Skimmers actief bij Ikea in Duivenquote:
ook al bij breda vorige weekquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:07 schreef Swine het volgende:
[..]
Skimmers actief bij Ikea in Duiven
Geloof alleen dat wij niet bij het restaurant zijn geweest in Duiven, toch?
Op kamers en gelijk al fietsen jattenquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:35 schreef swarmahoer het volgende:
zo, ff t fietsslot van n huisgenoot doorgeslepen
dat dan toevallig welquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Op kamers en gelijk al fietsen jatten![]()
Gister ook al pizza gegeten..
Zeker ook nog geen afwas gedaan
Heb je geen vaatwasser dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat dan toevallig welanders stapelt t ook maar op he
Kunnen ze hier Sziget organiserenquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:00 schreef Dupje het volgende:
Ik denk trouwens dat het na de dijkteruglegging er wel mooi uit komt te zien allemaal. Als ik de plannen zo bekijk. Echt blij ben ik er niet mee, maar ze maken er wel iets moois van.
Check
Ze beginnen in 2012 met graven, rond 2015 moet de ophoging van t eiland klaar zijn, en daarna wordt het allemaal ingericht. Huge project dus.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:44 schreef LastRequest het volgende:
Ik kwam trouwens Dupje tegen in de AH maar je herkende me niet
nog nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je geen vaatwasser dan?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:44 schreef LastRequest het volgende:
Ik kwam trouwens Dupje tegen in de AH maar je herkende me niet
jij dacht al, wie is die stiekeme gluurderquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:47 schreef Dupje het volgende:
[..]
Echt?
Wacht, was dat bij groenten/fruit?
Ja! En ik stond daarna achter je bij de kassaquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:47 schreef Dupje het volgende:
[..]
Echt?
Wacht, was dat bij groenten/fruit?
Ik vind Dupje wel van de komkommer en LR meer van de courgettes!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:09 schreef royjn het volgende:
[insert joke]
komkomer / banaan
[/insert joke]![]()
Bijna weekend
van Schevichavenstraatquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Welke AH hebben we het over? Daalse, XL?
Wat stom! Sorry!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:06 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja! En ik stond daarna achter je bij de kassa
En tegen mij zei je nog per PM dat je er wel gezien had maar geen zin had in een gesprek met hoe noemde je haar ook alweer?quote:
Nee ik keek dr aan maar had al door dat ze me niet herkendequote:Op donderdag 4 februari 2010 18:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar LR had dan toch ook even hoi kunnen zeggen?
Of twijfelde je?
Ga zo doen.quote:
OMG! *tets in de smoel*quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ga zo doen.
Jij bent niet eens spotbaar in Nijmegen, dus wat je nog in dit topic doet
quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:49 schreef LastRequest het volgende:
Ga zo doen.
Jij bent niet eens spotbaar in Nijmegen, dus wat je nog in dit topic doet
quote:PEKING - Een Chinees meisje van negen jaar is bevallen van een jongetje. Moeder en kind zijn allebei gezond.
© Inertia Stock
Het jongetje kwam op 27 januari door middel van een keizersnede ter wereld in een ziekenhuis in de stad Changchun in het noordoosten van China. Dat meldde een lokale krant donderdag.
De familie van het meisje wil niet publiekelijk over de gebeurtenis praten. De krant meldde niets over de identiteit van de vader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |