Ik moest hardop lachenquote:
En toen ook, lachenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:23 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Taub en zijn vrouw zijn stom.
Dat House zijn mobje had afgepakt was wel leuk.
Stomme Taub. Zelfs zijn naam is stom.
Haha ik ookquote:
Ik dus ook zeldenquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha ik ookWel opvallend want dat doe ik bij House praktisch nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me af wie...![]()
![]()
![]()
![]()
Ok stelletje hokboeren
Dan ben ik met vakantie dus dan boeit het me niet maar nu wel. Had me zo verheugd op een avondje House.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:58 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nope, en de volgende twee weken ook niet
quote:Op zondag 21 maart 2010 13:45 schreef padlarf het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me af wie...![]()
*drool*![]()
Het lijkt er bij die foto op dat ze dat inderdaad elk moment ongewenst, onbedoeld en ongecontroleerd kan gaan doen ja.quote:
Jukbeenderen ok, maar dit gaat me te verquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:19 schreef Rainesz het volgende:
"Ahw dont tell me we used to date"
ben benieuwd.
Even nog een zoet houdertje![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |