Daar houd ik dus echt niet van, als ik sci fi wil kijken zet ik wel iets anders dan House op.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:57 schreef .aeon het volgende:
Computers One Step Closer To Reading Your Mind
[..]
Naha, 13 en Taub!quote:Op dinsdag 13 april 2010 03:52 schreef OMG het volgende:
Ik vond het een erg toffe aflevering. De aflevering zat leuk in elkaar. 13 en Wilson, Taub en Foreman..
Agreed. House en die patiënt vond ik sterk geacteerd en ook mooi gefilmd met bijbehorende kleuren. Sterke aflevering.quote:Op dinsdag 13 april 2010 03:52 schreef OMG het volgende:
Ik vond het een erg toffe aflevering. De aflevering zat leuk in elkaar. 13 en Wilson, Taub en Foreman..
Zo cute dat hij haar in de steek liet? Sukkel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:53 schreef Dark_Prince het volgende:
Gracie, was the cutest 6 year old you ever saw?
Ik vond Taub-Foreman en 13-Wilson wel erg tof en grappig. Baby vond ik ook onboeiend, maar dat werd ook gebracht als een bijzaak.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat vonden jullie allemaal zo goed dan?
Ik vond dat stuk met Taub en Foreman eigenlijk nergens op slaan (allebei toevallig in archieven vol gevoelige dossiers en dan zonder aanleiding opeens high worden). Stuk met Wilson en 13 was vermakelijk, maar ook niet echt boeiend. En dat stuk met de verdwenen baby werd warrig gebracht en het einde kwam wat vreemd uit de lucht vallen.
Alleen dat stuk tussen House en die patient vond ik goed gelukt.
Ik vond het niet zozeer goed, als wel leuk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat 13 Taub op het laatst flashte, dat was gewoon erg grappig.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:02 schreef Hephaistos. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |