Zou die foto dan telkens geshopt zijn?quote:

Sanne dus de volgende keer.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:23 schreef Kinga het volgende:
OMG. Ik begin die foto theorie wel te geloven nu hoor!!! Weer de voorste weg?

Dan is het dus toch mijn tvquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niks bijzonders te horen hier.

ja volgens mij is dat elke keer de individuele foto's op een achtergrondje plakkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou die foto dan telkens geshopt zijn?

Euh, nee?!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou die foto dan telkens geshopt zijn?
 Die foto is achteraf gemaakt. Ze hebben alle deelnemers bij elkaar gezet (op de computer).
 Die foto is achteraf gemaakt. Ze hebben alle deelnemers bij elkaar gezet (op de computer). D'r wordt gewoon telkens een deelnemer weggehaald bij de volgende aflevering.
 D'r wordt gewoon telkens een deelnemer weggehaald bij de volgende aflevering.

Dat heb ik met Erik, weet echt vanaf minuut 1 al dat hij het is. Daarbij zat Hind helemaal op Kim volgens mij en ze ligt er nu uit.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:24 schreef Ambrosius het volgende:
Kim is het, ik denk het al vanaf minuut 3 ofzo.

quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:25 schreef zeebeschuit het volgende:
Dus volgende week sanne volgens die theorie?

Heb je de aflevering vandaag gekeken?quote:

Persoon die vooraan staat op de foto is de komende afvaller.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:28 schreef -J-D- het volgende:
Wat houdt die foto-theorie precies in?

Degene die vooraan staat, valt het eerste af. Loretta stond helemaal vooraan, daarna klopte het ook...quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:28 schreef -J-D- het volgende:
Wat houdt die foto-theorie precies in?

Hij deed een beweging uit een nummer na, toch? Deed hij ook in de bioscoop...quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:28 schreef Urquhart het volgende:
Iemand ook opgevallen dat Erik wederom een opvallend gebaar maakte in een van die gesprek-filmpjes door met zijn wijsvinger opvallend naar zijn hoofd te wijzen. Past prima in die theorie dat hij eerder de M O en L uitbeelde.

Die theorie met de letters klopt nog steedsquote:Ladiedalalaaa!
Zingen is leuk, maar je kunt overdrijven. Ik ben benieuwd of Hind ook zingend het vliegtuig instapt.
Langzaamaan werd 't wel duidelijk dat Hind de Mol niet was. Ze hield zich soms afzijdig van de groep en kreeg daardoor wat verdenkingen naar d'r hoofd geslingerd. Dat kwam mij best goed uit, thanks Hind, want dat leidde natuurlijk af van mij, de echte Mol.
Maar ondertussen hield ik mijn ogen en oren goed open en ben hard aan het werk. Ondanks dat er deze aflevering best wel wat geld in de pot is gegaan. Dat is ook geen ramp, want zo hoog was die pot nog niet. En zoals ik al zei: ik doe m'n best.
Het had nog veel meer kunnen zijn deze vijfde aflevering, maar ik ga het niet te makkelijk maken. De groep zal harder aan het werk moeten als ze mij willen ontmaskeren!
De groep wordt steeds kleiner en het spel steeds gevaarlijker...
 .
.

Maar wat zegt dat over de mol
 Maar wat zegt dat over de mol  

Erik?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:30 schreef Ladidadida het volgende:
Die fototheorie is best goedMaar wat zegt dat over de mol
 Degene die het laatste 'afvalt'...
 Degene die het laatste 'afvalt'... 

Dat dat Frits is, waarschijnlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:30 schreef Ladidadida het volgende:
 .
.

Arjen deed veel te veel z'n best. Is vaak de eerste met slimme opmerkingen/observaties over een te maken opdracht.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Arjen is de mol. En een toffe dude.

quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:30 schreef DaMart het volgende:
Dagboek van de mol:
[..]
Die theorie met de letters klopt nog steeds.

Moet je voorstellen hoe goed hij zijn gemol kan verstoppen!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Arjen deed veel te veel z'n best. Is vaak de eerste met slimme opmerkingen/observaties over een te maken opdracht.

Ben benieuwd wat volgende week de eerste letter is dan. Zou een eerste letter van een naam kunnen zijn, natuurlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad de Inge Ipenburg-hint van dit jaar.
 .
.

welke theorie? die van het cursor streepje bij erik ken ik en was vanavond weer raak...en ook de foto theorie, maar die leidt dan weer geloof ik naar frits...maar wat is er met de letters aan de hand?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:30 schreef DaMart het volgende:
Dagboek van de mol:
[..]
Die theorie met de letters klopt nog steeds.

Slecht argument.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe goed hij zijn gemol kan verstoppen!

Ik vind 'm juist slim genoeg om de finale te halen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:32 schreef Numbie het volgende:
Ik verdenk Arjen al vanaf dag 1. Die man kan alles; schrijven, improvisatie, acteren, en is ontzettend slim...

Eerste letter van de molmail. D-E-M-O-L-?-?-?-?-?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:33 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
welke theorie? die van het cursor streepje bij erik ken ik en was vanavond weer raak...en ook de foto theorie, maar die leidt dan weer geloof ik naar frits...maar wat is er met de letters aan de hand?

Da's één van de achterste 2 want de verliezer is de laatste afvaller.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:30 schreef Ladidadida het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |