fragment: http://www.snafu.nl/beric(...)NSEXSCHANDAAL!!.htmlquote:Patricia Paay wordt sexueel lastig gevallen door BN’er’s!
SNAFU EXCLUSIVE!!
SNAFU EXCLUSIVE!!
Ik had zojuist Patricia Paay aan de lijn en ik heb iets VERSCHRIKKELIJKS gedaan!
Ik heb het gesprek een stukje opgenomen! Wat vertelde Patries me namelijk in vertrouwen: ZE WORDT GEBELD DOOR TWEE ZEER BEKENDE NEDERLANDERS…………VOOR TELEFOONSEX!!!!!
Ik was met stomheid geslagen toen ik het hoorde! Dit kan niet waar zijn!!
Twee jonge BN’ers die 60 jarige Patricia bellen voor een geil gesprek!
En dat is niet een keer gebeurd, ze bellen regelmatig!
Patricia kan er wel om lachen en praat de BN’ers vakkundig naar een hoogtepunt!
LUISTER HIERBOVEN NAAR HET STIEKEM OPGENOMEN GESPREK TUSSEN MIJ EN PATRICIA PAAY!
Ik weet wie een van de BN’ers is die Patricia opgewonden belt, maar ben nog aan het uitzoeken of ik juridisch gezien het openbaar kan maken!
Wordt vervolgd!
Om wie denken jullie dat het gaat?
SNAFU EXCLUSIVE!!
SNAFU EXCLUSIVE!!
Permalink
Berijkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:28 schreef Nosh het volgende:
Vraag me af wat jensen hiermee denkt te berijken. Vond Patrizia altijd wel een leuke vrouw maar kijk er nu toch anders tegenaan. Ergens vint ik het assocsjaal.
Ik denk Valerio.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:02 schreef Urquhart het volgende:
Erg jong zegt ze. Dan verwacht ik wel Thomas Berge en zo'n BNN'er Valerio of Dennis Storm ofzo
na 'berijken' kwam er nog meer, maar dat heb je vast niet meer gelezenquote:
quote:Ergens vint ik het assocsjaal.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:04 schreef sjengX het volgende:
assocsjaal
Ga direct van dit forum af, zwakzinnige kneus.NU!
Die vriend van hemquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:06 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
zeker theo maassen
Het niet snappenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:04 schreef sjengX het volgende:
assocsjaal
Ga direct van dit forum af, zwakzinnige kneus.NU!
quote:Patricia Paay: 'Ik ben misleid'.
Patricia Paay zegt dat ze door Robert Jensen is misleid. "Ik heb helemaal geen telefoonseks met jonge mannen."
La Paay is woest om het privé-gesprek dat Robert Jensen op zijn site heeft geplaatst. Ze vindt dat ze is misleid. ”Ik dacht dat we aan het dollen waren ging mee met dat grapje van hem. En nu is het serieus op de site geplaatst! Ja hoor, er zijn allerlei mensen die me bellen…Mijn woorden zijn gesneden en gemonteerd tot een vals telefoongesprek. En nu staat het op de site alsof het serieus is.”
Patricia heeft Jensen gesommeerd het fragment van zijn site te halen. Anders volgen er juridische stappen. Inmiddels is het fragment verwijderd.
quote:Robert Jensen plaatst fragment Patricia Paay terug op site.
Robert Jensen is laaiend op Patricia Paay omdat deze claimt te zijn 'misleid' door de presentator in een telefoongesprek waarin ze verklapt te worden gebeld voor telefoonseks. Het fragment is daarom vanaf nu gewoon weer te horen op snafu.nl.
Patricia claimde in een reactie op het fragment dat het gesprek was gemonteerd. "Mijn woorden zijn gesneden en gemonteerd tot een vals telefoongesprek. En nu staat het op de site alsof het serieus is", vertelde ze. Ook dreigde ze met juridische stappen als het fragment niet van de website werd verwijderd.
De makers van snafu.nl zijn woest op de blondine. "Het fragment waarin Paay bekent dat ze door twee BN'ers wordt gebeld voor telefoonseks is 100 procent ongemonteerd!" Laat Jan Paparazzi weten.
Het fragment werd gisteren in de eerste instantie, 'als persoonlijke geste naar Patricia', van de site verwijderd, maar die beslissing is weer teruggedraaid dankzij de reactie van de diva. "Patricia manipuleert en verdraait. Wij staan voor de waarheid. Wij zijn geen Adam Curry die je naar genoegen kan bevelen en bijsturen. No way! Als onze integriteit in twijfel getrokken wordt, worden we laaiend!"
Ik vind jou zo lief he.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:44 schreef Nosh het volgende:
SHO-users die anderen verwijten zwakzinnig te zijn, terwijl hun halve referentiekader het spellend vermogen van een dyslectische amoebe heeft..
quote:Wij zijn woedend op Patricia Paay! De suggestie dat wij hier bij SNAFU niet de waarheid spreken heeft ons laaiend gemaakt.
Als wij komen met EXCLUSIVES is het 100% waar. SNAFU staat 100% voor de waarheid!
Als onze EXCLUSIVE niet waar blijkt te zijn, zijn we de eerste die dat toegeven, maar dit is 100% waar!
Er zijn twee BN’ers die Patricia bellen voor telefoonseks!
Dat heeft zij naar ons toe bevestigd en dat hoor je haar zeggen in het door ons ONgemonteerde fragment. Voor haar om op de Telegraaf.nl en in Shownieuws te reageren met uitspraken als “Ik ben misleid, mijn woorden zijn gesneden en gemonteerd tot een vals telefoongesprek”, is onacceptabel en gelogen!
SNAFU EXCLUSIVE STAAT 100% VOOR DE WAARHEID!
Daarom plaatsen wij opnieuw het telefoongesprek van gisteren. Ondertussen gaan we contact zoeken met Patricia. Wij willen haar spreken en dat gesprek willen wij jullie vandaag laten horen!
Als persoonlijke geste hebben we het er gisterenavond afgehaald, en zeker niet onder dreiging van juridische stappen van haar kant!
Patricia: wij zijn geen Adam Curry die je naar genoegen kan bevelen en bijsturen. No way!
Als onze integriteit in twijfel getrokken wordt, worden we laaiend!
Pislink zijn we!
http://www.telegraaf.nl/p(...)leven_Jensen___.htmlquote:Patricia Paay: 'Ik weet details seksleven Robert Jensen'
van onze redactie
AMSTERDAM - Patricia Paay is helemaal klaar met Robert Jensen en blijft erbij dat ze er is ingeluisd. "De liefde is over. Hij heeft mij ook dingen in vertrouwen verteld."
La Paay houdt vol dat ze is meegegaan met een grap van de presentator en dat het betreffende telefoongesprek is gemonteerd voordat het op zijn website werd gezet. "Robert heeft een grens overschreden. Ik heb hem vanochtend gesms't dat het een lul is", zo laat ze weten. "Voorlopig verschijn ik niet meer in zijn show."
De blondine en de RTL-presentator konden het tot voor kort goed met elkaar vinden. "De liefde is over. Hij heeft me in vertrouwen ook dingen verteld over zijn seksleven waar ik mijn mond over hou. Die discretie heb ik."
Of ze ook juridische stappen gaat ondernemen weet Patricia nog niet. "Ik ben ontzettend druk met mijn verhuizing naar Amsterdam."
Ja, ik moest er ook van lachen.quote:
Ik vind Patries al leuk sinds de Star Sisters! en dat is ver voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:11 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, ik moest er ook van lachen.
Tis gewoon een leuk mens.
Patricia Paay is een ordinair wijf ( Jensen ook hoor )quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:11 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, ik moest er ook van lachen.
Tis gewoon een leuk mens.
Jensen zeikt inderdaad als een ordinair wijf.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Patricia Paay is een ordinair wijf ( Jensen ook hoor )
Jensen, ben jij ditquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:08 schreef oosterwechel het volgende:
zeker met NICK EN SIMON wordt het another FUCKING PALING SOAP
groetjes een idioot die patricia nog goed uit vind zien ook voor 60 jarige
Daarna dit:quote:Kwallie, Winnie en Peet hadden het gisteravond bij Boulevard over SNAFU en Paay!
Kwallie houdt zich duidelijk rustig en dat is hem geraden ook.
Perfect gecoiffeurde Winnie speelt voor moraalridder en geeft tegengas....PRECIES wat zijn presentatiecoaches altijd tegen hem zeggen: Geef Albert wat meer tegengas....!
En Peet zie je gewoon denken aan een lul van 20 centimeter maar komt zowaar op het eind met een leuke opmerking!
Leukste item van Boulevard in maanden!
Maandag gewoon maar weer items over Alberts musicals!!
quote:PAAY UPDATE ZATERDAG!
UPDATE ZATERDAG:
Nou....dat was een dag vrijdag....IEDEREEN sprak ons aan over Patricia. Duidelijk werd dat de meeste mensen nu overtuigd zijn dat het fragment echt is.
We hebben een hoop lol hier op SNAFU, maar als we zeggen dat we EXCLUSIEF nieuws hebben, dan is het ook 100% waar! De Hilversumse spinmachine van zenderbazen, managers en persmanagers krijgen ons niet klein!!
Dat maakt SNAFU de nummer 1 entertainmentsite van Nederland, en deze week komen we met nog meer spektakel...
Het is ook duidelijk dat contact zoeken met Patricia geen zin heeft aangezien ze zelf heeft laten weten daar geen behoefte aan te hebben....
WAAROM DOET ZE NOU EIGENLIJK ZO MOEILIJK???
Ze wordt gebeld door 2 geile BNertjes, lacht ze gewoon keihard uit aan de telefoon...doet zelf niet mee......maar sexy Patries is gewoon gewild bij jonge mannen!
Het is niet dat ZIJZELF met die gasten belt en lekker tekeer gaat in haar genotsgrot!! Waar is Patricia’s gevoel voor humor gebleven??
Ze roept nu dat ze details weet over Jensen’s sexleven...en dat zal best, zoals iederen weet praat hij maar al te graag over sex! En zeker met sexy Patricia!!
Zijn we er overigens al uit wie die 2 jonge BNers zijn?? Wij weten er EEN zeker!!.....oooohhh....de verleiding......Wie zijn het????
quote:
Niet woarquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Word jij betaald voor het plaatsen van die smilie? Er is geen ontkomen aan
En een Gordon-topic en F&F topicsquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En een Gordon-topic en F&F topics![]()
Moment;Voelt goed
|
Forum Opties | |
---|---|