Maar ja, het verschilt, soms hoor ik aan zijn huiltje dat hij nog wel gaat slapen en dan laat ik hem liggen en dan slaapt hij meestal nog een uur. Overigens was hij vandaag om 5 uur ook al een keer wakker en toen heb ik zijn speen gezocht (fijn zonder bril) en sliep hij weer verder. Nu was hij echt klaarwakker en lag in een deuk toen mijn man binnenkwam om zes uur en dan begint hij heftig met zijn armen te fladderenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:34 schreef freecell het volgende:
Hier is 6 uur echt geen optie
Dan stop ik heb gewoon weer onder. Voor 7:15 haal ik hem zijn bed niet uit, anders is het de rest van de dag gillen en schreeuwen!
Beiden gok ikquote:
Succes!! :-D Goed lezen/kijken is het advies.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:55 schreef Estrys het volgende:
nee, leek me niet handig met die kijkers dus ik heb hem nu maar achterin mijn auto. Vanavond ga ik dat doen.
quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Komt goed dan.
Prenatal heeft nieuwe collectie binnen en met de stickers bij de WIJ Jonge Ouders 15% korting. Ik heb dit leuke jasje/vestje gekocht.
1 dag spugenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:09 schreef Tinuviel het volgende:
Na ja uiteindelijk sliep hij een half of driekwaart uur later ook weer verder. Heeft wel veel overredingskunst gekost. dan toch nog maar doorgetukt tot twintig voor negen.
KD is Elin weer beter? Had zij trouwens ook last van spugen en buikkrampjes of vooraal diarree? Wilde zij ook zo moeilijk eten? Jair is de laatste dagen ook met een buikgriepvirusje geveld geweest denk ik. Hij heeft vaak gespuugd en af en toe had die ook diarree en krampjes. Hij at erg moeilijk avondeten wilde hij niet en vaak ook geen brood. Volgens mij is hij nu al aan de beterende hand, maar het goed eten zie ik nog niet terug![]()
och, als ze dan huilt mag ze toch best getroost worden eventjes? even na laten snikken en dan vrolijk "nu is het weer goed" roepen en over tot de orde van de dagquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:10 schreef Grasjes het volgende:
MaartenIsis durft ook nog niet los
Wat lief Cattie, Fee een echt poppenmoedertje![]()
Snot en diarree *check*
Als ik boos "nee" zeg tegen Isis omdat ze iets doet wat ik niet wil hebben gaat ze hartverscheurend huilen ... ze is dan niet stil tot ik haar oppak, maarja dat lijkt me natuurlijk wel een beetje een verkeerd signaal afgeven. Iemand tips?
Gewoon oppakkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:10 schreef Grasjes het volgende:
Als ik boos "nee" zeg tegen Isis omdat ze iets doet wat ik niet wil hebben gaat ze hartverscheurend huilen ... ze is dan niet stil tot ik haar oppak, maarja dat lijkt me natuurlijk wel een beetje een verkeerd signaal afgeven. Iemand tips?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:21 schreef simmu het volgende:
[..]
och, als ze dan huilt mag ze toch best getroost worden eventjes? even na laten snikken en dan vrolijk "nu is het weer goed" roepen en over tot de orde van de dag
Huh? Eerste prikken?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:55 schreef Jelief het volgende:
Ikdoe mee met de losstaande kindjes![]()
Ruben staat nu uit zichzelf los en probeerde vanavond wat stapjes te zetten. Als hij morgen echt zelf loopt dan is hij net zo snel als zijn zus![]()
Vandaag heeft hij zijn eerste prikken gekregen, zonder groot drama gelukkig.
hier ook geen bmr. Ik wacht even mijn bloed onderzoek af. Als ik antistoffen hen tegen rode hond dan blijft dat zo.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Bij een volgende doe ik dat ook. Ik zit er over te denken de BMR ook een tijdje uit te stellen. Op een of andere manier voel ik me niet echt lekker bij die prik...
uitstel. Rode hond moet ze of krijgen of het vaccin. Veel te gevaarlijk voor later.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Helemaal geen bmr, of uitstel van?
Wat is er precies gevaarlijk aan rode hond? (Serieuze vraag!) Ik blijk zelf geen antistoffen te hebben maar mag me ook niet laten enten..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
uitstel. Rode hond moet ze of krijgen of het vaccin. Veel te gevaarlijk voor later.
Ja hoi... en toen kreeg ik de bof op m'n 23equote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:51 schreef Ticootje het volgende:
Dat dus, het is gevaarlijk als je zwanger bent...
Waarom mag je niet enten raissa? Sowieso inderziektes zijn niet fijn als je ze krijgt op volwassen leeftijd. Er is ook een vacin alleen voor rode hond. Het is en blijft wel een levend vaccin.
De kans dat je rode hond krijgt is wel heel klein hoor, daarom vind ik het risico wat Jen betreft redelijk. Je hebt ook genoeg non-responders op de bmr. En dat vind ik veel gevaarlijker, omdat je denkt veilig te zijn.
ja die is er wel. Mazelen is niet apart verkrijgbaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Bestaat er eigenlijk een losse Rubella-inenting? Of zit die altijd bij de BMR?
whahaha!!!!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ja, dat negeren probeerde ik vanmorgen ook te doen. Als straf poepte ze een luier vol, tot in d'r nek...
Ik mag me niet laten enten omdat het een levend vaccin is en ik afweeronderdrukkende medicijnen gebruik..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:51 schreef Ticootje het volgende:
Dat dus, het is gevaarlijk als je zwanger bent...
Waarom mag je niet enten raissa? Sowieso inderziektes zijn niet fijn als je ze krijgt op volwassen leeftijd. Er is ook een vacin alleen voor rode hond. Het is en blijft wel een levend vaccin.
De kans dat je rode hond krijgt is wel heel klein hoor, daarom vind ik het risico wat Jen betreft redelijk. Je hebt ook genoeg non-responders op de bmr. En dat vind ik veel gevaarlijker, omdat je denkt veilig te zijn.
jah, zo zijn zequote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ja, dat negeren probeerde ik vanmorgen ook te doen. Als straf poepte ze een luier vol, tot in d'r nek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |