Hoe kwam je daarbij dan? Herkende je de symptomen?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:52 schreef Headlong het volgende:
Eindelijk dacht ik een keer van te voren al te weten wat het probleem was van de patiënt (lead-poisoning), vervolgens bevestigen ze mijn theorie!! (om het daarna schandalig onderuit te trappen....)
Hoe lang volg je deze serie?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:32 schreef Mavro het volgende:
als House ongelijk .
Hmm... Ik zag die maquette bij onze Knight in huis en dacht toen aan de verf die daarvoor gebruikt zal worden waar ongetwijfeld loodrestjes oid in zouden zitten.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe kwam je daarbij dan? Herkende je de symptomen?
Tofquote:Op donderdag 22 april 2010 10:30 schreef Headlong het volgende:
[..]
Hmm... Ik zag die maquette bij onze Knight in huis en dacht toen aan de verf die daarvoor gebruikt zal worden waar ongetwijfeld loodrestjes oid in zouden zitten.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 03:06 schreef wonderer het volgende:
Taub [...] irriteert me al sinds de eerste aflevering met hem erin
Die chick wil gewoon een gratis boobjobquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:44 schreef Headlong het volgende:
Jeetje, als zo'n kale dwerg als Taub zo'n vrouw kan "scoren" in de VS moet ik ook maar eens gaan emigreren denk ik...
Ja want hij was wel leuk!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:50 schreef 9x19 het volgende:
Taub mag het volgende tragische sterfgeval worden, en dan kunnen ze Kutner weer tot leven wekken want Kal Penn is gestopt met de politiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |