abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 februari 2010 @ 16:42:03 #241
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77957383
Leander, wat een lieve foto

Lennon was rond 2 uur wakker en heeft met moeite 1 boterham gegeten. Nadat ik hem verschoond had rond 15:00 uur moest ie ook nog overgeven, arm ding. Ik heb hem toen weer in bed gelegd en hij ligt nu nog te slapen. Zo zielig... geen koorts trouwens maar wel vuurrode billen.
Make love, not war ☮
pi_77959554
Leander groot al!

Kind is logeren. Ik was de straat nog niet uit of ik miste hem al Maar aan de andere kant wel lekker even niets. Seb was in ieder geval enthousiast aan het zwaaien toen ik ging
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 13 februari 2010 @ 19:46:29 #243
147316 crew  DJMO
#trut
pi_77962796
Wat een lekkere boevenkop heeft leander Freecell

Arme Lennon en idd slapen is het beste medicijn. heb je hem ook paracetamol gegeven diaan ?

Jan is zijn schade aan t inhalen lijkt wel .. wil niet of nauwelijks in de box, loopt als een idioot te headbangen tegen de rand van de box aan dan, eten gaat weer redelijk goed gelukkig, nog niet zoals het hoort, maar ala ik voel m gewoon zwaarder worden lijkt wel hoektand drie is ook door nu, nummer vier mag ik niet naar kijken. Hij wil zelf zijn tanden poetsen. De afgelopen paar dagen bleef ik altijd een tien minuten zitten na het voorlezen, liedjes zingen. Vanavond wilde ik het normale ritme weer oppakken, en na één liedje weggaan, maar dat was dikke drama vijf liedjes gezongen, en meneer slaapt als een roos nu
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_77964950
Wat sneu Diaan. Veel beterschap voor Lennon. Hopelijk is hij morgen ook weer opgeknapt.

Wat een leuk koppie heeft Leander Freecell

Wat doe je dan als je kind zo in de wc pot grijpt. Nee zeggen en wegtrekken heeft misschien het effect, dat je kind associeert dat die niet bij de wc mag zijn. Werkt dat dan averechts voor later of is die het tegen die tijd alweer vergeten?

Wij hebben hier ook een hele periode van spugen (alleen s'nachts) gehad. Eten gaat al beter dan het in die periode ging maar is nog niet weer als het vroeger was. Zelfs als wij denken laten we hem maar geen tussendoortje geven maar bv/drinken en dan vroeg avondeten, gaat het avondeten maar matig. Hij heeft vandaag ook veel geslapen en leek ondanks dat alles toch vroeg moe te worden. Misschien is het vermoeiend ook dat hij een heel intensieve dag heeft gehad. Oma is nu hier vanuit Duitsland en dat is natuurlijk heel bijzonder.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:23:35 #245
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_77965824
Ik zorg er gewoon voor dat Annicka niet bij het toilet kan komen als ze er niets te zoeken heeft. Dan zal ze er ook niet in kunnen graaien...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 13 februari 2010 @ 22:10:37 #246
147316 crew  DJMO
#trut
pi_77967730
Dat dus GWS ... normaal is de deur van de badkamer hier ook dicht, maar hij moest onder de douche (ik douche samen met hem, en normaal sta ik al onder de douche en dan kleedt mijn man hem uit, maar aangezien hij geinvalidideerd op de bank ligt met een gebroken enkel, kan hij me dus niet helpen atm. vandaar dat jan nu zijn kans schoon zag en ging vissen in een overigens schone wc-pot, ik had m net daarvoor met bleek gereinigd en doorgespoeld
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zaterdag 13 februari 2010 @ 22:43:41 #247
12913 GreatWhiteSilence
pi_77968949
Wij doen haar altijd in bad, vindt ze geweldig. Zelf douchen we altijd.

Hier heeft een klein meisje trouwens ontdekt hoe je de keukenkastjes openmaakt. Er staat verder niets schadelijks gelukkig, de schoonmaakmiddelen hebben we op zolder gezet. Als ik wat nodig heb, moet ik dus eerst naar boven. Misschien toch maar even kijken naar middelen om die kastjes dicht te houden, voor ik dat kleine meisje tussen de keukenspullen aantref, met een brede smile op haar gezicht...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 13 februari 2010 @ 22:46:55 #248
147316 crew  DJMO
#trut
pi_77969087
ik heb van die haakjes die je terug moet duwen, anders blokkeren ze de boel. Jan heeft inmiddels ook al door hoe je kastjes openmaakt, maar de keuken lukt hem mooi niet .. (kindveilige sluitingen zitten er al sinds hij drie maanden is ofzo

zaterdag 13 februari 2010 @ 22:51:22 #249
12913 GreatWhiteSilence
pi_77969339
We hebben wel alle schadelijke middelen weggezet, maar ik weet niet wat ik precies wil op het moment: haar gewoon leren dat ze de kastjes niet mag opendoen, of er een kindveilige sluiting op zetten.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 23:10:48 #250
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_77970404
Beterschap voor Lennon! Arm kindje

Leander

K_i_m, wat goed zeg tot 10 tellen!! Knap meisje heb je

Haha Jan, leuk he zo'n toiletpot!

Isis heeft vandaag haar eerste echte stapjes los gezet Ze was zelf ook helemaal trots en probeerde het gelijk de hele tijd uit (onder aanmoediging van ons natuurlijk)

Qua tv is hier ook babytv de grote hit. De hokey pokey doet ze al mee *stamp maar op de grond* is erg leuk
  zaterdag 13 februari 2010 @ 23:13:22 #251
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_77970555
GWS, wij hebben ook nog geen beveiliging op de kastjes en op zich gaat het best goed.. Ik wil liever wel van die kindsluitingen, maar man vind ook dat ze moet leren om er af te blijven. Op zich gaat het best goed zonder die dingen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 13 februari 2010 @ 23:14:45 #252
147316 crew  DJMO
#trut
pi_77970648
mjah, op dit moment mag hij van mij best zijn commode opentrekken, die is immers van hem ... hij moet wel uit mijn kastjes (dus ook de keuken) blijven, echter .. hij kent nog geen verschil tussen mijn en dijn .. dus de kindveilige sluiting is dan dé oplossing vind ik.

Isis voor je het weet dans ze in de disco Grasjes

zaterdag 13 februari 2010 @ 23:19:03 #253
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_77970942
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 23:14 schreef DJMO het volgende:
mjah, op dit moment mag hij van mij best zijn commode opentrekken, die is immers van hem ... hij moet wel uit mijn kastjes (dus ook de keuken) blijven, echter .. hij kent nog geen verschil tussen mijn en dijn .. dus de kindveilige sluiting is dan dé oplossing vind ik.

Isis voor je het weet dans ze in de disco Grasjes
Niks ervan DJMO Mijn kind houdt vast niet van discotheken later!
Ik ben ook voor kindveilige sluitingen hoor! Moet alleen manlief nog even overtuigen Nu scheelt het wel dat ze nooit alleen naar de keuken gaat (open keuken, dat dan weer wel)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 13 februari 2010 @ 23:53:55 #254
147316 crew  DJMO
#trut
pi_77972600
hier ook een open keuken Grasjes, en aangezien ik heer en meester ben in de keuken (echt, mijn man laat nog een ei aankoken ) heb ik dit in mijn eentje besloten .. en ze er ook zelf opgezet na ruim een half jaar is hij nu wel gewend aan de kindveilige sluitingen

pi_77976243
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:51 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
We hebben wel alle schadelijke middelen weggezet, maar ik weet niet wat ik precies wil op het moment: haar gewoon leren dat ze de kastjes niet mag opendoen, of er een kindveilige sluiting op zetten.
Voordat ze dat leren hebben ze de inhoud van de kastjes alleen al 50x door je huis verspreid

Wij hebben 1 kastje met schoonmaakspul en die is beveiligd, de rest van de kastjes niet. Ik moet dus regelmatig mijn bakjes/vergieten en pannen weer uit de speelgoedbak halen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 februari 2010 @ 08:58:22 #256
147316 crew  DJMO
#trut
pi_77976310
quote:
Op zondag 14 februari 2010 08:39 schreef freecell het volgende:

[..]

Voordat ze dat leren hebben ze de inhoud van de kastjes alleen al 50x door je huis verspreid

Wij hebben 1 kastje met schoonmaakspul en die is beveiligd, de rest van de kastjes niet. Ik moet dus regelmatig mijn bakjes/vergieten en pannen weer uit de speelgoedbak halen
precies, en daar heb ik dus weinig zin in ... hij heeft genoeg eigen speelgoed, en ik weet het, mama's (of papa's) spullen zijn veel leuker speelgoed, maar ik heb dus weinig zin dat hij mijn pannen als speelgoed gebruikt

zondag 14 februari 2010 @ 09:14:04 #257
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_77976375
Wij hebben ook kindveilige sluitingen, behalve nog op het tv-kastje, dus af en toe gaan we samen de dvd-tjes weer terugleggen in de kast.
In de keuken kan meneertje niet meer komen, we hebben een traphekje ervoor gezet en die gaat gewoon altijd dicht als hij in de woonkamer is.
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_77976625
Wat stoer Grasjes! En Dana en Seb lopen ook (weet niet meer of ik al gejompeld had) .
pi_77976726
Wij hebben in de keuken alleen lades en die zijn nogal zwaar dus die krijgt hij niet open.
Goed zeg grasjes!
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zondag 14 februari 2010 @ 13:55:23 #260
114177 Diaan73
pi_77982429
Isis wat goed

We hebben (nog) geen kinderbeveiliging op de keukenkastjes, maar hij komt nu ook bijna niet in de keuken. De deur naar de keuken is eigenlijk altijd dicht als Lennon in de woonkamer is. Als hij al in de keuken komt, gaat hij naar de waterbak van de katten en gooit die om... kastjes hebben zn aandacht nog niet getrokken.

Lennon heeft gisterenavond/vannacht goed geslapen en werd vanmorgen om half 9 wakker en lijkt een stuk beter te pas te zijn. Hij is weer druk aan het spelen. Alleen wil hij zn brood nog niet opeten... pap en rijstewafel en net wat kaas gaat wel. Dus dat maar even voor nu om te eten.
Make love, not war ☮
pi_77985027
Isis

Hier hebben wij een hele drukke ochtend gehad. De hele familie was op visite voor de verjaardag van anderhalve week terug en wij hebben samen gevierd met zijn oom. Dan hoefde de familie niet twee keer te komen. Was erg gezellig maar ook vermoeiend. Helaas ging het middagslaapje als snel weer voorbij. En onze kleine man is ontzettend verwend met allemaal kadootjes.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_77989542
Isis wat goed !!

Hier geen sluitingen op de kastjes, ze blijft overal netjes vanaf, maargoed nu ik dat heb gezegd zul je zien dat ze morgen alles overhoop trekt

Ze ligt hier nu uitgeteld op de bank na een middag flink carnaval te hebben gevierd
pi_77993698
Wat goed van Isis!

Tyler poept ineens heel veel en vaak. Volgens mij is de 1e kies (sinds een week of 2) bezig om door te komen. Zn billetjes zijn nu ineens kapot. Echt open plekjes, zo zielig.
Wat is jullie ervaring wat het beste helpt? Ik heb sudo en nog zinkzalf met miconazol (van de apotheek) Ik geloof dat maizena ook schijnt te helpen. Maar geen idee wat beter is op open plekjes.
  zondag 14 februari 2010 @ 19:55:02 #264
108648 cattie
lieve moeder
pi_77993706
Fee heeft lekker gelogeerd dit weekend en dat ging (redelijk) goed. Ze sliep daar beter dan thuis, gelukkig.

Wij hebben geen sluitingen op de keukenkastjes. De gevaarlijke dingen hebben we weg gehaald en verder leren we haar dat ze er niet aan mag komen. En dat gaat heel goed. Soms moet ik even wat plastic bakjes terug zetten als ze me te snel af is geweest.
pi_77994004
We hebben op 1 keukenkastje sluiting met de schoonmaakmiddelen. De lade is ook beveiligd. Vooral omdat Kim alle bestek eruit haalt om mee te spelen.
En 1 grote kast, en de kast met speelgoed, zodat beiden alles niet telkens eruit halen.
  zondag 14 februari 2010 @ 20:24:15 #266
114177 Diaan73
pi_77995010
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat goed van Isis!

Tyler poept ineens heel veel en vaak. Volgens mij is de 1e kies (sinds een week of 2) bezig om door te komen. Zn billetjes zijn nu ineens kapot. Echt open plekjes, zo zielig.
Wat is jullie ervaring wat het beste helpt? Ik heb sudo en nog zinkzalf met miconazol (van de apotheek) Ik geloof dat maizena ook schijnt te helpen. Maar geen idee wat beter is op open plekjes.
Ingrid, ik heb geen idee... Lennon heeft ook van die rode billetjes en open plekjes... ik blijf er maar gewoon sudocreme op doen.

Cattie, fijn dat het weekend redelijk goed ging met Fee. Hopelijk gaat ze thuis nu ook beter slapen.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 februari 2010 @ 20:24:25 #267
147316 crew  DJMO
#trut
pi_77995020
ik gebruik bepanthen Ingrid, en toen het echt kapot was gewoon heel licht laagje talkpoeder erover heen (eerst op mijn hand uit de buurt van jan, en daarna zijn billen voorzichtig deppen, had ik wel johan bij nodig om hem op de commode te houden, maar is nog maar één keer voorgekomen)

pi_78009984
Hier werkt bepanthen echt supergoed!
  maandag 15 februari 2010 @ 19:22:22 #269
114177 Diaan73
pi_78027232
Ik hou het nog even in de gaten en anders ook even Bepanthen kopen....
Make love, not war ☮
pi_78028226
Op open plekjes zou ik iig geen zinkhoudende zalfjes meer smeren. Mocht het een schimmeltje zijn dan heb je grote kans dat het juist erger wordt, die zijn dol op sudo e.d en het doet het kindje ook pijn. Als het echt luieruitslag is dan zou het toch binnen een dag of 2 weg zijn met bepanthen of sudo?
maizena is wel de snelste en mildste oplossing geloof ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')