quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:38 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ze hebben op 666 in paniek hun 401k verkocht tegen de helft van de gemiddelde aanschafprijs en zijn op 1150 opnieuw ingestapt omdat de crisis "voorbij" is.
En die babyboomers die nu stoer blijven zitten verkopen alsnog als de S&P500 onder de 500 duikt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:41 schreef barrage het volgende:
[..]
Ja, die mensen heb je echt, ik weet het zeker!
Oh, wat maak ik dat graag meequote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:44 schreef SeLang het volgende:
[..]
En die babyboomers die nu stoer blijven zitten verkopen alsnog als de S&P500 onder de 500 duikt.
Dan gaat hier de champagne open
hahahahaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:44 schreef SeLang het volgende:
[..]
En die babyboomers die nu stoer blijven zitten verkopen alsnog als de S&P500 onder de 500 duikt.
Dan gaat hier de champagne open
We shall see. Ik denk vooral dat jonge mensen die dachten het goed voor elkaar te hebben (stelletje, HBO+, zij een redelijk tot goede baan als communicatie- of P&O-truus en hij als "accountmanager", 1 à 2 kinderen met kindertoeslag, koophuis, dikke Audi station, tot aan de nek in de hypotheek) het gelag gaan betalen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:47 schreef SeLang het volgende:
Maar de downside van al die verliezende babyboomers is natuurlijk dat hun pensioenen e.d. wel weer zullen worden aangevuld met belastinggeld dat wij jullie moeten gaan ophoesten.
Thank you sir, may I have another, sir?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:45 schreef barrage het volgende:
Ik verbaas me sowieso over al die verhalen in de media over dat de crisis al (bijna) weer voorbij is. Waar halen ze het vandaan?
Het ergste is nog dat al die halfies die toch al veel geld verloren hebben, er nog intrappen ook!
hehehquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Thank you sir, may I have another, sir?
Ligt eraan hoor... Ik geloof nooit dat welke regering dan ook een stimulus er door krijgt als al die babyboomers zelf hun geld vergokt hebben op de beurs.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:47 schreef SeLang het volgende:
Maar de downside van al die verliezende babyboomers is natuurlijk dat hun pensioenen e.d. wel weer zullen worden aangevuld met belastinggeld dat wij jullie moeten gaan ophoesten.
Omdat we sinds het dieptepunt vorig jaar maart op de beurzen al weer 60% hoger zitten?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:45 schreef barrage het volgende:
Ik verbaas me sowieso over al die verhalen in de media over dat de crisis al (bijna) weer voorbij is. Waar halen ze het vandaan?
Het ergste is nog dat al die halfies die toch al veel geld verloren hebben, er nog intrappen ook!
Ik neem aan dat dat een positie op de Index betreft? Of op ING ofzo?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:57 schreef edwinh het volgende:
zo dat is alweer bijna 80% op turbo met maar een hefboom van 12
314 nu. ING staat na de -8% van gisteren al weer op -7%.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:29 schreef Arcee het volgende:
Gaat lekker weer, trouwens. AEX op 315 al.
Denk je als straks de werkloosheidscijfers uit Amerika komen de beurs verder naar beneden gaat?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:03 schreef Lemans24 het volgende:
Hm, ik moet eens stoppen met werken en een paar weekjes gaan daytraden, ik mis werkelijk alle kansen op winst met shorten op dit moment.
Ja, maar men vergeet dat de huidige stand nog steeds onder de helft is van de top die het ooit, nog niet zo vreselijk lang geleden, was.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:55 schreef Your_honor het volgende:
[..]
Omdat we sinds het dieptepunt vorig jaar maart op de beurzen al weer 60% hoger zitten?
Achteraf wel, ja... achteraf af wel... maar ja... achteraf is het makkelijk daytraden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:03 schreef Lemans24 het volgende:
Hm, ik moet eens stoppen met werken en een paar weekjes gaan daytraden, ik mis werkelijk alle kansen op winst met shorten op dit moment.
Kans wel is dat die cijfers er al in zitten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:05 schreef Your_honor het volgende:
[..]
Denk je als straks de werkloosheidscijfers uit Amerika komen de beurs verder naar beneden gaat?
Ik heb tot twee keer toe op een muisklik na shorts op de AEX gekocht, vorige week.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Achteraf wel, ja... achteraf af wel... maar ja... achteraf is het makkelijk daytraden.
dat denk ik ook echter ee slecht cijfer kan echt ook nog wel een selloff maar dan een echte veroorzaken -5%quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:08 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Kans wel is dat die cijfers er al in zitten.
Dus jij houdt je short posities aan met het mogelijke risico dat we straks met plus 1+% of hoger eindigen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:09 schreef edwinh het volgende:
[..]
dat denk ik ook echter ee slecht cijfer kan echt ook nog wel een selloff maar dan een echte veroorzaken -5%
Dat is ook wel eens andersom. Gisteren leek na die daling ook een mooi moment om long te gaan en zie waar we nu staan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:09 schreef Lemans24 het volgende:
Ik heb tot twee keer toe op een muisklik na shorts op de AEX gekocht, vorige week.
Precies, en die doet nu 4.15.quote:Maarja, ik had ook bijna Aegon gekocht op 4,40.
nou als je de laatste weken een beetje gelezen over de amerikaanse banenmart, dan is de kans groter dat het tegen valt dan dat het mee valt. en nee +1% komt het vandaag niet meer.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:11 schreef Your_honor het volgende:
[..]
Dus jij houdt je short posities aan met het mogelijke risico dat we straks met plus 1+% of hoger eindigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |