Goed! Goedgekeurd! Hij ziet er goed uit, groeit goed, poepen gaat (soms tequote:Op maandag 8 februari 2010 18:44 schreef Grasjes het volgende:
Ingrid, hoe was het bij de kinderarts chirurg (groningen) ?Kinderarts is eind maart weer, dan gewoon in Assen.
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Goed! Goedgekeurd! Hij ziet er goed uit, groeit goed, poepen gaat (soms te) goed. Hij mag nu ook zetpillen.
We hoeven pas over een half jaar terug te komen ipv over 3 maanden.
Elke moeder heeft wel eens van die dagen.... Morgen gaat het vast iets beter, en zo niet dan vast overmorgen ofzo...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:28 schreef Raissa het volgende:
*zucht* Ik voel me zo slecht.. En Mila kon vanmorgen niks anders dan huilen (ook als we gingen knuffelen of lopen of zitten of nou ja, alleen maar huilen dus) en dat zal door die rottige tanden komen, er zijn er weer 4 onderweg.. Anyway, ze zit nu een folder compleet uit elkaar te scheuren en ik laat dr maar even maar ik vind het zo slecht van mezelf dat ik nu mezelf niet even over mn eigen sores heen kan zetten en iets met haar kan gaan zitten doen...
Raissa, dikke knuffelquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:28 schreef Raissa het volgende:
*zucht* Ik voel me zo slecht.. En Mila kon vanmorgen niks anders dan huilen (ook als we gingen knuffelen of lopen of zitten of nou ja, alleen maar huilen dus) en dat zal door die rottige tanden komen, er zijn er weer 4 onderweg.. Anyway, ze zit nu een folder compleet uit elkaar te scheuren en ik laat dr maar even maar ik vind het zo slecht van mezelf dat ik nu mezelf niet even over mn eigen sores heen kan zetten en iets met haar kan gaan zitten doen...
of je legt het speelgoed erin nadat hij slaapt.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef Tinuviel het volgende:
Ingrid, ik ben zelf net buiten gevallen toen het zo glad was en ik herinnerde me van de draaipoging tijdens mijn zwangerschap, dat arnika olie goed is. Je kan arnika olie van weleda in drogisterijen kopen en dat op zijn billen smeren, dan gaan blauwe plekken of kneuzingen sneller weg. Als hij er geen last van heeft is het waarschijnlijk geen probleem. Volgens mij kun je ook weleens blauwe plekken hebben maar het niet voelen.
Seb die los loopt, goed van je jongen. Manlief speelgoed in Sebs bed laten leggen?
Freecell zou je wat speelgoed in Leanders bed kunnen leggen en dat die zich s'ochtends vroeg zo bezig kan houden. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, dus weet niet of het werkt. Zou me ook kunnen voorstellen, dat je dan s'avonds het probleem hebt dat die niet gaat slapen. Wij hebben ook weleens de kleine bij ons in bed gehaald, soms slaapt die dan nog eens maar ik had het ook een keer toen ging die eerst een half uur/ drie kwartier spelen in bed en daarna weer slapen.
Maarten plast op het potje, wat goed.Hij is er erg vroeg me of vergis ik me?
Tomorrowquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:28 schreef Raissa het volgende:
laat het zo lekker eventjes aan haar papa over! *knufs* tis een fase, heus!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:42 schreef Raissa het volgende:
We hebben samen even geslapen en het gaat wel weer iets beter, geloof dat haar huilbui ook over is.. En heb haar papa vriendelijk verzocht ietsje eerder thuis te zijn zodat ie het van me kan overnemen, dus die zal ook wel zo komen.
Ik had hetzelfde idee, en voor mij is het nog vroeger. Het moet wel kunnen met 1,5 zegt mijn moeder. want VROEGER...quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:11 schreef freecell het volgende:
Dana, wat knap
Mrie, over een jaar of 2?Vanaf 2 jaar kan je toch wel serieus beginnen met trainen?
Ik had zoiets van 'deze zomer wrs, gewoon lekker in z'n romper in de tuin spelen!' of is dat te optimistisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |