Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:13 schreef Ghostbuster het volgende:
ovematige?
Pak eens een andere uit 1 van mijn postsquote:
quote:
deze ook goedquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pak eens een andere uit 1 van mijn posts
BXquote:
je hebt weer een avatarquote:
Ik zou een nickchange aanvragen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
tvp
whehehequote:
flesquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:44 schreef BrandX het volgende:
Lactacyd.... was je vagina Ph neutraal helemaal schoon enzoo!!!
Mossel goed opgeschuimd ja?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:44 schreef BrandX het volgende:
Lactacyd.... was je vagina Ph neutraal helemaal schoon enzoo!!!
Gebruik haar dan ook eens!quote:
En toch gegeten he. Nu komt de misselijkheidquote:
ze gebruikt de pil, dus als het goed is blijft de misselijkheid uitquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
En toch gegeten he. Nu komt de misselijkheid
Hey, nou ik kreeg een opmerking van, ja, dit is eigenlijk een beetje teveel, en meer ook niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
Tweet
Alles gelukt? Deed de KLM nog moeilijk?
Trustenquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ook zo pitten, MOrgen vroeg op
Mooi zo, dat scheelt weerquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:52 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey, nou ik kreeg een opmerking van, ja, dit is eigenlijk een beetje teveel, en meer ook niet.
Dus daar kwam ik mooi mee weg!
Wel had ik een vreemde taxichauffeur, hij zat steeds te vragen hoe je in NL aan wiet komt en of Nederlanders rijke mensen zijn enzo, erg vreemd.
Maarja, ik ben gelukkig weer thuis, en zit nu ff de nodige mails te sturen om mensen te laten weten dat ik thuis ben. Ga met niet al teveel tijd naar bed denk ik.
Ja, en morgen ga ik de boel wel uitpakken, of zaterdag, hahaquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo, dat scheelt weer
Nederland he, het blijft bekend staan om de drugs![]()
Lekker je eigen bed weer in
Truste fles
trusten flesquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ook zo pitten, MOrgen vroeg op
tweetyquote:
slaap ze BXquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:03 schreef BrandX het volgende:
ik neem nog een kopje thee en ik ga maar eens mijn mandje in
Dat hoeft ook niet nu tochquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:04 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, en morgen ga ik de boel wel uitpakken, of zaterdag, haha
Jupsquote:
Hey GF!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |