abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77896325
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:51 schreef OudeBok het volgende:
TS heeft een vriendin met smetvrees.
Of je weet niet wat smetvrees is, of je zin klopt niet.
  donderdag 11 februari 2010 @ 21:55:36 #252
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77900116
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:38 schreef Klaploper het volgende:

[..]

De onderste drie artikelen zeggen niets over allergieën, huidaandoeningen en astma. Alleen het laatste artikel heeft het over allergieën, maar dat gaat weer over honden, niet over katten en andere huisdieren. Bovendien zeggen ze ook:
[..]

Wat ons weer terugbrengt naar handdoeken . Het is ook niet echt duidelijk waar dat artikel nou zijn informatie vandaan haalt, en of deze informatie betrouwbaar is.
Maar goed, volgens mij maak ik het nu te offtopic.
Er zijn nog veel meer onderzoeken naar gedaan, zelfs mijn verloskundige heeft het verteld en de huisarts van mijn neefje die aanleg heeft voor astma, de ouders waren bezorgd en vroegen of ze de katten en hond weg moesten doen, volgens de huisarts juist niet omdat hij zo meer afweerstoffen binnenkrijgt.

Maar jij denkt echt dat als je na het douchen een schone handoek gebruikt dat slecht is voor je weerstand?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:42:18 #253
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_77902522
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 21:55 schreef snakelady het volgende:

[..]

Er zijn nog veel meer onderzoeken naar gedaan, zelfs mijn verloskundige heeft het verteld en de huisarts van mijn neefje die aanleg heeft voor astma, de ouders waren bezorgd en vroegen of ze de katten en hond weg moesten doen, volgens de huisarts juist niet omdat hij zo meer afweerstoffen binnenkrijgt.

Maar jij denkt echt dat als je na het douchen een schone handoek gebruikt dat slecht is voor je weerstand?
Jij en je gezin hebben er waarschijnlijk niks van nee, maar die algehele tendens van steeds obsessiever schoonschoonschoon wel ja. Bovendien blijf ik er bij dat het onnodig is, en slecht voor het milieu om tientallen handoeken per week te wassen, met wasmiddel, en wellicht nog een rondje in de droger.

Ik snap best dat het heel prettig is om elke dag een verse te pakken, heus waar hoor, heb het een tijdje ook gedaan. Tot ik op een bepaald moment mij realiseerde dat het echt totaal nergens over ging en ik overdreven decadent liep te doen. Sindsdien doe ik ééntje ong. drie-vier douchebeurten gebruiken, tussendoor gewoon uithangen op een droogrekje aan de badkamerverwarming. Als je echt knetterlang haar hebt snap ik het wel als je nog eentje extra neemt ja. Maar dat ding is echt nog wel schoon hoor. Het is maar water.
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:53:27 #254
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77903043
Nou ja, het is niet dat ik iedere douchebeurt een schone gebruik, alleen douche ik wat vaker vanwege sporten.
en de handoek gebruik ik dan weer voor de grond en de douchebak, scheelt weer een dweil.

Maar smetvrees is totaal niet van toepasassing op ons gezin hoor, overigens hebben wij luchtverwarming ( uit roosters in het plafond) dus daar aan hangen is geen optie.
Maar we hebben wel een handoekrekje hoor, en daar hangt dan ook de eerder gebruikte handoek aan.

begrijp overigesn niet waarom mensen zich er zo druk om kunnen maken.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_77910547
Ik en mijn hond gaan wel eens samen in bad en we drogen ons dan ook af met dezelfde handdoek. Wij zijn niet vies van elkaar.
-weg, zie banmeldtopic-
pi_77910620
Als je nou eens je eigen was gaat wassen, mag je hem 1x gebruiken..

Volgens mij een echte mannenkwaal om natte handdoeken overal te laten liggen haha
pi_77912990
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:52 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
Als je nou eens je eigen was gaat wassen, mag je hem 1x gebruiken..

Volgens mij een echte mannenkwaal om natte handdoeken overal te laten liggen haha
Ik hang hem altijd over de wasmand, om te drogen.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_77913160
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:12 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Ik hang hem altijd over de wasmand, om te drogen.
Dat helpt lekker..
pi_77917668
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 00:17 schreef Hetiszover het volgende:
Je moet de handdoek een paar keer ronddraaien en haar dan zo'n bazenklets geven
Ik ben al een kwartier aan het lachen om deze opmerking
pi_77920886
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:18 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:

[..]

Dat helpt lekker..
Met een Zonnestraaltje86 droogt t nog sneller