abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 februari 2010 @ 16:44:53 #273
3185 Adelante
To let it go now
pi_77924811
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:43 schreef Skv het volgende:
Zit daar internet bij in?
En wat kost dat? Ik ben ook nog steeds ruim tevreden met mijn 3G!
http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only

Jup internet en sms-verdubbleaar zitten er standaard bij. Je moet alleen naar een winkel om het af te sluiten.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Moderator vrijdag 12 februari 2010 @ 16:46:14 #274
155227 crew  Guppy
dus
pi_77924845
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:27 schreef Skv het volgende:

[..]

Vreemd, ik zou hem gratis krijgen!
Duurder abonnement zeker?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_77925118
Als je een (2e hands) iPhone op gaat halen, waar kan je het beste op letten?
pi_77925611
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:46 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Duurder abonnement zeker?
I300
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_77925703
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:44 schreef Adelante het volgende:

[..]

http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only

Jup internet en sms-verdubbleaar zitten er standaard bij. Je moet alleen naar een winkel om het af te sluiten.
24 maanden minimaal. Mocht ik zon abonnement willen, dan echt maximaal voor een jaar..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_77926054
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:26 schreef Adelante het volgende:
Meer mensen gebeld door T-mobile deze week

"Meneer ik mag u een geweldige aanbieding doen"
> Nou, vertel
"Omdat Apple geen toestemming heeft voor de release van de iPhone 4G en dit nog 1,5 tot 2 jaar kan duren, mag ik u nu een 3GS aanbieden voor 69 euro"
>
Wat vindt u daarvan?
> Geen interesse meisje

Het was en hele slechte marketing en ook nog door een callcentre allochtina die het voorlas van d'r scherm
lees mijn ervaring daarover in de pagina hiervoor (en de reactie die daarop volgt):

iPhone #62
iPhone #62

Zeer slechte zaak van t-mobile.
Dit keer zonder signature
pi_77926195
Zojuist een 3GS 16GB besteld; als 't goed is maandag in huis
pi_77928989
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:55 schreef LeNick het volgende:
Als je een (2e hands) iPhone op gaat halen, waar kan je het beste op letten?
Check de achterkant, onderaan bij de connector... Daar willen ze nog wel eens gaan scheuren, die bagger toestellen...
pi_77929013
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:43 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Bij iedere post van jou moet je verkondigen dat je de iPhone een kut telefoon vind he
Tja, moet toch een beetje meedoen met de Apple-bashers he...

  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:24:45 #282
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77929614
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:30 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

lees mijn ervaring daarover in de pagina hiervoor (en de reactie die daarop volgt):

iPhone #62
iPhone #62

Zeer slechte zaak van t-mobile.
Ach, er zijn er wellicht duizenden die er wel gebruik van maken. Of denk je nog steeds dat ze op het hoofdkantoor weten wie je bent? Je bent een nummer, een klant. Er zijn 3 grote telco's en het is overal wel wat, dus wat dat betreft zullen ze zich niet zo druk maken om je.

Accepteer het aanbod, of accepteer het niet. Maak daar geen drama van. Of denk je dat ze bij een elektronicazaak nog steeds je kont kussen nadat je naar buiten loopt zonder iets te hebben gekocht?

Ik word zo moe van dat commentaar. Zie shit eens zakelijk

Hele fucking wereld moet weten dat jij het aanbod niet accepteerde. Big deal, voor jou talloze anderen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_77929892
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:24 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ach, er zijn er wellicht duizenden die er wel gebruik van maken. Of denk je nog steeds dat ze op het hoofdkantoor weten wie je bent? Je bent een nummer, een klant. Er zijn 3 grote telco's en het is overal wel wat, dus wat dat betreft zullen ze zich niet zo druk maken om je.

Accepteer het aanbod, of accepteer het niet. Maak daar geen drama van. Of denk je dat ze bij een elektronicazaak nog steeds je kont kussen nadat je naar buiten loopt zonder iets te hebben gekocht?

Ik word zo moe van dat commentaar. Zie shit eens zakelijk

Hele fucking wereld moet weten dat jij het aanbod niet accepteerde. Big deal, voor jou talloze anderen.
Eens met "zie shit eens zakelijk"

voor de rest, het is een forum hij mag zijn verhaal wel doen toch.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:34:19 #284
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77930001
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:31 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Eens met "zie shit eens zakelijk"

voor de rest, het is een forum hij mag zijn verhaal wel doen toch.
True. Maar men moet niet vergeten dat ieder bedrijf, ongeacht wat ze verkopen op een dwingende manier te werk gaat en afhaakt zodra ze twijfel horen, of merken dat iemand ingelezen is. Want in die tijd verkopen ze 2 abo's aan mensen die niet zo ingelezen zijn. En dat is het doel van verkopen volgens mij. Mensen moeten echt eens snappen dat je geen individu bent, maar gewoon een nummer, een klant.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_77930021
Ik vind het ook niet zo'n misdaad als ze je een gratis telefoon aanbieden die in de losse verkoop 500> euro doet. Je kan ook wachten tot de 4g uitkomt. Ook prima. Behalve als je onder de tram loopt tussen nu en pak hem beet augustus.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:36:24 #286
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77930083
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:34 schreef conleche het volgende:
Ik vind het ook niet zo'n misdaad als ze je een gratis telefoon aanbieden die in de losse verkoop 500> euro doet. Je kan ook wachten tot de 4g uitkomt. Ook prima. Behalve als je onder de tram loopt tussen nu en pak hem beet augustus.
Na die tijd heb je er dan ook niks meer aan
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:37:37 #287
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_77930132
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:34 schreef Biogarde het volgende:
True. Maar men moet niet vergeten dat ieder bedrijf, ongeacht wat ze verkopen op een dwingende manier te werk gaat en afhaakt zodra ze twijfel horen, of merken dat iemand ingelezen is...
Eens, maar de hoorn op de haak gooien is iets anders dan afhaken. Alhoewel ..
Nou ja, nuance.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:41:53 #288
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77930286
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:37 schreef elcastel het volgende:

[..]

Eens, maar de hoorn op de haak gooien is iets anders dan afhaken. Alhoewel ..
Nou ja, nuance.
Het is niet netjes, maar vraag me serieus af of het ook zo gaat. Maar ik denk wanneer je als bedrijf een klant belt die nog bijdehanter is dan de gemiddelde baby/peuter die leert praten, je op een gegeven moment denkt; oi hè (dit is een voorbeeld en ik doel op niemand verder).

Als ze er 100.000 bellen, dan zijn er 5000 ingelezen. 30.000 roepen er ja, 20.000 zeggen er over na te willen denken, 30.000 roepen er nee en de rest heeft de vraag niet begrepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')