quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Oepsiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.![]()
Zakkenrollen, dat doen jullie Turken toch altijd![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Android.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat een iphone? of een android toestel?
En androidtoestel is één woord, www.spatiegebruik.nl.
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oepsies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat schattig
Ik ben een pure Turk.![]()
bla blaquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Android.
En androidtoestel is één woord, www.spatiegebruik.nl.
![]()
![]()
ja, maar je gelooft er zelf niet in dat je nog een "mannelijke" lach krijgt, dat is zooo schattig gewoon.quote:
Alsof mijn lach nu nog veel gaat veranderenquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, maar je gelooft er zelf niet in dat je nog een "mannelijke" lach krijgt, dat is zooo schattig gewoon..
Cool story, Hansel.![]()
alsnog.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof mijn lach nu nog veel gaat veranderen.
Zal wel meevallen, hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:37 schreef Rookert het volgende:
Wik wordt later zo'n businessglobetrotter met maatpak enof
look als het moet.
Bij de dames: *![]()
![]()
*
.
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
schattig.
Je wil het wel horen.
Als er iets is dat ik niet ben is het wel schattig.
Cool story, Hansel.![]()
Het leven van een mooiboy gaat niet over rozen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:40 schreef Rookert het volgende:
Door 16-jarige ukkies schattig worden genoemd, je testosteron peil zit aan de grond WikCool story, Hansel.![]()
Fo'shizzle mangquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het leven van een mooiboy gaat niet over rozen.
![]()
![]()
Oordeel van anderen is belangrijker.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als er iets is dat ik niet ben is het wel schattig.
Rookert jij bent nog schattiger HAHAHAHHAHA, dus praat niet over wikkies testosteron peil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rookert jij bent nog schattiger HAHAHAHHAHA, dus praat niet over wikkies testosteron peil!Één woord, Emel, één woord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: