hij lijkt me er inderdaad niet het type voor, maar het is toch wel de cultuur die daar heerst in hollywood om jezelf ''bij te houden'' zoals ze dat noemenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat antwoord kunnen we al raden denk ik, het is toch al zo'n mannetje-mannetje
Het heeft geen enkele klassequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Helaas lopen er heel veel van die vrouwen rond, hoeven ze niet eens plastische behandelingen voor hebben gehad. Ze gaan er juíst ouder door lijken.
Juist wel dat hij zich "bij laat werken"quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:19 schreef leFUCK het volgende:
[..]
hij lijkt me er inderdaad niet het type voor, maar het is toch wel de cultuur die daar heerst in hollywood om jezelf ''bij te houden'' zoals ze dat noemen
ik heb haar eens gegoogeld, want ik wits niet wie het was. ze schijnt 65 te zijn, maar heeft echt véél meer klasse dan miss thompson!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het heeft geen enkele klasseAls je haar vergelijkt met, zeg, een Helen Mirren (die overigens niet loslaat of ze ooit plastische chirurgie heeft ondergaan), jemig. It's not that hard to age gracefully
oke, ik vind brody best nuchter. wel netjes verzorgd, maar niet iemand die snel ontevreden is met zichzelf. in die zin zou ik hem er dus niet voor inschatten. maar wat jij zegt, zijn omgeving doet het, dus dan heb je best kans dat hij erin meegaat. marja, tijd zal het leren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Juist wel dat hij zich "bij laat werken"Mannetje-mannetje, gelikt type jongen, dus ja, zodra die niet meer strak in het vel zit is meneer ijdel genoeg.
Ouders kiezen er voor, vriendinnen van 20 kiezen er voor, dus 1+ 1 = 2.
Ben overigens benieuwd wie de volgende wordt in the Hills, na Heidi.
Stephanie heeft haar hele koppie laten doen, ala Heidiquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:43 schreef leFUCK het volgende:
en dan heb je stephanie die ook al aan de slag is gegaan met haar mond. maar dat vond ik niet echt een verbetering.
hmm, ik zie het, ze heeft ook een nosejob gehad. die neus ziet er wel beter uit nu, maar daar had ze het bij moeten laten. het eendenbekje is hetgeen dat ik echt vreselijk vind uitzienquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stephanie heeft haar hele koppie laten doen, ala HeidiNiet alleen eendenbekkie
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:35 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ik was die post al aan het schrijven voordat ik jouw post zag
NEE! Wat mismaakt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yes, op Mtv kun je het in bewegend beeld voorbij zien komen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
NEE! Wat mismaakt.Is dat echt een en dezelfde persoon?
Wederom.quote:
Het ziet er niet uitquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hopelijk voor haar is het tijdelijk en zijn het geen implantaten zoals bij meg ryan. die komt er na wat ik gehoord heb namelijk niet meer vanaf.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:29 schreef Miam het volgende:
die opgekrulde lippen van Stephanie PrattOMG het is echt geeeeeen gezicht!
Volgens mij komen die krullen nog door het "lachen" (quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:29 schreef Miam het volgende:
die opgekrulde lippen van Stephanie PrattOMG het is echt geeeeeen gezicht!
Ongelooflijk. Want juist die smalle lippen maakten haar gezicht zo herkenbaar (en mooi!).quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:05 schreef leFUCK het volgende:
[..]
hopelijk voor haar is het tijdelijk en zijn het geen implantaten zoals bij meg ryan. die komt er na wat ik gehoord heb namelijk niet meer vanaf.
[ afbeelding ]
why?
heb je daar een link van een artikel voor ons?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:10 schreef Ripley het volgende:
ow, spencer schijnt lipo, chest implants en een nosejob te overwegen.
Wat leuk, his en hers matching surgery
ja maar ik vond ze ook fatsoenlijk in proportie. ze waren niet super vol, maar niet op een manier dat je zegt ''die heeft geen lippen''. nu ziet haar mond er totaal fake en look-a-like duck uit.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Want juist die smalle lippen maakten haar gezicht zo herkenbaar (en mooi!).
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:15 schreef Ripley het volgende:
http://perezhilton.com/20(...)est-implants#respond
haha, die was goedquote:They both need brain implants
hahaha wat een idioten zegquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:26 schreef leFUCK het volgende:
[..]
[..]
haha, die was goed![]()
ik ben benieuwd hoe dit koppel er over 10 jaar uitziet, en in welke maten ze hun gezicht nog kunnen bewegen.
Of dood van een overdosis pijnstillers/uppers/downers.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:34 schreef DjinN het volgende:
hahaha wat een idioten zegOver 10 jaar zijn hun gezichten zover achteruitgetrokken en verbouwd dat ze zelfs Marijke Helwegen voorbijgaan
ja kan ook natuurlijk. heidi heeft al bijna het lootje gelegd bij haar laatste operatie. en toch gaat ze door.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of dood van een overdosis pijnstillers/uppers/downers.
Ernstig te laat, helaas.quote:'Heidi Montag heeft spijt van operaties'
AMSTERDAM – Heidi Montag heeft spijt van de tien operaties die ze in november vorig jaar heeft ondergaan. De gevolgen van de plastische chirurgie lijken nu pas door te dringen bij de socialite, die bekend werd door de realitysoap 'The Hills'.
Dat meldt het Britse Now Magazine zaterdag.
Volgens vrienden van Heidi vertelde ze in te zien dat de ingrepen een grote fout zijn geweest. Door haar obsessie met het perfecte uiterlijk liet de 23-jarige in november tien operaties in één dag uitvoeren.
Pas een week geleden liet Heidi haar borsten nogmaals vergroten en gaf als reden dat ze niet zo groot waren geworden als ze gewild had.
Vrienden van de socialite leggen de schuld bij haar man Spencer Pratt, die ook bekend is van ‘The Hills’. “Heidi is kapot. Ze moet constant huilen en begint tegen zichzelf te schelden als ze in een spiegel kijkt.”
“Ze was te gericht op perfectie om nog helder te kunnen denken en niemand vertelde haar dat ze aan het doorslaan was. Je kan je afvragen waarom Spencer niet ingegrepen heeft”, vertelt een van de vrienden. “Wat voor echtgenoot doet niets wanneer zijn jonge vrouw zo veel operaties ondergaat?”
Heidi liet onder andere haar kin, lippen, wenkbrauwen en borsten verbouwen.
en daar begint het drama dan. nu wil ze misschien weer dingen rechtzetten waar ze toch niet tevreden mee is achteraf, maar dan lukt dat niet en moet ze nog eens onder het mes, en nog eens en nog eensquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 11:50 schreef musicfreakyme het volgende:
Zullen de plastische chirurgen zich ook nooit achter het oor krabben als er iemand voor de zoveelste operatie komt?
Ik neem aan dat je toch trots wilt zijn op je werk!
Of zal het ze echt alleen om het geld gaan!
Schitterende foto.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:29 schreef leFUCK het volgende:
[ afbeelding ]
heidi making plans for her next surgery
Hoeveel spijt heb je van 10 operaties 3 maanden geleden als je vorige week je borsten nog eens extra liet oppompen?? Klinkt als spijt omdat het eigenlijk nog extremer moest.quote:
hoe weet jij dat?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als t toevallig was geweest wel ja, maar dit was staged
check oa deze site maar:quote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:33 schreef kvd het volgende:
[..]
check oa deze site maar:
http://backseatcuddler.co(...)eidi-montags-melons/
In die tijd hadden ze vaker van die spontane uitjes waarbij ze van tevoren de media inlichtte, zodat er mooie spontane foto's konden worden gemaakt
Edit --> hier bijvoorbeeld de foto's van de 'surprise-verjaardagspicknick' die Spencer voor Heidi gaf
http://www.celebrity-goss(...)-at-the-park-207730/
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:45 schreef kvd het volgende:
Dat het gestaged is lijkt me wel duidelijk...ik heb nog nooit zo boodschappen gedaan samen met mijn vriendje
ja precies, het is er zo ingeslopen in eerste instantie. maar volgens mij zijn die 10 ingrepen na de opnames van de laatste aflevering van seizoen 5 van the hills uitgevoerd. ze zag er daar namelijk nog niet zo nep uit als dat ze deed in een interview nu pas.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:20 schreef vencodark het volgende:
Als ik oude foto's van Heidi bekijk, kan ik me nog steeds niet voorstellen dat ze in een paar jaar zo veranderd is. Het blijft onvoorstelbaar. Het ging vrij geleidelijk maar nu je het allemaal zo naast elkaar legt.
Ik heb er geen woorden voor hahaquote:Op maandag 1 maart 2010 14:37 schreef Pulzzar het volgende:
Er zijn al veel foto's van Jocelyn Wildenstein geplaatst, maar dit is video. Het bewijs dat het echt leefte n kan praten. Al komt er niet veel intelligents uit...
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:37 schreef Pulzzar het volgende:
Er zijn al veel foto's van Jocelyn Wildenstein geplaatst, maar dit is video. Het bewijs dat het echt leefte n kan praten. Al komt er niet veel intelligents uit...
ze kan niet eens meer fatsoenlijk articuleren door alle plastische chirurgiequote:Op maandag 1 maart 2010 14:37 schreef Pulzzar het volgende:
Inderdaad leuk. Bij mij werkt het op mijn lachspieren.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:30 schreef Harajuku. het volgende:
Maar wel leuk om het eens bewegend te zien, ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |