abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 februari 2010 @ 23:13:22 #251
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_77970555
GWS, wij hebben ook nog geen beveiliging op de kastjes en op zich gaat het best goed.. Ik wil liever wel van die kindsluitingen, maar man vind ook dat ze moet leren om er af te blijven. Op zich gaat het best goed zonder die dingen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 13 februari 2010 @ 23:14:45 #252
147316 crew  DJMO
#trut
pi_77970648
mjah, op dit moment mag hij van mij best zijn commode opentrekken, die is immers van hem ... hij moet wel uit mijn kastjes (dus ook de keuken) blijven, echter .. hij kent nog geen verschil tussen mijn en dijn .. dus de kindveilige sluiting is dan dé oplossing vind ik.

Isis voor je het weet dans ze in de disco Grasjes
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 13 februari 2010 @ 23:19:03 #253
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_77970942
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 23:14 schreef DJMO het volgende:
mjah, op dit moment mag hij van mij best zijn commode opentrekken, die is immers van hem ... hij moet wel uit mijn kastjes (dus ook de keuken) blijven, echter .. hij kent nog geen verschil tussen mijn en dijn .. dus de kindveilige sluiting is dan dé oplossing vind ik.

Isis voor je het weet dans ze in de disco Grasjes
Niks ervan DJMO Mijn kind houdt vast niet van discotheken later!
Ik ben ook voor kindveilige sluitingen hoor! Moet alleen manlief nog even overtuigen Nu scheelt het wel dat ze nooit alleen naar de keuken gaat (open keuken, dat dan weer wel)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 13 februari 2010 @ 23:53:55 #254
147316 crew  DJMO
#trut
pi_77972600
hier ook een open keuken Grasjes, en aangezien ik heer en meester ben in de keuken (echt, mijn man laat nog een ei aankoken ) heb ik dit in mijn eentje besloten .. en ze er ook zelf opgezet na ruim een half jaar is hij nu wel gewend aan de kindveilige sluitingen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_77976243
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:51 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
We hebben wel alle schadelijke middelen weggezet, maar ik weet niet wat ik precies wil op het moment: haar gewoon leren dat ze de kastjes niet mag opendoen, of er een kindveilige sluiting op zetten.
Voordat ze dat leren hebben ze de inhoud van de kastjes alleen al 50x door je huis verspreid

Wij hebben 1 kastje met schoonmaakspul en die is beveiligd, de rest van de kastjes niet. Ik moet dus regelmatig mijn bakjes/vergieten en pannen weer uit de speelgoedbak halen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 februari 2010 @ 08:58:22 #256
147316 crew  DJMO
#trut
pi_77976310
quote:
Op zondag 14 februari 2010 08:39 schreef freecell het volgende:

[..]

Voordat ze dat leren hebben ze de inhoud van de kastjes alleen al 50x door je huis verspreid

Wij hebben 1 kastje met schoonmaakspul en die is beveiligd, de rest van de kastjes niet. Ik moet dus regelmatig mijn bakjes/vergieten en pannen weer uit de speelgoedbak halen
precies, en daar heb ik dus weinig zin in ... hij heeft genoeg eigen speelgoed, en ik weet het, mama's (of papa's) spullen zijn veel leuker speelgoed, maar ik heb dus weinig zin dat hij mijn pannen als speelgoed gebruikt

zondag 14 februari 2010 @ 09:14:04 #257
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_77976375
Wij hebben ook kindveilige sluitingen, behalve nog op het tv-kastje, dus af en toe gaan we samen de dvd-tjes weer terugleggen in de kast.
In de keuken kan meneertje niet meer komen, we hebben een traphekje ervoor gezet en die gaat gewoon altijd dicht als hij in de woonkamer is.
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_77976625
Wat stoer Grasjes! En Dana en Seb lopen ook (weet niet meer of ik al gejompeld had) .
pi_77976726
Wij hebben in de keuken alleen lades en die zijn nogal zwaar dus die krijgt hij niet open.
Goed zeg grasjes!
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zondag 14 februari 2010 @ 13:55:23 #260
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77982429
Isis wat goed

We hebben (nog) geen kinderbeveiliging op de keukenkastjes, maar hij komt nu ook bijna niet in de keuken. De deur naar de keuken is eigenlijk altijd dicht als Lennon in de woonkamer is. Als hij al in de keuken komt, gaat hij naar de waterbak van de katten en gooit die om... kastjes hebben zn aandacht nog niet getrokken.

Lennon heeft gisterenavond/vannacht goed geslapen en werd vanmorgen om half 9 wakker en lijkt een stuk beter te pas te zijn. Hij is weer druk aan het spelen. Alleen wil hij zn brood nog niet opeten... pap en rijstewafel en net wat kaas gaat wel. Dus dat maar even voor nu om te eten.
Make love, not war ☮
pi_77985027
Isis

Hier hebben wij een hele drukke ochtend gehad. De hele familie was op visite voor de verjaardag van anderhalve week terug en wij hebben samen gevierd met zijn oom. Dan hoefde de familie niet twee keer te komen. Was erg gezellig maar ook vermoeiend. Helaas ging het middagslaapje als snel weer voorbij. En onze kleine man is ontzettend verwend met allemaal kadootjes.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_77989542
Isis wat goed !!

Hier geen sluitingen op de kastjes, ze blijft overal netjes vanaf, maargoed nu ik dat heb gezegd zul je zien dat ze morgen alles overhoop trekt

Ze ligt hier nu uitgeteld op de bank na een middag flink carnaval te hebben gevierd
pi_77993698
Wat goed van Isis!

Tyler poept ineens heel veel en vaak. Volgens mij is de 1e kies (sinds een week of 2) bezig om door te komen. Zn billetjes zijn nu ineens kapot. Echt open plekjes, zo zielig.
Wat is jullie ervaring wat het beste helpt? Ik heb sudo en nog zinkzalf met miconazol (van de apotheek) Ik geloof dat maizena ook schijnt te helpen. Maar geen idee wat beter is op open plekjes.
  zondag 14 februari 2010 @ 19:55:02 #264
108648 cattie
lieve moeder
pi_77993706
Fee heeft lekker gelogeerd dit weekend en dat ging (redelijk) goed. Ze sliep daar beter dan thuis, gelukkig.

Wij hebben geen sluitingen op de keukenkastjes. De gevaarlijke dingen hebben we weg gehaald en verder leren we haar dat ze er niet aan mag komen. En dat gaat heel goed. Soms moet ik even wat plastic bakjes terug zetten als ze me te snel af is geweest.
pi_77994004
We hebben op 1 keukenkastje sluiting met de schoonmaakmiddelen. De lade is ook beveiligd. Vooral omdat Kim alle bestek eruit haalt om mee te spelen.
En 1 grote kast, en de kast met speelgoed, zodat beiden alles niet telkens eruit halen.
  zondag 14 februari 2010 @ 20:24:15 #266
114177 Diaan73
pi_77995010
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat goed van Isis!

Tyler poept ineens heel veel en vaak. Volgens mij is de 1e kies (sinds een week of 2) bezig om door te komen. Zn billetjes zijn nu ineens kapot. Echt open plekjes, zo zielig.
Wat is jullie ervaring wat het beste helpt? Ik heb sudo en nog zinkzalf met miconazol (van de apotheek) Ik geloof dat maizena ook schijnt te helpen. Maar geen idee wat beter is op open plekjes.
Ingrid, ik heb geen idee... Lennon heeft ook van die rode billetjes en open plekjes... ik blijf er maar gewoon sudocreme op doen.

Cattie, fijn dat het weekend redelijk goed ging met Fee. Hopelijk gaat ze thuis nu ook beter slapen.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 februari 2010 @ 20:24:25 #267
147316 crew  DJMO
#trut
pi_77995020
ik gebruik bepanthen Ingrid, en toen het echt kapot was gewoon heel licht laagje talkpoeder erover heen (eerst op mijn hand uit de buurt van jan, en daarna zijn billen voorzichtig deppen, had ik wel johan bij nodig om hem op de commode te houden, maar is nog maar één keer voorgekomen)

pi_78009984
Hier werkt bepanthen echt supergoed!
  maandag 15 februari 2010 @ 19:22:22 #269
114177 Diaan73
pi_78027232
Ik hou het nog even in de gaten en anders ook even Bepanthen kopen....
Make love, not war ☮
pi_78028226
Op open plekjes zou ik iig geen zinkhoudende zalfjes meer smeren. Mocht het een schimmeltje zijn dan heb je grote kans dat het juist erger wordt, die zijn dol op sudo e.d en het doet het kindje ook pijn. Als het echt luieruitslag is dan zou het toch binnen een dag of 2 weg zijn met bepanthen of sudo?
maizena is wel de snelste en mildste oplossing geloof ik
pi_78029412
Wist niet, dat je miconazol mocht geven aan een kindje (of hangt dat ook af van de hoeveelheid?). Wij hebben tot nu toe alleen maar sudocreme gebruikt. Heeft niet iemand ooit iets gepost over bakmeel edit was Maizena. of zoiets dergelijks in de luier doen en voorzichtig dicht maken of heb ik dat nou mis?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_78029556
Dat van die Sudiocreme op schimmelplekjes wist ik niet. Kheb van de huisarts dat advies gekregen om het op een plekje te smeren, dat wellicht een spruw/schimmel/smetplek was. Kheb het niet echt vaak gedaan gelukkig.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 februari 2010 @ 08:43:09 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78047033
ik vind sudo sowieso te te vet zeg maar .. ik heb niet het idee dat het het verzacht, eerder dat het de plek gewoon helemaal afsluit en er verder niets aan doet.

vraagje ... hoe 'straffen' jullie je kleintjes als ze iets doen wat niet mag? Ik zeg heel duidelijk nee, en zet hem op de deurmat (de enige plek in huis die ik me kon bedenken die niet 'leuk' is) omdat ik de box en zijn kinderstoel als veilige plaats wil behouden (hij moet die twee niet gaan associeren met straf). Ik heb alleen het idee dat het niet veel uithaalt; hij blijft naar de laatjes in mijn bureau gaan om er alle papieren uit te halen en ik wil dat hij daarmee ophoudt. Net als met het slaan van zijn hoofd tegen de boxrand, het wordt gewoon te gek, maar ik heb geen idee wat ik er aan kan doen om hem ermee te laten stoppen.

pi_78047797
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 08:43 schreef DJMO het volgende:
ik vind sudo sowieso te te vet zeg maar .. ik heb niet het idee dat het het verzacht, eerder dat het de plek gewoon helemaal afsluit en er verder niets aan doet.

vraagje ... hoe 'straffen' jullie je kleintjes als ze iets doen wat niet mag? Ik zeg heel duidelijk nee, en zet hem op de deurmat (de enige plek in huis die ik me kon bedenken die niet 'leuk' is) omdat ik de box en zijn kinderstoel als veilige plaats wil behouden (hij moet die twee niet gaan associeren met straf). Ik heb alleen het idee dat het niet veel uithaalt; hij blijft naar de laatjes in mijn bureau gaan om er alle papieren uit te halen en ik wil dat hij daarmee ophoudt. Net als met het slaan van zijn hoofd tegen de boxrand, het wordt gewoon te gek, maar ik heb geen idee wat ik er aan kan doen om hem ermee te laten stoppen.
Straffen heeft niet zo heel veel zijn bij een kind van net 1 denk ik. Dat schijnt pas te gaan werken ze een geweten beginnen te ontwikkelen. Ik geef meestal iets anders om te pakken om zo het gedrag te veranderen. Seb doet vaak iets wat niet mag en ik zeg consequent nee, waarop hij omkijkt en heel hard gaat lachen en hoe harder ik nee zeg of hem wegtrek bij wat hij niet mag hoe harder hij gaat lachen.
pi_78047859
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 08:43 schreef DJMO het volgende:

Als je kijkt naar de mentale ontwikkeling van kinderen blijkt ook dat straffen eigenlijk nog niet helpt. Hun nieuwsgierigheid wint het altijd van een nee-zeggende mama. Op gegeven moment leren ze wel dat nee + mama in de kamer betekent: niet aankomen, maar het geweten is nog zwaar onderontwikkeld dus ze doen het niet moedwillig zeg maar, het hoort bij de ontwikkeling om vanalles te willen voelen, openmaken, vastpakken en dergeljke. De enige manier die na zo'n 3439229 keer effect sorteert is nee zeggen (+ bijvoorbeeld: dit is van mama) en je kind elders neerzetten, maar dat hoeft niet op de deurmat. Gewoon bij z'n speelgoed ofzo, en dan zeggen: dit is van jou. Maar: hij zal het de volgende keer doodleuk weer doen, gewoon omdat zo'n la vol papier veel interessanter is dan zijn speelgoed.

De kortste klap is de laatjes afsluiten op één of andere manier, of de papieren hoog leggen, of een laatje speciaal voor hem maken die hij wél open mag trekken. Op gegeven moment is hij oud genoeg om nee beter te begrijpen en ongeveer tegelijkertijd verdwijnt die drang om alles steeds open te maken langzemerhand. Tot die tijd ben je lekker vaak aan het heen en weer lopen, goed voor de conditie!

Wat dat hoofdbonken betreft: misschien moet je hem dan uit de box halen? Of negeren? Dat laatste lijkt me heel moeilijk trouwens
  dinsdag 16 februari 2010 @ 10:00:36 #276
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_78048330
Hier ook fan van Bepanthen. Ik smeer het ook op schrale wangetjes etc. En je doet erg lang met zo´n tube!

Isis heeft ook een eigen la met speelgoed en boekjes onder de salontafel. Die wordt er dus ook regelmatig helemaal uitgetrokken De andere la blijft ze meestal wel vanaf en als ze er wel aan zit dan zet ik haar terug voor haar eigen la.
pi_78048568
Ik probeer wel consequent nee te zeggen tegen hem. En dat snapt hij wel een beetje want wanneer hij het dan weer gaat doen kijkt hij me altijd even aan en wijst eerst even, alsof hij al weet dat het niet mag. Alleen als ik dan nee zeg gaat hij schaterlachen, dus meestal schiet ik dan ook in de lach. Dat lijkt me dan weer het verkeerde signaal
pi_78048786
Als Sten iets doet wat niet mag dat zeg ik : nee, Sten. Vaak reageert hij daarop. Maar reageert hij niet dan haal ik em weg uit de situatie. Dan wordt hij vaak heel boos en gaat huilen maar snel komt hij dan naar me toe om een knuffel te geven.

Sten mag van mij niet in de keuken komen. In de huiskamer hebben we een deur die uitkomt in een klein halletje waar de wc is en de deur naar de keuken. Voor de eerste deur hebben we een hekje. Eerst ging hij niet het halletje in, omdat we dan "nee" zeiden, maar helaas luistert hij daar niet meer naar in die situatie. Dus daarom maar een hekje. En dat is letterlijk een leuke hangplek als mama in de keuken is.

Wat wordt hij trouwens groot
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 februari 2010 @ 11:00:54 #279
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78049748
Ik was er al bang voor dat straffen voorlopig niet helpt en dat consequent weghalen en elders neerzetten de enige remedie is thnx voor de antwoorden (ik heb er voor voorlopig nu maar zijn loopauto voorgezet, hopelijk leidt hem dat af en blijft hij uit de laatjes

ik probeer het ook te negeren Jore, soms werkt het wel en gaat hij rustig spelen, andere keren word het te erg en haal ik hem idd uit de box.

pi_78050124
STEN allejeumig, die is inderdaad groot en wat ziet hij er anders uit

wij hebben net gezwommen en Elin had het zo naar haar zin spartelen en keihard gillen van het lachen !

Er was ook een kindje die achterover van de glijbaan viel (trappetje) moeder was iets te goed van vertrouwen qua de loopkunsten van t kindje arm ding..

Wij straffen ook niet trouwens, gewoon consequent weghalen bij dingen en ze opbergen voor zover mogelijk. Nee' lokt alleen maar een lachbui uit
pi_78050144
(o en ik heb eens sudo op mijn eigen candidathiny gedaan.. nou echt, ik stond in de fik
pi_78055637
Vraagje: M heeft 5 feb de BMR/MenC prik gehad. 6 feb had hij koorts, en sinds 13 feb heeft hij weer verhoging en koorts, rond 38 's morgens en 's avonds 39. Vandaag heeft hij dus voor de 4e achtereenvolgende dag temperatuur. Volgens de ha is er verder niks met hem aan de hand. Kan dit nog van de BMR prik zijn? We moeten trouwens terug naar de ha als hij het donderdag nog heeft.
pi_78055964
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:05 schreef bodpa09 het volgende:
Vraagje: M heeft 5 feb de BMR/MenC prik gehad. 6 feb had hij koorts, en sinds 13 feb heeft hij weer verhoging en koorts, rond 38 's morgens en 's avonds 39. Vandaag heeft hij dus voor de 4e achtereenvolgende dag temperatuur. Volgens de ha is er verder niks met hem aan de hand. Kan dit nog van de BMR prik zijn? We moeten trouwens terug naar de ha als hij het donderdag nog heeft.
Van die prik kunnen ze na een week ziek worden heb ik mij laten vertellen door het CB
pi_78056002
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:14 schreef Estrys het volgende:

[..]

Van die prik kunnen ze na een week ziek worden heb ik mij laten vertellen door het CB
Ze doorlopen de ziekte in midle vorm. Mazelen duurt ook iets vane en week/ 2 weken. Dus ja, het zou heel goed van de prik kunnen zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 februari 2010 @ 16:26:06 #285
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78061514
mij is gezegd gisteren bij de bmr dat ze tot twee weken ná de prik last kunnen krijgen van uitslag en koorts/verhoging, dus ik denk idd ook dat het van de bmr komt bodpa. sterkte!

dinsdag 16 februari 2010 @ 16:53:03 #286
114177 Diaan73
pi_78062793
Bodpa sterkte met M.

Wat betreft straffen: dat doen wij ook niet. Lennon zit af en toe aan de cd's/dvd's/boeken/antenne die kunnen en willen we ook niet wegzetten. Soms trekt hij er wat uit, we zetten het weer terug en zeggen tegen hem dat het niet mag dmv NEE! en zetten hem weer bij zn speelgoed. Een kwestie van de aanhouder wint, denken/hopen we maar.
We hebben inmiddels (bijna) geen spullen meer op tafel staan, want alles wat op tafel ligt, gooit hij er af... dus dat hebben we maar een beetje zijn ruimte gemaakt omdat hij de tafel ook gebruikt om rond te lopen. Zodra hij zelf kan lopen, gaan er ook gewoon weer dingen op tafel.
Make love, not war ☮
pi_78063651
Bodpa sterkte met M. Beterschap.

Wij doen het ook door middel van nee zeggen en wegtrekken. Aandacht weer op zijn speelgoed vestigen. Wij wilden nog kijken of wij de Videorecorder/DVD speler ergens anders neer kunnen zetten, maar ik weet niet of dat gaat lukken. Het is ook niet zo handig als die niet bij de TV staan. Onder de tafel hebben wij een plank, die wij ook helemaal leeg hebben gehaald anders doet Jair dat namelijk. Wij hebben ook een wandhouder voor magazines etc. gekocht, waar we de spullen van onder de tafel in wilden doen, maar hij hangt nog niet. Vette kans idd dat zodra hij echt kan staan hij ook dingen op tafel gaat afruimen. Hij haalt soms al weg waar hij bij kan.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_78063741
Dankjulliewel. Ik vind het alleen wel lang, vier dagen, en de koorts wordt ook aleen maar hoger. Nouja even aankijken maar.
pi_78064717
Beterschap met je kereltje

Het kitten zit nu aan haar eigen tafeltje te tekenen.
En ze is zooo mega creatief
Ik wilde haar naam er op schrijven en kreeg me toch een snauw
Haar tekening en dus niet voor mij om op te schrijven.
pi_78065601
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:34 schreef Pvoesss het volgende:
Beterschap met je kereltje

Het kitten zit nu aan haar eigen tafeltje te tekenen.
En ze is zooo mega creatief
Ik wilde haar naam er op schrijven en kreeg me toch een snauw
Haar tekening en dus niet voor mij om op te schrijven.

Wij hadden ook zoiets dergelijks hier. Eergisteren kreeg hij een heel bord met druiven. Bedacht zich iemand om er eentje van te stelen. Die blik : als blikken konden doden zou diegene niet meer leven.

[ Bericht 12% gewijzigd door Tinuviel op 16-02-2010 18:14:27 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_78089755
Een leidster die normaal niet op Seb zijn groep staat ging met hem verven Maar meneer is niet zo'n fan van verven. Dan krijgt hij vieze handen Dus die schreeuwde moord en brand.

Vanmorgen bracht ik hem weg, hij huilt stukken minder als ik wegga. Er is daar zo'n speelhuisje en daar ging hij in, kwam er een ander jongetje ook in dat huisje, nou daar moet meneer dus niks van hebben
  woensdag 17 februari 2010 @ 10:35:25 #292
114177 Diaan73
pi_78091089
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:55 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Wij hadden ook zoiets dergelijks hier. Eergisteren kreeg hij een heel bord met druiven. Bedacht zich iemand om er eentje van te stelen. Die blik : als blikken konden doden zou diegene niet meer leven.
Krijg Jair druiven al weg? Lennon heeft nog steeds maar 2 tanden en ik durf nog niet goed aan druiven te geven. Misschien toch maar eens proberen.

Bodpa, inderdaad even aankijken, anders gewoon eens bellen met je huisarts (assistente) of wvk misschien kunnen zij zeggen of het erbij hoort.

Estrys, die Seb

Lennon lijkt weer zo goed als helemaal opgeknapt te zijn, gisteren at hij weer redelijk goed en vanmorgen was hij erg vrolijk.. aan het dansen op zn boerderijmuziekje en hij loopt niet achter zn loopkar, maar rent gewoon.
Make love, not war ☮
pi_78091318
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:35 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Krijg Jair druiven al weg? Lennon heeft nog steeds maar 2 tanden en ik durf nog niet goed aan druiven te geven. Misschien toch maar eens proberen.

Bodpa, inderdaad even aankijken, anders gewoon eens bellen met je huisarts (assistente) of wvk misschien kunnen zij zeggen of het erbij hoort.

Estrys, die Seb

Lennon lijkt weer zo goed als helemaal opgeknapt te zijn, gisteren at hij weer redelijk goed en vanmorgen was hij erg vrolijk.. aan het dansen op zn boerderijmuziekje en hij loopt niet achter zn loopkar, maar rent gewoon.
Je kan ook de druiven doormidden snijden!
pi_78091372
elin wil alles met me delen, nog wel.
Ze dringt het zelfs op.. ik krijg altijd stukken fruit of koek in mijn gezicht gedrukt of aan mn broek, trui of vloer

aardbeien waren een groot feest gisteren. de stukken hingen in mn WITTE gordijn
pi_78091438
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:46 schreef Kleurdoos het volgende:
elin wil alles met me delen, nog wel.
Ze dringt het zelfs op.. ik krijg altijd stukken fruit of koek in mijn gezicht gedrukt of aan mn broek, trui of vloer

aardbeien waren een groot feest gisteren. de stukken hingen in mn WITTE gordijn
Met mij wil Seb ook wel delen, maar met andere kindjes vind ie niks. Dan kijkt hij met argus ogen van wat moet dat met 'mijn'speelgoed.
Had ik laatst het kindje van een kennis op schoot (4 maanden jonger dan Seb maar een kilo zwaarder) en dat vond hij ook helemaal niks.

Elin Wit met rode gordijnen voor mama
  woensdag 17 februari 2010 @ 10:50:29 #296
114177 Diaan73
pi_78091484
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:44 schreef Raissa het volgende:

[..]

Je kan ook de druiven doormidden snijden!
Ow ja, tuurlijk, maar is dat velletje niet lastig dan? Nou ja, ik ga het gewoon proberen...
Make love, not war ☮
pi_78091578
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:50 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ow ja, tuurlijk, maar is dat velletje niet lastig dan? Nou ja, ik ga het gewoon proberen...
Hier gaat dat gewoon goed, maar inderdaad even proberen dan zie je het vanzelf
pi_78091647
Hier ook. Ik geef gewoon een trosje en ze trekt er haar plan mee.
pi_78091674
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:56 schreef Bass-Miss het volgende:
Hier ook. Ik geef gewoon een trosje en ze trekt er haar plan mee.
Mila zou dan ook de stokjes (of hoe noem je dat eigenlijk ) opeten
  woensdag 17 februari 2010 @ 10:57:22 #300
114177 Diaan73
pi_78091680
Ik moet zo toch nog naar de winkel... druiven it is. ik lust ze zelf niet, misschien ben ik daarom ook wel een beetje huiverig
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')