abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:41:20 #51
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_77659404
Door jou of door Leander?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_77659542
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:34 schreef freecell het volgende:
Hier is 6 uur echt geen optie
Dan stop ik heb gewoon weer onder. Voor 7:15 haal ik hem zijn bed niet uit, anders is het de rest van de dag gillen en schreeuwen!
Maar ja, het verschilt, soms hoor ik aan zijn huiltje dat hij nog wel gaat slapen en dan laat ik hem liggen en dan slaapt hij meestal nog een uur. Overigens was hij vandaag om 5 uur ook al een keer wakker en toen heb ik zijn speen gezocht (fijn zonder bril) en sliep hij weer verder. Nu was hij echt klaarwakker en lag in een deuk toen mijn man binnenkwam om zes uur en dan begint hij heftig met zijn armen te fladderen Chagrijnig is hij eigenlijk nooit. Als hij zo vroeg is dan gaat hij zonder morren rond negen uur weer naar bed tot elf en dan om twee uur nog 2 uurtjes. En we moeten toch rond zeven uur op om te gaan werken dus dat uurtje naar zijn gejengel luisteren heeft dan weinig zin, op de dagen dat ik vrij ben ben ik minder enthousiast over zes uur
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:49:35 #53
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77659621
Heb je de driewieler ook al in elkaar gezet? Vond ik een leuk klusje. Goed idee trouwens om een rondje te gaan doen morgen... als het weer het toelaat, kunnen wij dat ook wel even gaan doen.

Ik heb Lennon om kwart over 7 wakker moeten maken... hij gaat dan ook gewoon weer rond 9 uur naar bed. Onze slaapkop... Lennon loopt alleen achter de loopkar, speelgoed, bank, tafel. Hij wil nog steeds niet aan onze hand lopen. Hij komt zo overal waar hij wil zijn!! Of gaat kruipen.
Make love, not war ☮
pi_77659807
nee, leek me niet handig met die kijkers dus ik heb hem nu maar achterin mijn auto. Vanavond ga ik dat doen.
pi_77659822
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:41 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Door jou of door Leander?
Beiden gok ik

Maar Leander heeft nog maar één slaapje overdag, dus als hij te vroeg wakker is trekt hij het gewoon allemaal niet.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:13:55 #56
114177 Diaan73
pi_77660334
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:55 schreef Estrys het volgende:
nee, leek me niet handig met die kijkers dus ik heb hem nu maar achterin mijn auto. Vanavond ga ik dat doen.
Succes!! :-D Goed lezen/kijken is het advies.

hoe laat komen ze? Spannend hoor!!
Make love, not war ☮
pi_77660413
Ik zal goed lezen

17 uur
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:37:42 #58
114177 Diaan73
pi_77667268
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:16 schreef Estrys het volgende:
Ik zal goed lezen

17 uur
Komt goed dan.

Prenatal heeft nieuwe collectie binnen en met de stickers bij de WIJ Jonge Ouders 15% korting. Ik heb dit leuke jasje/vestje gekocht.
Make love, not war ☮
pi_77667639
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:37 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Komt goed dan.

Prenatal heeft nieuwe collectie binnen en met de stickers bij de WIJ Jonge Ouders 15% korting. Ik heb dit leuke jasje/vestje gekocht.
Leuk!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:02:01 #60
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_77668201
Maarten loopt momenteel achter de loopwagentjes en aan één hand lukt ook tegenwoordig. Alleen los nog niet...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_77668515
ik was jullie kwijt!
is elin al wat opgeknapt?

(hele sneue tvp, maar beter dan vertellen over het snotfeest van de laatste dagen )
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77670937
Na ja uiteindelijk sliep hij een half of driekwaart uur later ook weer verder. Heeft wel veel overredingskunst gekost . dan toch nog maar doorgetukt tot twintig voor negen.

KD is Elin weer beter? Had zij trouwens ook last van spugen en buikkrampjes of vooraal diarree? Wilde zij ook zo moeilijk eten? Jair is de laatste dagen ook met een buikgriepvirusje geveld geweest denk ik. Hij heeft vaak gespuugd en af en toe had die ook diarree en krampjes. Hij at erg moeilijk avondeten wilde hij niet en vaak ook geen brood. Volgens mij is hij nu al aan de beterende hand, maar het goed eten zie ik nog niet terug

[ Bericht 13% gewijzigd door Tinuviel op 05-02-2010 15:15:59 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 5 februari 2010 @ 16:07:41 #63
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_77673320
Ik merk nu pas dat ik Jaïr en Tinuviel nog helemaal niet welkom heb geheten Welkom! beter laat dan nooit, toch?
pi_77675685
Bedankt Marie.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_77677166
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 15:09 schreef Tinuviel het volgende:
Na ja uiteindelijk sliep hij een half of driekwaart uur later ook weer verder. Heeft wel veel overredingskunst gekost . dan toch nog maar doorgetukt tot twintig voor negen.

KD is Elin weer beter? Had zij trouwens ook last van spugen en buikkrampjes of vooraal diarree? Wilde zij ook zo moeilijk eten? Jair is de laatste dagen ook met een buikgriepvirusje geveld geweest denk ik. Hij heeft vaak gespuugd en af en toe had die ook diarree en krampjes. Hij at erg moeilijk avondeten wilde hij niet en vaak ook geen brood. Volgens mij is hij nu al aan de beterende hand, maar het goed eten zie ik nog niet terug
1 dag spugen
daarna 1 dag diaree en slecht eten.. nu weer oke, beetje hangerig
  vrijdag 5 februari 2010 @ 19:00:09 #66
108648 cattie
lieve moeder
pi_77678745
Fijn dat Elin weer aan de beterende hand is!

Fee is een poppenmoedertje. Ze pakt zelf haar pop, om vervolgens naar de wandelwagen te kruipen en pop daar in te leggen en onder te dekken.
pi_77678779
Hmmm diarree hier ook een beetje weer inderdaad.
Wat een kwakkelkind heb ik ineens
Lente FTW!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 19:10:29 #68
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_77679075
Maarten Isis durft ook nog niet los

Wat lief Cattie, Fee een echt poppenmoedertje

Snot en diarree *check*

Als ik boos "nee" zeg tegen Isis omdat ze iets doet wat ik niet wil hebben gaat ze hartverscheurend huilen ... ze is dan niet stil tot ik haar oppak, maarja dat lijkt me natuurlijk wel een beetje een verkeerd signaal afgeven. Iemand tips?
pi_77679279
Mwah, waarom zou dat een verkeerd signaal afgeven? Ik zou d'r gewoon pakken hoor. Kun je misschien iets minder boos nee zeggen en haar afleiden? Het hoeft niet per se boos natuurlijk om je punt te kunnen maken, met gewoon duidelijk vriendelijk nee zeggen + uitleg waarom niet (kort uiteraard) en weghalen of wegzetten maak je je punt ook. Misschien hoeft ze dan niet zo te huilen, ik kan me goed voorstellen dat ze schrikt van je boosheid.

Beterschap voor alle zieke kindjes!
pi_77679438
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 19:10 schreef Grasjes het volgende:
Maarten Isis durft ook nog niet los

Wat lief Cattie, Fee een echt poppenmoedertje

Snot en diarree *check*

Als ik boos "nee" zeg tegen Isis omdat ze iets doet wat ik niet wil hebben gaat ze hartverscheurend huilen ... ze is dan niet stil tot ik haar oppak, maarja dat lijkt me natuurlijk wel een beetje een verkeerd signaal afgeven. Iemand tips?
och, als ze dan huilt mag ze toch best getroost worden eventjes? even na laten snikken en dan vrolijk "nu is het weer goed" roepen en over tot de orde van de dag
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77679486
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 19:10 schreef Grasjes het volgende:

Gewoon oppakken
Wat je dan volgens mij leert is: wat je deed was fout, maar we vinden elkaar nog wel lief!
Ik pak Leander wel op in zo'n bui en zeg dan dat ik begrijp dat hij dat zo graag wil, maar dat het niet mag.
Dat begrijpt hij nog niet Maar het gepraat in z'n oor helpt ook wel
pi_77679509
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 19:21 schreef simmu het volgende:

[..]

och, als ze dan huilt mag ze toch best getroost worden eventjes? even na laten snikken en dan vrolijk "nu is het weer goed" roepen en over tot de orde van de dag

'nu is het kláár! '
doe ik ook inderdaad
  vrijdag 5 februari 2010 @ 20:16:41 #73
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_77681339
Ik pak Maarten dan ook op hoor om 'm te troosten.

Vanavond had hij zo'n bui, met het eten... Ik gaf eerst een hapje warme perzik (we aten pilav), hij nam een hap en zijn gezicht vertrok en met de hap erna ging hij in alarm fase 1! En zo bleef hij tot we na het eten af gingen ruimen... Zelfs het toetje (yoghurt) wilde hij niet!

Hij heeft trouwens wel al ong. 5 seconden los gestaan!
pi_77681486
Wat knap van Maarten
  vrijdag 5 februari 2010 @ 20:21:02 #75
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_77681530
Ik stond ook te hyperen
  vrijdag 5 februari 2010 @ 20:45:23 #76
108648 cattie
lieve moeder
pi_77682773
Go Maarten, go Maarten!
pi_77683215
Ikdoe mee met de losstaande kindjes
Ruben staat nu uit zichzelf los en probeerde vanavond wat stapjes te zetten. Als hij morgen echt zelf loopt dan is hij net zo snel als zijn zus
Vandaag heeft hij zijn eerste prikken gekregen, zonder groot drama gelukkig.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_77683388
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 20:55 schreef Jelief het volgende:
Ikdoe mee met de losstaande kindjes
Ruben staat nu uit zichzelf los en probeerde vanavond wat stapjes te zetten. Als hij morgen echt zelf loopt dan is hij net zo snel als zijn zus
Vandaag heeft hij zijn eerste prikken gekregen, zonder groot drama gelukkig.
Huh? Eerste prikken?
pi_77684266
Vanaf zondag kom ik hier mee posten.
Morgen is mijn mannetje alweer 1 jaar.
pi_77684361
Jelief, wijk jij ook af van het rvp?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:39:00 #81
12913 GreatWhiteSilence
pi_77685184
Bij een volgende doe ik dat ook. Ik zit er over te denken de BMR ook een tijdje uit te stellen. Op een of andere manier voel ik me niet echt lekker bij die prik...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_77685322
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Bij een volgende doe ik dat ook. Ik zit er over te denken de BMR ook een tijdje uit te stellen. Op een of andere manier voel ik me niet echt lekker bij die prik...
hier ook geen bmr. Ik wacht even mijn bloed onderzoek af. Als ik antistoffen hen tegen rode hond dan blijft dat zo.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 22:05:27 #83
12913 GreatWhiteSilence
pi_77686419
Helemaal geen bmr, of uitstel van?
pi_77695215
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Helemaal geen bmr, of uitstel van?
uitstel. Rode hond moet ze of krijgen of het vaccin. Veel te gevaarlijk voor later.
pi_77695511
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 08:47 schreef Ticootje het volgende:

[..]

uitstel. Rode hond moet ze of krijgen of het vaccin. Veel te gevaarlijk voor later.
Wat is er precies gevaarlijk aan rode hond? (Serieuze vraag!) Ik blijk zelf geen antistoffen te hebben maar mag me ook niet laten enten..
pi_77695569
Op een gegeven moment kan je wel proberen om stiekem foto's te maken......

Maar na één flits hebben ze het door en gaan ze gek doen of op jacht naar het flitslampje

Raissa: rode hond is op zich niet gevaarlijk, je moet het alleen absoluut niet krijgen als je zwanger bent. En dus is het handig om meisjes wel in te enten
pi_77696580
Dat dus, het is gevaarlijk als je zwanger bent...

Waarom mag je niet enten raissa? Sowieso inderziektes zijn niet fijn als je ze krijgt op volwassen leeftijd. Er is ook een vacin alleen voor rode hond. Het is en blijft wel een levend vaccin.
De kans dat je rode hond krijgt is wel heel klein hoor, daarom vind ik het risico wat Jen betreft redelijk. Je hebt ook genoeg non-responders op de bmr. En dat vind ik veel gevaarlijker, omdat je denkt veilig te zijn.
pi_77696729
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:51 schreef Ticootje het volgende:

Waarom mag je niet enten raissa? Sowieso inderziektes zijn niet fijn als je ze krijgt op volwassen leeftijd. Er is ook een vacin alleen voor rode hond. Het is en blijft wel een levend vaccin.
De kans dat je rode hond krijgt is wel heel klein hoor, daarom vind ik het risico wat Jen betreft redelijk. Je hebt ook genoeg non-responders op de bmr. En dat vind ik veel gevaarlijker, omdat je denkt veilig te zijn.
Ja hoi... en toen kreeg ik de bof op m'n 23e
Gewoon ingeënt

Maar bij zwangerschap testen ze wel de rubella antistoffen toch?
pi_77699974
Yep.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:18:35 #90
12913 GreatWhiteSilence
pi_77703639
Bestaat er eigenlijk een losse Rubella-inenting? Of zit die altijd bij de BMR?
pi_77704024
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Bestaat er eigenlijk een losse Rubella-inenting? Of zit die altijd bij de BMR?
ja die is er wel. Mazelen is niet apart verkrijgbaar.

Het enkelvoudig rubella vaccin heet Ervevax of meruvax, maar moet je uit belgie halen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ticootje op 06-02-2010 16:07:56 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 6 februari 2010 @ 18:13:19 #92
147316 crew  DJMO
#trut
pi_77708653
vroege kindjes? jan was om vijf uur wakker en niet stil meer te krijgen... ben dr om half zes maar uitgegaan.. om half negen gingen we papa wakker maken:

(en zo lief, hij hoort net mijn stem op dat filmpje, en hij doet prompt weer mee )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_77709478
Jen melde zich om half 7, maar ik heb er even niet op gereageerd. Toen was het opeens kwart voor 9. Heerlijk voordeel als ze toch al in je bed ligt.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 18:58:46 #94
12913 GreatWhiteSilence
pi_77709953
Ja, dat negeren probeerde ik vanmorgen ook te doen. Als straf poepte ze een luier vol, tot in d'r nek...
pi_77709986
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ja, dat negeren probeerde ik vanmorgen ook te doen. Als straf poepte ze een luier vol, tot in d'r nek...
whahaha!!!!
pi_77710428
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 10:51 schreef Ticootje het volgende:

Ik mag me niet laten enten omdat het een levend vaccin is en ik afweeronderdrukkende medicijnen gebruik..
pi_77710877
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
jah, zo zijn ze

hier een pratertje en het is zo lief
  zaterdag 6 februari 2010 @ 20:30:06 #98
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_77712739
Leander heeft echt een ondeugend koppie

Ruben ook losstaan

En dat troosten na nee zeggen deed ik al wel hoor. Als ik vriendelijker nee zeg dat gaat mevrouw lachen en dat vind ik echt niet de bedoeling Gewoon doorgaan dus

Hier was het vanmorgen 9 uur Is echt uniek hier dus we schrokken ons rot. Isis lag heerlijk half wakker te sabbelen op Konijn.
pi_77714374
Leuk koppie heb je Leander. Helaas op de tweede foto de helft niet te zien. Ik heb dat ook hoor met niet lukkende fotos. Gaat meneer zich optrekken en ik haal de camera. Tegen de tijd dat ik terug ben en bereid zit die alweer

Ruben staat los Wellicht gauw je eerste stapjes.

Wat hebben wij misdaan. Wat jij zegt GWS en hebben wij hier de laatste drie dagen gehad.

Vanavond heb ik me helemaal uitgeleeft voor de cake voor verjaardagspartijtje morgen met Jairs vrienden en vriendinnetjes. Het is wel de volwassenen cake. Jairs cakeje ga ik morgen afmaken. En hij is leuk geworden en heel bont.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_77714452
Yes, yes, yes, onze Rozemarijn wordt de 10e 1 en mag dan ook in dit forum voorkomen

Haar kenmerken : lachen, lachen en nog eens lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')