abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78151401
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat antwoord kunnen we al raden denk ik, het is toch al zo'n mannetje-mannetje
hij lijkt me er inderdaad niet het type voor, maar het is toch wel de cultuur die daar heerst in hollywood om jezelf ''bij te houden'' zoals ze dat noemen
pi_78151802
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:34 schreef vencodark het volgende:

[..]

Helaas lopen er heel veel van die vrouwen rond, hoeven ze niet eens plastische behandelingen voor hebben gehad. Ze gaan er juíst ouder door lijken.
Het heeft geen enkele klasse Als je haar vergelijkt met, zeg, een Helen Mirren (die overigens niet loslaat of ze ooit plastische chirurgie heeft ondergaan), jemig. It's not that hard to age gracefully
pi_78152141
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:19 schreef leFUCK het volgende:

[..]

hij lijkt me er inderdaad niet het type voor, maar het is toch wel de cultuur die daar heerst in hollywood om jezelf ''bij te houden'' zoals ze dat noemen
Juist wel dat hij zich "bij laat werken" Mannetje-mannetje, gelikt type jongen, dus ja, zodra die niet meer strak in het vel zit is meneer ijdel genoeg.
Ouders kiezen er voor, vriendinnen van 20 kiezen er voor, dus 1+ 1 = 2.

Ben overigens benieuwd wie de volgende wordt in the Hills, na Heidi.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_78152237
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het heeft geen enkele klasse Als je haar vergelijkt met, zeg, een Helen Mirren (die overigens niet loslaat of ze ooit plastische chirurgie heeft ondergaan), jemig. It's not that hard to age gracefully
ik heb haar eens gegoogeld, want ik wits niet wie het was. ze schijnt 65 te zijn, maar heeft echt véél meer klasse dan miss thompson!

respect
pi_78152810
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Juist wel dat hij zich "bij laat werken" Mannetje-mannetje, gelikt type jongen, dus ja, zodra die niet meer strak in het vel zit is meneer ijdel genoeg.
Ouders kiezen er voor, vriendinnen van 20 kiezen er voor, dus 1+ 1 = 2.

Ben overigens benieuwd wie de volgende wordt in the Hills, na Heidi.
oke, ik vind brody best nuchter. wel netjes verzorgd, maar niet iemand die snel ontevreden is met zichzelf. in die zin zou ik hem er dus niet voor inschatten. maar wat jij zegt, zijn omgeving doet het, dus dan heb je best kans dat hij erin meegaat. marja, tijd zal het leren.

die kristin heeft over heidi gezegd dat ze het triest vond, en volgens mij is zij om te beginnen al niet van plan om het mes erin te zetten. overigens is ze ook veel te arrogant om te denken dat er iets mis met haar zou kunnen zijn.

audrina heeft haar lippen en tieten al laten doen wat ik heb begrepen. het ziet er echter niet verkeerd uit zover na mijn idee.

en dan heb je stephanie die ook al aan de slag is gegaan met haar mond. maar dat vond ik niet echt een verbetering.
pi_78153286
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:43 schreef leFUCK het volgende:

en dan heb je stephanie die ook al aan de slag is gegaan met haar mond. maar dat vond ik niet echt een verbetering.
Stephanie heeft haar hele koppie laten doen, ala Heidi Niet alleen eendenbekkie

pi_78154074
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hmm, ik zie het, ze heeft ook een nosejob gehad. die neus ziet er wel beter uit nu, maar daar had ze het bij moeten laten. het eendenbekje is hetgeen dat ik echt vreselijk vind uitzien
pi_78154316
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:35 schreef leFUCK het volgende:

[..]

ik was die post al aan het schrijven voordat ik jouw post zag
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_78154417
quote:

[..]

[ afbeelding ]
NEE! Wat mismaakt. Is dat echt een en dezelfde persoon?
pi_78155191

heidi making plans for her next surgery
pi_78155459
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

NEE! Wat mismaakt. Is dat echt een en dezelfde persoon?
Yes, op Mtv kun je het in bewegend beeld voorbij zien komen.
En ze keek altijd al zo dom uit d'r ogen, nu met die eendenbek straalt ze helemaal een IQ van 50 uit
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:06:14 #212
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_78156784
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 01:11 schreef static het volgende:
Megan Fox geneuzel = weg.
Wederom.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_78156822
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Het ziet er niet uit .
pi_78174860
die opgekrulde lippen van Stephanie Pratt OMG het is echt geeeeeen gezicht!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_78183574
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:06 schreef static het volgende:

[..]

Wederom.
voor iedereen die weer iets kwijt wil over megan fox, er is daar nu een apart topic voor.
pi_78183641
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:29 schreef Miam het volgende:
hopelijk voor haar is het tijdelijk en zijn het geen implantaten zoals bij meg ryan. die komt er na wat ik gehoord heb namelijk niet meer vanaf.

why?
pi_78183671
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:29 schreef Miam het volgende:
Volgens mij komen die krullen nog door het "lachen" ( ) en lijkt dat in de serie minder, maar ik heb pas 2 afleveringen gezien met haar nieuwe "face-do"
pi_78183829
ow, spencer schijnt lipo, chest implants en een nosejob te overwegen.

Wat leuk, his en hers matching surgery
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_78183887
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:05 schreef leFUCK het volgende:

[..]

hopelijk voor haar is het tijdelijk en zijn het geen implantaten zoals bij meg ryan. die komt er na wat ik gehoord heb namelijk niet meer vanaf.

[ afbeelding ]
why?
Ongelooflijk. Want juist die smalle lippen maakten haar gezicht zo herkenbaar (en mooi!).
pi_78183958
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:10 schreef Ripley het volgende:
ow, spencer schijnt lipo, chest implants en een nosejob te overwegen.

Wat leuk, his en hers matching surgery
heb je daar een link van een artikel voor ons?

liposuctie nu vind ik dat er aan spencer niet veel valt te verliezen, en wat er ook uitkomt ik zal er niet om treuren.
pi_78184044
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:11 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ongelooflijk. Want juist die smalle lippen maakten haar gezicht zo herkenbaar (en mooi!).
ja maar ik vond ze ook fatsoenlijk in proportie. ze waren niet super vol, maar niet op een manier dat je zegt ''die heeft geen lippen''. nu ziet haar mond er totaal fake en look-a-like duck uit.
pi_78184046
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_78184466
quote:
quote:
They both need brain implants
haha, die was goed

ik ben benieuwd hoe dit koppel er over 10 jaar uitziet, en in welke maten ze hun gezicht nog kunnen bewegen.
pi_78184491
ik kwam deze tegen. echt zo toepasselijk!

pi_78184733
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:26 schreef leFUCK het volgende:

[..]

[..]

haha, die was goed

ik ben benieuwd hoe dit koppel er over 10 jaar uitziet, en in welke maten ze hun gezicht nog kunnen bewegen.
hahaha wat een idioten zeg Over 10 jaar zijn hun gezichten zover achteruitgetrokken en verbouwd dat ze zelfs Marijke Helwegen voorbijgaan
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_78184792
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:34 schreef DjinN het volgende:
hahaha wat een idioten zeg Over 10 jaar zijn hun gezichten zover achteruitgetrokken en verbouwd dat ze zelfs Marijke Helwegen voorbijgaan
Of dood van een overdosis pijnstillers/uppers/downers.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_78185343
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Of dood van een overdosis pijnstillers/uppers/downers.
ja kan ook natuurlijk. heidi heeft al bijna het lootje gelegd bij haar laatste operatie. en toch gaat ze door.
pi_78534445
quote:
'Heidi Montag heeft spijt van operaties'
AMSTERDAM – Heidi Montag heeft spijt van de tien operaties die ze in november vorig jaar heeft ondergaan. De gevolgen van de plastische chirurgie lijken nu pas door te dringen bij de socialite, die bekend werd door de realitysoap 'The Hills'.

Dat meldt het Britse Now Magazine zaterdag.

Volgens vrienden van Heidi vertelde ze in te zien dat de ingrepen een grote fout zijn geweest. Door haar obsessie met het perfecte uiterlijk liet de 23-jarige in november tien operaties in één dag uitvoeren.

Pas een week geleden liet Heidi haar borsten nogmaals vergroten en gaf als reden dat ze niet zo groot waren geworden als ze gewild had.

Vrienden van de socialite leggen de schuld bij haar man Spencer Pratt, die ook bekend is van ‘The Hills’. “Heidi is kapot. Ze moet constant huilen en begint tegen zichzelf te schelden als ze in een spiegel kijkt.”

“Ze was te gericht op perfectie om nog helder te kunnen denken en niemand vertelde haar dat ze aan het doorslaan was. Je kan je afvragen waarom Spencer niet ingegrepen heeft”, vertelt een van de vrienden. “Wat voor echtgenoot doet niets wanneer zijn jonge vrouw zo veel operaties ondergaat?”

Heidi liet onder andere haar kin, lippen, wenkbrauwen en borsten verbouwen.
Ernstig te laat, helaas.
pi_78534910
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:07 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Ernstig te laat, helaas.
en daar begint het drama dan. nu wil ze misschien weer dingen rechtzetten waar ze toch niet tevreden mee is achteraf, maar dan lukt dat niet en moet ze nog eens onder het mes, en nog eens en nog eens

ze heeft toch sowieso haar volgende operatie al in de planning staan. en volgens mij gaat die gewoon alsnog door.
pi_78547062
Zullen de plastische chirurgen zich ook nooit achter het oor krabben als er iemand voor de zoveelste operatie komt?
Ik neem aan dat je toch trots wilt zijn op je werk!
Of zal het ze echt alleen om het geld gaan!
pi_78547281
quote:
Op zondag 28 februari 2010 11:50 schreef musicfreakyme het volgende:
Zullen de plastische chirurgen zich ook nooit achter het oor krabben als er iemand voor de zoveelste operatie komt?
Ik neem aan dat je toch trots wilt zijn op je werk!
Of zal het ze echt alleen om het geld gaan!

Vaak zien die "dokters" er zelf ook al lekker verbouwd uit Althans, dat heb ik dan op tv gezien, zullen ook wel "au naturel" mensen zijn, alleen in Amerika wat minder
pi_78551312
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:29 schreef leFUCK het volgende:
[ afbeelding ]
heidi making plans for her next surgery
Schitterende foto.
  zondag 28 februari 2010 @ 15:01:13 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78552892
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:07 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ernstig te laat, helaas.
Hoeveel spijt heb je van 10 operaties 3 maanden geleden als je vorige week je borsten nog eens extra liet oppompen?? Klinkt als spijt omdat het eigenlijk nog extremer moest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 28 februari 2010 @ 16:52:38 #234
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_78556791
Klinkt alsof ze eerder een psychiater nodig heeft dan een chirurg.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_78561241
quote:
Op zondag 28 februari 2010 14:13 schreef vencodark het volgende:

[..]

Schitterende foto.
als t toevallig was geweest wel ja, maar dit was staged
pi_78562084
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:08 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

als t toevallig was geweest wel ja, maar dit was staged
hoe weet jij dat?
pi_78562228
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:29 schreef leFUCK het volgende:

[..]

hoe weet jij dat?
check oa deze site maar:
http://backseatcuddler.co(...)eidi-montags-melons/

In die tijd hadden ze vaker van die spontane uitjes waarbij ze van tevoren de media inlichtte, zodat er mooie spontane foto's konden worden gemaakt

Edit --> hier bijvoorbeeld de foto's van de 'surprise-verjaardagspicknick' die Spencer voor Heidi gaf
http://www.celebrity-goss(...)-at-the-park-207730/
pi_78562536
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:33 schreef kvd het volgende:

[..]

check oa deze site maar:
http://backseatcuddler.co(...)eidi-montags-melons/

In die tijd hadden ze vaker van die spontane uitjes waarbij ze van tevoren de media inlichtte, zodat er mooie spontane foto's konden worden gemaakt

Edit --> hier bijvoorbeeld de foto's van de 'surprise-verjaardagspicknick' die Spencer voor Heidi gaf
http://www.celebrity-goss(...)-at-the-park-207730/

wat is het toch ook een mediageil koppel. echt vreselijk

vooral die 2e foto. hoezo ik ben aan het poseren
pi_78562731
Dat het gestaged is lijkt me wel duidelijk...ik heb nog nooit zo boodschappen gedaan samen met mijn vriendje
pi_78562859
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:45 schreef kvd het volgende:
Dat het gestaged is lijkt me wel duidelijk...ik heb nog nooit zo boodschappen gedaan samen met mijn vriendje

recht in de camera
pi_78563287
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:29 schreef leFUCK het volgende:

[..]

hoe weet jij dat?
dit is min of meer hoe ze hun 'fame' hebben vergaard
pi_78564268
Als ik oude foto's van Heidi bekijk, kan ik me nog steeds niet voorstellen dat ze in een paar jaar zo veranderd is. Het blijft onvoorstelbaar. Het ging vrij geleidelijk maar nu je het allemaal zo naast elkaar legt.
pi_78564764
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:20 schreef vencodark het volgende:
Als ik oude foto's van Heidi bekijk, kan ik me nog steeds niet voorstellen dat ze in een paar jaar zo veranderd is. Het blijft onvoorstelbaar. Het ging vrij geleidelijk maar nu je het allemaal zo naast elkaar legt.
ja precies, het is er zo ingeslopen in eerste instantie. maar volgens mij zijn die 10 ingrepen na de opnames van de laatste aflevering van seizoen 5 van the hills uitgevoerd. ze zag er daar namelijk nog niet zo nep uit als dat ze deed in een interview nu pas.
pi_78565980
Niet
doen.
pi_78591107

Er zijn al veel foto's van Jocelyn Wildenstein geplaatst, maar dit is video. Het bewijs dat het echt leefte n kan praten. Al komt er niet veel intelligents uit...
  maandag 1 maart 2010 @ 15:23:24 #246
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_78593057
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:37 schreef Pulzzar het volgende:

Er zijn al veel foto's van Jocelyn Wildenstein geplaatst, maar dit is video. Het bewijs dat het echt leefte n kan praten. Al komt er niet veel intelligents uit...
Ik heb er geen woorden voor haha .. Wel bedankt voor je post!
  maandag 1 maart 2010 @ 15:30:37 #247
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_78593328
quote:

Maar wel leuk om het eens bewegend te zien, ja
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_78593755
quote:

ze kan niet eens meer fatsoenlijk articuleren door alle plastische chirurgie
pi_78621778
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:30 schreef Harajuku. het volgende:
Maar wel leuk om het eens bewegend te zien, ja
Inderdaad leuk. Bij mij werkt het op mijn lachspieren.
pi_78621805
Dat hondje is denk doodsbang, want die ziet haar aan voor een echte leeuw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')