abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77783257
Wat goed van Maarten !!!!
pi_77783494
Ingrid, ik ben zelf net buiten gevallen toen het zo glad was en ik herinnerde me van de draaipoging tijdens mijn zwangerschap, dat arnika olie goed is. Je kan arnika olie van weleda in drogisterijen kopen en dat op zijn billen smeren, dan gaan blauwe plekken of kneuzingen sneller weg. Als hij er geen last van heeft is het waarschijnlijk geen probleem. Volgens mij kun je ook weleens blauwe plekken hebben maar het niet voelen.

Seb die los loopt, goed van je jongen . Manlief speelgoed in Sebs bed laten leggen?

Freecell zou je wat speelgoed in Leanders bed kunnen leggen en dat die zich s'ochtends vroeg zo bezig kan houden. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, dus weet niet of het werkt. Zou me ook kunnen voorstellen, dat je dan s'avonds het probleem hebt dat die niet gaat slapen. Wij hebben ook weleens de kleine bij ons in bed gehaald, soms slaapt die dan nog eens maar ik had het ook een keer toen ging die eerst een half uur/ drie kwartier spelen in bed en daarna weer slapen.

Maarten plast op het potje, wat goed. Hij is er erg vroeg me of vergis ik me?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_77783731
Seb loslopen, Maarten potje plassen. wat gaan jullie hard kinders!!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 8 februari 2010 @ 20:42:38 #129
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_77783839
Hij is verschrikkelijk vroeg, Tinuviel, en het is eigenlijk wel 100% per ongeluk op het goede moment op het potje zetten!

Op het potje zitten vond hij wel leuk, of hij het nu echt leuk vond dat hij op het potje geplast heeft, kan ik niet zeggen.
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_77785025
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:44 schreef Grasjes het volgende:
Ingrid, hoe was het bij de kinderarts chirurg (groningen) ? Kinderarts is eind maart weer, dan gewoon in Assen.
Goed! Goedgekeurd! Hij ziet er goed uit, groeit goed, poepen gaat (soms te ) goed. Hij mag nu ook zetpillen.
We hoeven pas over een half jaar terug te komen ipv over 3 maanden.
  maandag 8 februari 2010 @ 22:09:46 #131
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_77788238
Wat fijn dat Tyler goedgekeurd is en jullie pas over een half jaar weer terug hoeven!
pi_77796539
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:04 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Goed! Goedgekeurd! Hij ziet er goed uit, groeit goed, poepen gaat (soms te ) goed. Hij mag nu ook zetpillen.
We hoeven pas over een half jaar terug te komen ipv over 3 maanden.
Woppa!

Wet van FOK Ons manneke was vanmorgen keurig om 7:30 wakker en bleef rustig spelen en kletsen terwijl ik mee aankleedde
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:01:11 #133
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77797038
Maarten wat doe je dat snel!!! Goed hoor.

Fijn dat Tyler weer is goedgekeurd en jullie pas over 6 maanden terug hoeven te komen Wat zei de ka van de blauwe billen?
Make love, not war ☮
pi_77805539
*zucht* Ik voel me zo slecht.. En Mila kon vanmorgen niks anders dan huilen (ook als we gingen knuffelen of lopen of zitten of nou ja, alleen maar huilen dus) en dat zal door die rottige tanden komen, er zijn er weer 4 onderweg.. Anyway, ze zit nu een folder compleet uit elkaar te scheuren en ik laat dr maar even maar ik vind het zo slecht van mezelf dat ik nu mezelf niet even over mn eigen sores heen kan zetten en iets met haar kan gaan zitten doen...
pi_77805664
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:28 schreef Raissa het volgende:
*zucht* Ik voel me zo slecht.. En Mila kon vanmorgen niks anders dan huilen (ook als we gingen knuffelen of lopen of zitten of nou ja, alleen maar huilen dus) en dat zal door die rottige tanden komen, er zijn er weer 4 onderweg.. Anyway, ze zit nu een folder compleet uit elkaar te scheuren en ik laat dr maar even maar ik vind het zo slecht van mezelf dat ik nu mezelf niet even over mn eigen sores heen kan zetten en iets met haar kan gaan zitten doen...
Elke moeder heeft wel eens van die dagen.... Morgen gaat het vast iets beter, en zo niet dan vast overmorgen ofzo...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:37:32 #136
114177 Diaan73
pi_77805898
quote:
Raissa, dikke knuffel en wat Ticootje ook zegt... iedere moeder heeft weleens zo'n dag en dan is het ook net of de kinderen dat aanvoelen. Succes vandaag en hopelijk is het morgen over!!
Make love, not war ☮
pi_77805982
Ja hoor Raissa, ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben. Zet anders een dvd tje op, misschien scheelt dat. Of ga naar buiten, Mila in de wagen, lekker afleiding voor jullie allebei.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:11:17 #138
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77809409
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:35 schreef Tinuviel het volgende:
Ingrid, ik ben zelf net buiten gevallen toen het zo glad was en ik herinnerde me van de draaipoging tijdens mijn zwangerschap, dat arnika olie goed is. Je kan arnika olie van weleda in drogisterijen kopen en dat op zijn billen smeren, dan gaan blauwe plekken of kneuzingen sneller weg. Als hij er geen last van heeft is het waarschijnlijk geen probleem. Volgens mij kun je ook weleens blauwe plekken hebben maar het niet voelen.

Seb die los loopt, goed van je jongen . Manlief speelgoed in Sebs bed laten leggen?

Freecell zou je wat speelgoed in Leanders bed kunnen leggen en dat die zich s'ochtends vroeg zo bezig kan houden. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, dus weet niet of het werkt. Zou me ook kunnen voorstellen, dat je dan s'avonds het probleem hebt dat die niet gaat slapen. Wij hebben ook weleens de kleine bij ons in bed gehaald, soms slaapt die dan nog eens maar ik had het ook een keer toen ging die eerst een half uur/ drie kwartier spelen in bed en daarna weer slapen.

Maarten plast op het potje, wat goed. Hij is er erg vroeg me of vergis ik me?
of je legt het speelgoed erin nadat hij slaapt.
werkt hier prima
als het speelgoed nog in de kamer igt, gaat meneer niet slapen, en eindigt dus slapend op de grond. zonder speelgoed in slaa vallen en als je wakker wordt, ligt er op miraculeuze wijze allemaal leuk speelgoed in je kamer! of bed of in de buurt van het bed zodat hij het zelf kan pakken, maar er niet op gaat liggen in zijn slaap of zo
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_77809628
quote:
Tomorrow

I know the feeling. Maar ze kan toch ook even zelf een beetje spelen? Terwijl jij even een paar keer diep zucht en nieuwe moed kan verzamelen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_77811953
Ik kom even zonder bij te lezen binnenvallen om heel trots te doen

Maar Dana heeft vandaag voor het eerst losgelopen

Ze liep wel al heel goed aan een hand mee en achter het loopkarretje, maar ze durfde niet los te laten, en vandaag bij mijn moeder durfde ze ineens wel en ze loopt ook direct heel goed, en kan zo de hele kamer door
Ze moest gewoon even de drempel over, mijn kleine meisje
pi_77812838
wat goed van Dana wedden dat er nu geen houden meer aan is
pi_77812982
We hebben samen even geslapen en het gaat wel weer iets beter, geloof dat haar huilbui ook over is.. En heb haar papa vriendelijk verzocht ietsje eerder thuis te zijn zodat ie het van me kan overnemen, dus die zal ook wel zo komen.
pi_77813643
Dana goedzo meis, zie je wel dat lopen helemaal niet eng is

Raissa
pi_77814787
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:42 schreef Raissa het volgende:
We hebben samen even geslapen en het gaat wel weer iets beter, geloof dat haar huilbui ook over is.. En heb haar papa vriendelijk verzocht ietsje eerder thuis te zijn zodat ie het van me kan overnemen, dus die zal ook wel zo komen.
laat het zo lekker eventjes aan haar papa over! *knufs* tis een fase, heus!
pi_77819994
hihi denk t ook Simmu

Raissa, morgen ziet alles er anders uit
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:11:34 #146
114177 Diaan73
pi_77821050
Raissa, fijn dat het iets beter gaat...

Dana you go girl!
Make love, not war ☮
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:48:28 #147
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_77825593
Raissa, fijn dat het na jullie middagslaapje wat beter gaat/ging en dat pappa lekker op tijd thuis was!
Zo heerlijk he, dat ook pappa's het even over kunnen nemen

Dana Wat goed!

Nou, Maarten heeft hier vanavond voor Jan Doedel even op het potje gezeten, vond het machtig interessant maar een plas? Ho maar... Nou ja, over een jaar of 2 zal het toch wel zover echt zijn ga ik vanuit. Dit was gewoon een toevalstreffer gisteravond....
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_77835033
Dana, wat knap

Mrie, over een jaar of 2? Vanaf 2 jaar kan je toch wel serieus beginnen met trainen? Ik had zoiets van 'deze zomer wrs, gewoon lekker in z'n romper in de tuin spelen!' of is dat te optimistisch?
pi_77835075
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 08:11 schreef freecell het volgende:
Dana, wat knap

Mrie, over een jaar of 2? Vanaf 2 jaar kan je toch wel serieus beginnen met trainen? Ik had zoiets van 'deze zomer wrs, gewoon lekker in z'n romper in de tuin spelen!' of is dat te optimistisch?
Ik had hetzelfde idee, en voor mij is het nog vroeger. Het moet wel kunnen met 1,5 zegt mijn moeder. want VROEGER... Nou ja, als het mooi weer is gewoon lekker spelenderwijs. Ik zou dan wel een onderbroekje doen ipv een romper. Of een zwembroekje
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_77835091
Mijn moeder had het ook over anderhalf, maar ik zie het nu nog niet helemaal voor me hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')