werkelijk waar, hij is enorm schattig maar af en toe een draak. zojuist een poepluier, nou had ik al besloten hem in bad te doen. Eerst luier uit en billen schoon. Doet hij net of hij gaat blijven liggen, luier uit, aan zijn enkels vast, 1 sec later meneer met zijn piepkont op zijn buik en ik hem nog steeds vast bij zijn enkels. Flexibel zijn die kindjes wel... Aankleedkussenhoes en kind zijn nu in de was.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:13 schreef Marie79 het volgende:
Oh Estrys, wat een verschrikking heb je in huis zeg (qua verschonen dan hè )![]()
Enkels vast en m'n elleboog op de achterste schouder geeft hier betere resultaten. Kan ik alleen bijna nergens meer bij, dus dat pas ik alleen in 'noodgevallen' toe (een vreselijk poepbroek en haast bijv.)quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:27 schreef Estrys het volgende:
[..]
werkelijk waar, hij is enorm schattig maar af en toe een draak. zojuist een poepluier, nou had ik al besloten hem in bad te doen. Eerst luier uit en billen schoon. Doet hij net of hij gaat blijven liggen, luier uit, aan zijn enkels vast, 1 sec later meneer met zijn piepkont op zijn buik en ik hem nog steeds vast bij zijn enkels. Flexibel zijn die kindjes wel... Aankleedkussenhoes en kind zijn nu in de was.
dat noemen wij hier de houtgreep methode. Dat is in geval van nood inderdaad. Maar nu deed hij net of hij zou blijven liggen, ik had het kunnen weten. Een wolfje in schaapskleren is hetquote:Op donderdag 11 februari 2010 08:48 schreef Grijs het volgende:
[..]
Enkels vast en m'n elleboog op de achterste schouder geeft hier betere resultaten. Kan ik alleen bijna nergens meer bij, dus dat pas ik alleen in 'noodgevallen' toe (een vreselijk poepbroek en haast bijv.)
ik had begrepen dat dat eigenlijk dan weer niet nodig is. geen idee wat er van waar is hoor, maar in sommige arme landen (geen geld voor luiers) worden kindjes al heel snel getraind op zindelijkheid.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:15 schreef Tinuviel het volgende:
Het zal toch pas mogelijk zijn om aan zindelijkheidstraining te beginnen als het kind goed kan staan, lopen en vanuit staan ook kan gaan zitten of niet?
Inderdaad.....quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:32 schreef Bass-Miss het volgende:
'Training' vind ik trouwens wel een overdreven woord voor iets wat vanzelf gaat als je de mogelijkheid geeft.
Dat merk je echt vanzelf wel, als de luier nog droog is na een tijdje ook bv. Zolang ze alles laten lopen natuurlijk gewoon luier aantrekken. Hier werd er ook niet op de grond geplast hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:40 schreef Tinuviel het volgende:
Daarnaast ben ik niet zeker of hij het altijd aan voelt komen als hij moet plassen.
Wolleke kijken! Das een lief schaapje!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:27 schreef simmu het volgende:
*zucht*
selene wil eindelijk wel tv kijken. helaas is het zonnetje van de teletubbies bloed- en bloedeng voor het arme kind.bumba vind ze geen zak aan. kikker de musical is leuk, maar die duurt een uur. iemand suggesties over hoe ik het zonnetje niet-eng maak? ik streef naar een half uurtje tv per dag oid, dus suggesties zijn welkom!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:27 schreef simmu het volgende:
*zucht*
selene wil eindelijk wel tv kijken. helaas is het zonnetje van de teletubbies bloed- en bloedeng voor het arme kind.bumba vind ze geen zak aan. kikker de musical is leuk, maar die duurt een uur. iemand suggesties over hoe ik het zonnetje niet-eng maak? ik streef naar een half uurtje tv per dag oid, dus suggesties zijn welkom!
Ja, dat deden mijn andere kinderen ook... Maar Marlien wil overal mee helpen (broek aantrekken, truitje aantrekken etc.), maar niet met de luier.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier gaat het verschonen wel goed eigenlijk, ze helpt me zelfs.Benen omhoog, zodat ik makkelijker de broek uit kan trekken bijvoorbeeld en bij het weer aankleden steekt ze haar voetjes één voor één de lucht in, zodat ik de slofjes aan kan trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |