quote:Op dinsdag 2 maart 2010 05:17 schreef Manono het volgende:
tori amos, nog cute maar da een beetje anders
[ afbeelding ]
ieuwwwwwwquote:Op dinsdag 2 maart 2010 05:17 schreef Manono het volgende:
tori amos, nog cute maar dan beetje anders
[ afbeelding ]
dat geslijm van die fotografen ook, terwijl we allemaal wel weten wat ze in werkelijkheid denkenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:37 schreef Pulzzar het volgende:
Er zijn al veel foto's van Jocelyn Wildenstein geplaatst, maar dit is video. Het bewijs dat het echt leefte n kan praten. Al komt er niet veel intelligents uit...
[ afbeelding ]
omgquote:Op dinsdag 2 maart 2010 05:17 schreef Manono het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gek hoofd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 05:17 schreef Manono het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze was vast mooier als ze op een normale manier ouder is gaan worden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 05:17 schreef Manono het volgende:
[ afbeelding ]
Oh. Mijn. Godquote:Op dinsdag 2 maart 2010 05:17 schreef Manono het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft Vic. niets meer laten doen dan haar borsten. Ja, ze is mager. Maar meer niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:01 schreef Manono het volgende:
ja die van courtney love is erg maar lijkt ook enigszins gesoept in combi met drank en drugs (huid)
vicoria beckham aka posh spice (pas 36 en misschien iets te dun voor kunstmatige ingrepen)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Vic. niets meer laten doen dan haar borsten. Ja, ze is mager. Maar meer niet.
Neeeeee, is niet cute.........quote:Op dinsdag 2 maart 2010 05:17 schreef Manono het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft ze ook wat laten sleutelen aan haar kaaklijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Vic. niets meer laten doen dan haar borsten. Ja, ze is mager. Maar meer niet.
donatellaquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:32 schreef Pantoffelsalade het volgende:
[ afbeelding ]
ah bah van die Donnatella zou je zo een leren jas kunnen maken![]()
Hm kweet het niet. Die eerste foto is misschien wel 15 jaar geleden. Uit mijn hoofd is ze toen rond de 21 geweest. Dan verander je ook wel wat. Zeker omdat ze op de eerste foto een ronder/dikker gezicht heeft. Ze is op de 2e veel dunner, dus niet zo gek dat haar gezicht hoekig wordt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze ook wat laten sleutelen aan haar kaaklijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |