hij lijkt me er inderdaad niet het type voor, maar het is toch wel de cultuur die daar heerst in hollywood om jezelf ''bij te houden'' zoals ze dat noemenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat antwoord kunnen we al raden denk ik, het is toch al zo'n mannetje-mannetje
Het heeft geen enkele klassequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Helaas lopen er heel veel van die vrouwen rond, hoeven ze niet eens plastische behandelingen voor hebben gehad. Ze gaan er juíst ouder door lijken.
Juist wel dat hij zich "bij laat werken"quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:19 schreef leFUCK het volgende:
[..]
hij lijkt me er inderdaad niet het type voor, maar het is toch wel de cultuur die daar heerst in hollywood om jezelf ''bij te houden'' zoals ze dat noemen
ik heb haar eens gegoogeld, want ik wits niet wie het was. ze schijnt 65 te zijn, maar heeft echt véél meer klasse dan miss thompson!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het heeft geen enkele klasseAls je haar vergelijkt met, zeg, een Helen Mirren (die overigens niet loslaat of ze ooit plastische chirurgie heeft ondergaan), jemig. It's not that hard to age gracefully
oke, ik vind brody best nuchter. wel netjes verzorgd, maar niet iemand die snel ontevreden is met zichzelf. in die zin zou ik hem er dus niet voor inschatten. maar wat jij zegt, zijn omgeving doet het, dus dan heb je best kans dat hij erin meegaat. marja, tijd zal het leren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Juist wel dat hij zich "bij laat werken"Mannetje-mannetje, gelikt type jongen, dus ja, zodra die niet meer strak in het vel zit is meneer ijdel genoeg.
Ouders kiezen er voor, vriendinnen van 20 kiezen er voor, dus 1+ 1 = 2.
Ben overigens benieuwd wie de volgende wordt in the Hills, na Heidi.
Stephanie heeft haar hele koppie laten doen, ala Heidiquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:43 schreef leFUCK het volgende:
en dan heb je stephanie die ook al aan de slag is gegaan met haar mond. maar dat vond ik niet echt een verbetering.
hmm, ik zie het, ze heeft ook een nosejob gehad. die neus ziet er wel beter uit nu, maar daar had ze het bij moeten laten. het eendenbekje is hetgeen dat ik echt vreselijk vind uitzienquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stephanie heeft haar hele koppie laten doen, ala HeidiNiet alleen eendenbekkie
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:35 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ik was die post al aan het schrijven voordat ik jouw post zag
NEE! Wat mismaakt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yes, op Mtv kun je het in bewegend beeld voorbij zien komen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
NEE! Wat mismaakt.Is dat echt een en dezelfde persoon?
Wederom.quote:
Het ziet er niet uitquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hopelijk voor haar is het tijdelijk en zijn het geen implantaten zoals bij meg ryan. die komt er na wat ik gehoord heb namelijk niet meer vanaf.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:29 schreef Miam het volgende:
die opgekrulde lippen van Stephanie PrattOMG het is echt geeeeeen gezicht!
Volgens mij komen die krullen nog door het "lachen" (quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:29 schreef Miam het volgende:
die opgekrulde lippen van Stephanie PrattOMG het is echt geeeeeen gezicht!
Ongelooflijk. Want juist die smalle lippen maakten haar gezicht zo herkenbaar (en mooi!).quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:05 schreef leFUCK het volgende:
[..]
hopelijk voor haar is het tijdelijk en zijn het geen implantaten zoals bij meg ryan. die komt er na wat ik gehoord heb namelijk niet meer vanaf.
[ afbeelding ]
why?
heb je daar een link van een artikel voor ons?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:10 schreef Ripley het volgende:
ow, spencer schijnt lipo, chest implants en een nosejob te overwegen.
Wat leuk, his en hers matching surgery
ja maar ik vond ze ook fatsoenlijk in proportie. ze waren niet super vol, maar niet op een manier dat je zegt ''die heeft geen lippen''. nu ziet haar mond er totaal fake en look-a-like duck uit.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Want juist die smalle lippen maakten haar gezicht zo herkenbaar (en mooi!).
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:15 schreef Ripley het volgende:
http://perezhilton.com/20(...)est-implants#respond
haha, die was goedquote:They both need brain implants
hahaha wat een idioten zegquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:26 schreef leFUCK het volgende:
[..]
[..]
haha, die was goed![]()
ik ben benieuwd hoe dit koppel er over 10 jaar uitziet, en in welke maten ze hun gezicht nog kunnen bewegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |