Wat schattig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik moest Jen vanmorgen wakker maken, die lag echt nog hard te snurken toen de wekker ging.
En ik ging fluisteren "wakker worden" en toen ging ze nee schudden![]()
Leukquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:36 schreef Jelief het volgende:
Had ik al verteld dat Ruben los staat en dat hij welgeteld 1 stap durft te zetten?
nee? bij deze
quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt wel weer maar voorlopig even niet dus Nah
Ik vind dat nooit leuk om mijn kind wakker te moeten maken als die zo zoet slaapt. Ook niet als hij ons zo vaak wakker maakt (s'nachts of s'ochtends vroeg).quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik moest Jen vanmorgen wakker maken, die lag echt nog hard te snurken toen de wekker ging.
Wat goed van Rubenquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:36 schreef Jelief het volgende:
Had ik al verteld dat Ruben los staat en dat hij welgeteld 1 stap durft te zetten?
nee? bij deze
Dat vond ik ook.... Maar vandaag had ik er toch echt geen moeite mee.. Morgen mag ze uitslapen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:23 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ik vind dat nooit leuk om mijn kind wakker te moeten maken als die zo zoet slaapt. Ook niet als hij ons zo vaak wakker maakt (s'nachts of s'ochtends vroeg).
[..]
Wat goed van Ruben![]()
Beterschap voor Elin KD. Wij hebben hier ook zo'n virus die Jair in zijn klauwen heeft. Hij spuugd ook nog behoorlijk. Volgens mij wordt het nu langzaamaan beter.
Aaaahhhhquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:14 schreef Ticootje het volgende:
Eindelijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:19 schreef Tinuviel het volgende:
Yeah wij staan in de OPEn hij is ook aan de bovenkant aangepast.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:20 schreef Bass-Miss het volgende:
Ons meisje is ook goed aan het oefenen met lopen. Eerst op handen en voeten, dan dat kontje de lucht in, oprichten en weg is ze voor een stap of zeven...
[ afbeelding ]
Die lag er al in, die plaats was vroeger de keuken, in de gang ligt ook zo een vloer maar in andere kleuren. Helaas gaan we de blauwe weg moeten doen, hij is overal aan het kapot gaan, ligt nog gewoon op zand.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
en die vloer van jullie![]()
waar hebben jullie die gekocht??
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:31 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Die lag er al in, die plaats was vroeger de keuken, in de gang ligt ook zo een vloer maar in andere kleuren. Helaas gaan we de blauwe weg moeten doen, hij is overal aan het kapot gaan, ligt nog gewoon op zand.
Daar zijn ook wel al wat barstjes in, maar voor op de gang geeft dat zo niet.Binnen zijn we van plan om overal hout over te leggen, 't is ook wat koud nu, zo een tegelvloer zonder isolatie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow wat zonde zeg dat ie eruit moet. Die met andere kleuren is wel gewoon goed?
Okay, gelukkig maar!! Ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Wij hebben in de woonkamer een hardhouten vloer en in de keuken en gang graniet, dat is erg koudquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:48 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Daar zijn ook wel al wat barstjes in, maar voor op de gang geeft dat zo niet.Binnen zijn we van plan om overal hout over te leggen, 't is ook wat koud nu, zo een tegelvloer zonder isolatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |