Ach, ik heb eergisteren nog serieus een aantal woningen bezichtigd in een land waar de babyboom generatie ongeveer nu wordt geboren. Ik pak zonder problemen m'n spullen en cash/ aandelenportefeuille en ben weg als dat me beter uitkomtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De mens is slim, de massa is dom... Moet je toch weten
Daarbij, noem mij 1 politieke partij, omroep, zender of andere media die niet door babyboomers geleid wordt. Dat "tuig" heeft gewoon alles in de hand en alle macht. Logisch dat we er niets aan kunnen doen, helaas.
En dan stiekem een appartementje in NL kopen als de boel echt afstort.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:16 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ach, ik heb eergisteren nog serieus een aantal woningen bezichtigd in een land waar de babyboom generatie ongeveer nu wordt geboren. Ik pak zonder problemen m'n spullen en cash/ aandelenportefeuille en ben weg als dat me beter uitkomt. Laat die babyboomers maar sterven met hun WAO, OAW en overgewaardeerde huizen.
Misschien wonen zijn ouders nog in NL?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:18 schreef barrage het volgende:
[..]
En dan stiekem een appartementje in NL kopen als de boel echt afstort.
En als het daar de klauwen uitloopt met de babyboom kom je weer terug naar NL waar de babyboomgolf dan is uitgestorven?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:16 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ach, ik heb eergisteren nog serieus een aantal woningen bezichtigd in een land waar de babyboom generatie ongeveer nu wordt geboren. Ik pak zonder problemen m'n spullen en cash/ aandelenportefeuille en ben weg als dat me beter uitkomt. Laat die babyboomers maar sterven met hun WAO, OAW en overgewaardeerde huizen.
Een appartement kopen in NL?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:18 schreef barrage het volgende:
[..]
En dan stiekem een appartementje in NL kopen als de boel echt afstort.
Misschien. Het grote sterven gaat binnenkort al beginnen. Huizen kosten dan ook geen drol meer.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:22 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
En als het daar de klauwen uitloopt met de babyboom kom je weer terug naar NL waar de babyboomgolf dan is uitgestorven?
En handelen kun je overal, zolang je maar internet hebt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:24 schreef SeLang het volgende:
[..]
Een appartement kopen in NL?In elk geval niet zolang de HRA nog bestaat.
Ik ben al 10 jaar weg uit NL en geen plan om terug te komen, ook al is het geen slecht land vergeleken met andere landen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:26 schreef capricia het volgende:
[..]
En handelen kun je overal, zolang je maar internet hebt.
Omdat de inkomsten van de KPN weinig afhangen van het economische klimaat. Bellen doen de mensen toch wel, internetten ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:16 schreef Your_honor het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom KPN naar boven gaat terwijl de rest van de beurs naar beneden gaat? Heb wel eens gelezen op IEX.nl dat KPN het meest defensieve fonds is op de AEX, maar waarom is dat?
Zolang er genoeg mogelijkheden tot sedatie zijn blijven we dit iig pikken...en die mogelijkheden zijn talrijk. Zal hier in NL toch heel wat moeten gebeuren willen we de straat op gaan. Internet is ook een mooi medium om onvrede te kanaliseren, virtueel stampij maken, maar de straat op ho maar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:05 schreef SeLang het volgende:
[..]
Feitelijk is het hele "stimuleren" van de economie al een enorme verkapte babyboomer bailout, want er worden gewoon schulden gemaakt die naar de volgende generatie worden geschoven. Ongelofelijk dat we dit nog pikken.
Zit de laatste tijd erg vaak met KPN om tafel. Daar gaat het goed, heel goed zelfs. Lopen ook nog een hele kwak aan zzp'ers rond die er echt niet uit hoeven.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat de inkomsten van de KPN weinig afhangen van het economische klimaat. Bellen doen de mensen toch wel, internetten ook.
Omdat beleggers ergens met hun geld van hun verkochte ING/Aegon/TomTom-aandelen heen moeten, dus dan maar in een sober aandeel als KPN en zo stijgt die koers dan wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:16 schreef Your_honor het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom KPN naar boven gaat terwijl de rest van de beurs naar beneden gaat? Heb wel eens gelezen op IEX.nl dat KPN het meest defensieve fonds is op de AEX, maar waarom is dat?
KPN is meer dan vaste telefonie.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:12 schreef barrage het volgende:
Volgens mij gaat het bij het consumentendeel van KPN helemaal niet zo goed. Veel klanten die weglopen naar de kabelbedrijven. Mijn hele buurt is afgelopen jaar al overgestapt op UPC.
hard op weg naar de 300?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:29 schreef Arcee het volgende:
Gaat lekker weer, trouwens. AEX op 315 al.
Uiteraard, dat weet ik wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:18 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
KPN is meer dan vaste telefonie.De winst die ze hadden geboekt was grotendeels afkomstig uit mobiel internet.
De volumes bevestigen de dalingen, maar dat was in oktober ook zo en toen werd er tegen verwachting in toch nog een nieuwe top gezet (niet ondersteund door volume).quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:34 schreef Your_honor het volgende:
We slaan de 10.000 op de Dow Jones over straks als de Dow opent. Futures staan rond de 9970 op het moment. Ben benieuwd of de volumes weer wat omhoog krabbelen.
Ze hebben op 666 in paniek hun 401k verkocht tegen de helft van de gemiddelde aanschafprijs en zijn op 1150 opnieuw ingestapt omdat de crisis "voorbij" is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:35 schreef barrage het volgende:
heheheh je zou er bijna medelijden mee krijgen, met die babyboomers
Jij misschienquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:35 schreef barrage het volgende:
heheheh je zou er bijna medelijden mee krijgen, met die babyboomers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |