:33 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
welke theorie? die van het cursor streepje bij erik ken ik en was vanavond weer raak...en ook de foto theorie, maar die leidt dan weer geloof ik naar frits...maar wat is er met de letters aan de hand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Eerste letter van de molmail. D-E-M-O-L-F-R-I-T-S

Opties:quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Eerste letter van de molmail. D-E-M-O-L-?-?-?-?-?

Als daar een naam achter zou moeten komen, blijven Frits, Arjen en Sanne over. Als dat zo is, wordt volgende week heel veel duidelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:34 schreef Bragi het volgende:
[..]

haha geniaal, dan weten we dus volgende week wie het is volgens deze theorie en dat kunnen erik en kim alvast niet meer zijn (neem aan dat die vraagtekens voor de resterende afleveringen staan?!)quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:34 schreef Bragi het volgende:
[..]

Volgende week de Squote:Op donderdag 4 februari 2010 21:34 schreef Bragi het volgende:
[..]

quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]Erik is toch - op deze manier - uitgesloten, want er zijn toch tien molmailtjes? DEMOLERIK = 9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh

- demoleric!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Opties:
- Demoliskim
- Demolfrits
- Demolsanne
- Demolarjen

Hoe maak je dat duidelijk...?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wat ik niet snap aan de karaoke "opdracht", ik zou zeggen kies het 1e nummer van de 1e bladzijde en maak dat duidelijk aan het andere team zodat die vervolgens het 2e nummer van de eerste pagina kan kiezen. Op die manier had je met die opdracht duizenden euro's kunnen scoren.
Toch!?

- Demolierik (verklaart dan ook de 'i' van de cursorquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Opties:
- Demoliskim
- Demolfrits
- Demolsanne
- Demolarjen
 )
)

Ik ben nog steeds vóór Kim, of Sanne.
 Ik ben nog steeds vóór Kim, of Sanne.

Dat slaat nergens op, die I ertussenin.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
- Demolierik (verklaart dan ook de 'i' van de cursor)

Maar er zijn maar 9 afleveringen en een terugblik. Dus het kan nog.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Erik is toch - op deze manier - uitgesloten, want er zijn toch tien molmailtjes? DEMOLERIK = 9

Uiteraard heb ik gekekenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Heb je de aflevering vandaag gekeken?
Hij heeft een boel geholpen en geld opgebracht.

Ja, maar in aflevering 10 weten we dat toch al, dus hoeft die hint niet te worden voortgezetquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Erik is toch - op deze manier - uitgesloten, want er zijn toch tien molmailtjes? DEMOLERIK = 9
 .
. 

Of juist de winnaar, want die is de laatste "afvaller"...quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dat Frits is, waarschijnlijk.

Simpel het boek uitbeelden, ze weten zelf ook hoe ze zaten dus gewoon wijzen richting de camera dan naar het boek. Dan de 1 van 1e pagina dan snappen ze m wel lijkt me.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |