Tja, dit jaar was het in Canada. Dan kan alles... Ze kunnen ook gewoon 2-3 weken eerder met de competitie beginnen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:18 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Eensch. Bovendien is het hypocrisie ten top, want dit jaar kon het ook.
Weet niet wat ik ervan moet denken. Hij heeft niet echt veel play off ervaring, dus moet maar afwachten of het wat is. Had liever gezien dat ze jochies van Hersey mee zouden laten liften.quote:Jim Rutherford, President and General Manager of the National Hockey League’s Carolina Hurricanes, today announced that the team has traded right wing Scott Walker to the Washington Capitals in exchange for the Capitals’ 2010 seventh-round pick.
3.00 EST volgens mij. Dat is 21.00 bij ons?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:19 schreef maartena het volgende:
Trading deadline is toch vanmiddag ergens EST?
Wat dacht je van de Caps dan? Die hebben geen draft picks meer over en ze hebben nu Jurcina weer teruggehaaldquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef nyny83 het volgende:
waar de neuk zijn de Ducks mee bezig?
Visnovsky van Oilers naar Ducks in ruil voor Ryan Whitney en een 6th round pick
Doe mij Pothier maar ipv Jurcina... Mss dat Corvo het verschil kan maken, maar gast is veel geblesseerd geweest.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:30 schreef nyny83 het volgende:
En ze hebben Joe Corvo gehaald voor Pothier en nog wat crap. Op zich denk ik dat hun verdediging zo wel sterker is geworden en dat hebben ze nodig.
Visnovsky > Whitneyquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef Katth het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Caps dan? Die hebben geen draft picks meer over en ze hebben nu Jurcina weer teruggehaald
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef nyny83 het volgende:
waar de neuk zijn de Ducks mee bezig?
Visnovsky van Oilers naar Ducks in ruil voor Ryan Whitney en een 6th round pick
NIeuwe spelers zitten er nog niet bij, dat wordt morgen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:05 schreef nyny83 het volgende:
Straks eens even naar de gerenoveerde Caps kijken, ben benieuwd. Sabres hebben trouwens Rafi Torres erbij, toch ook wel een versterking tov Paetsch die ze kwijtraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |