quote:Op maandag 8 februari 2010 13:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Hahaha, wat doe jet met douchen? je lichaam schoon maken?! dus ook je aarsje! goed met zeep wassen!! Daarna lekker afdrogen, schoon lichaam, glimmend aarsje!! handdoek weer lekker over het droogrek! Niks aan de hand!! Als jij een beetje slim wil praten over zaken moet je ook weten dat je toetsenbord meer bacterien bevat dan een doorgaans toilet. Ook ziekmakers!
Dat kan best hoor. Alleen direct erna weer eraf halen met water. Werkt perfect.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat voor zeep is dat dan? Ik geloof dat de meeste anussen zeep net zo tolereren als PVV-stemmers moslims tolereren. (En om het fair te maken: zoals moslims andersdenkenden tolereren)
Zeepvrije zeep.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat voor zeep is dat dan? Ik geloof dat de meeste anussen zeep net zo tolereren als PVV-stemmers moslims tolereren. (En om het fair te maken: zoals moslims andersdenkenden tolereren)
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:32 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Zeepvrije zeep.
Laten we als voorbeeld zeepvrije wasgel van Zwitsal nemen... Oja, dat is natuurlijk voor mietjes.. Liever een schoon mietje, dan een strontschoffie.
[ afbeelding ]
Niks tegen zwitsal hoor.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:32 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Zeepvrije zeep.
Laten we als voorbeeld zeepvrije wasgel van Zwitsal nemen... Oja, dat is natuurlijk voor mietjes.. Liever een schoon mietje, dan een strontschoffie.
[ afbeelding ]
Wat? Washandjes was ik nooit, die was je toch weer onder de douche? Ik heb er maar 2 en die liggen altijd in de douche..quote:Op maandag 8 februari 2010 14:40 schreef Ugjerke het volgende:
Maare.. dat washandje gebruik je toch wel slechts een keer he?
En ik bedoelde ander haar
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:43 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik was mezelf gewoon met mijn handen?!
dat doet mijn vriendin ook altijdquote:Op maandag 8 februari 2010 04:43 schreef aloe_vera het volgende:
Ik droog mezelf helemaal niet af met een handdoek![]()
Alleen als ik mijn lange haar was, droog ik dat af met een handdoek. Na het douchen trek ik altijd mijn badjas aan en ga ik mijn kleren uitzoeken. Ben ik ook droog als ik me aankleedt. Badjas gaat een week mee voordat ie in de was gaat (ik heb trouwens 3 stuks, dus hoef nieteens elke week te wassen![]()
Afdrogen is SUF
Daar word mijn kont niet schoon van hoor, maar mijn hand wel vies. (En dat luchtje blijft toch altijd hangen, al was ik mijn handen nog zo goed) Meestal spuit ik er nu even tegenaan met de douche.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:43 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik was mezelf gewoon met mijn handen?!
Nee, dan gaat je huid naar de klotequote:Op maandag 8 februari 2010 15:03 schreef misteriks het volgende:
[..]
dat doet mijn vriendin ook altijdIk krijg het haar maar niet gedaan om haar eens normaal af te drogen
Ikzelf doe trouwens ook meer dan 1 keer per handdoek; er zijn sowieso al 2 zijden aan een handdoek
Ik sta op een correcte hygiene, maar die cleanfreaks zijn al helemaalalsof 4 keer douchen/chemische troep op je lichaam per dag zooo gezond is
Wel de bedoeling dat je zeep op je hand doet, en dit ook elke dag doet... En dan spoel je het af met de douche....quote:Op maandag 8 februari 2010 15:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daar word mijn kont niet schoon van hoor, maar mijn hand wel vies. (En dat luchtje blijft toch altijd hangen, al was ik mijn handen nog zo goed) Meestal spuit ik er nu even tegenaan met de douche.
Hij zal zijn endeldarm wel meepakken.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:43 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Wel de bedoeling dat je zeep op je hand doet, en dit ook elke dag doet... En dan spoel je het af met de douche....
Je doet iets fout als je handen gaan stinken, of je veegt je billen niet goed af, of je gebruikt te weinig zeep.
Tsja, als je toch bezig bent. Misschien moet ik ook mijn onderarmen even inzepen.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:44 schreef Fah-Q het volgende:
[..]
Hij zal zijn endeldarm wel meepakken.
Too much information...quote:Op maandag 8 februari 2010 15:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daar word mijn kont niet schoon van hoor, maar mijn hand wel vies. (En dat luchtje blijft toch altijd hangen, al was ik mijn handen nog zo goed) Meestal spuit ik er nu even tegenaan met de douche.
Steeds als je denkt dat het niet gekker kan.......quote:Op maandag 8 februari 2010 14:43 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wat? Washandjes was ik nooit, die was je toch weer onder de douche? Ik heb er maar 2 en die liggen altijd in de douche..
Volgens mijn huisarts is het beter 'daar' niet met zeep te wassen. Dus gewoon met veel water alleen.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:43 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Wel de bedoeling dat je zeep op je hand doet, en dit ook elke dag doet... En dan spoel je het af met de douche....
Je doet iets fout als je handen gaan stinken, of je veegt je billen niet goed af, of je gebruikt te weinig zeep.
Met alleen water is echt vies.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mijn huisarts is het beter 'daar' niet met zeep te wassen. Dus gewoon met veel water alleen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |