Ja. En hij deed 't verdomd goed.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmmm, is dit de eerste aflevering die Hugh Laurie zelf regisseert?
Klopt. Ik vond de Taub-Foreman-scènes ook erg goed gefilmd. Bij House en die patiënt viel het me vooral op hoe goed de belichting was gedaan. Toegegeven, ik heb er meer op gelet dan normaal, maar ik vond de regie erg goed gedaan.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:22 schreef AffenStrudel het volgende:
Hugh Laurie kan idd ook een knap staaltje regisseren dus.
Het viel me op dat bij het truth or dare spelletjes tussen Wilson en 13 ze eerst zo ver van elkaar zaten dat er een raam tussen zat, en aan het einde van de ep waren beide hoofden door dat middelste raam te zien
Dat einde, briljantquote:
Het waren dus wel alternatieve seizures en de oplossing lag ook weer niet zo enorm om de hoek. Neemt niet weg dat die case natuurlijk maar bijzaak was.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:20 schreef Orbis het volgende:
[..]
Dat einde, briljant.
Van deze ep vond ik met name het Wilson - 13 stuk erg geestig. Het einde was wat warrig, vond ik. De zuster heeft de hele dag seizures gehad, en niemand dacht: 'goh, wat is er met haar aan de hand?'. Sowieso, er is een baby kwijt, dan kijk je toch even in en onder alles? De oplossing lag om de hoek, een beetje vreemd.
Maar is Wilson werkelijk 12 jaar geleden van zijn eerste vrouw gescheiden? Hij was toch iets van vijf keer getrouwd geweest? In de serie was ie net van zijn laatste vrouw af, geloof ik.. . Dan heeft ie er in vijf jaar tijd toch minstens vier doorheen gejaagd. Klopt volgens mij geen reet van.quote:Op dinsdag 20 april 2010 03:23 schreef OMG het volgende:
Ik vond hem ook weer leuk. Zowel de case als de House / Wilson / Wilson's ex stukken waren vermakelijk.
Cool, ben benieuwd naar de finale van dit seizoen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Lees net dat de final van House volledig met een (Canon 5D MKII) dSLR camera geschoten is.
Zal wel iets worden vanuit het gezichtspunt van een personage of zo, aangezien dat makkelijker te bewerkstelligen is met zo'n ding.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Cool, ben benieuwd naar de finale van dit seizoen!
In het begin deed ie toch even brits?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:44 schreef 9x19 het volgende:
En waarom geen Black Adder/Brits accent grapjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |