Denk dat je toch nog minimaal een week moet wachtenquote:Op maandag 1 maart 2010 08:58 schreef rabouter het volgende:
tvp voor een nieuwe aflevering deze week!
Waarom schrijf je dan dat House high wordt en dat niet kan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vicodin is zoiets als paracetamol met codeine. Oxycontin is synthetische morfine zeg maar. Veel en veel sterker dus.
Je zou ook aan oxycontin verslaafd kunnen raken op de lange duur, maar House is dat dus niet.
Voordat je high wordt van een hoge dosis, wordt je al misselijk en ga je overgeven.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:28 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Waarom schrijf je dan dat House high wordt en dat niet kan?
Het is natuurlijk ook een optie om de nederlandse ondertitels erbij te zetten in vlc media playerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:17 schreef 2cv het volgende:
TVP want fan. Ik kijk het op 13th Street want dat is Nederlands ondertiteld. Als ik het kijk zonder ondertiteling ben ik teveel bezig met vertalen en is het niet leuk meer.
Zeg maar gerust dat dat spotgoedkoop is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:02 schreef Mryc het volgende:
Voor de geīnteresseerden:
Seizoen 1 t/m 5 bij play.com voor ¤ 58
(meteen ff besteld, niet echt duur volgens mij)
Ik ook.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:23 schreef Californium het volgende:
Idd goede koop! maar heb seizoen 1 t/m 5 allemaal los gekocht
vl-watte ? Ik ben hopeloos ouderwetsquote:Op maandag 8 maart 2010 21:29 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een optie om de nederlandse ondertitels erbij te zetten in vlc media player.
Persoonlijk kijk ik dinsdags altijd met goeie engelse subs. Vertalingen willen nogal eens het gene dat gezegd word verkeerd overbrengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |