Of je weet niet wat smetvrees is, of je zin klopt niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:51 schreef OudeBok het volgende:
TS heeft een vriendin met smetvrees.
Er zijn nog veel meer onderzoeken naar gedaan, zelfs mijn verloskundige heeft het verteld en de huisarts van mijn neefje die aanleg heeft voor astma, de ouders waren bezorgd en vroegen of ze de katten en hond weg moesten doen, volgens de huisarts juist niet omdat hij zo meer afweerstoffen binnenkrijgt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:38 schreef Klaploper het volgende:
[..]
De onderste drie artikelen zeggen niets over allergieën, huidaandoeningen en astma. Alleen het laatste artikel heeft het over allergieën, maar dat gaat weer over honden, niet over katten en andere huisdieren. Bovendien zeggen ze ook:
[..]
Wat ons weer terugbrengt naar handdoeken. Het is ook niet echt duidelijk waar dat artikel nou zijn informatie vandaan haalt, en of deze informatie betrouwbaar is.
Maar goed, volgens mij maak ik het nu te offtopic.
Jij en je gezin hebben er waarschijnlijk niks van nee, maar die algehele tendens van steeds obsessiever schoonschoonschoon wel ja. Bovendien blijf ik er bij dat het onnodig is, en slecht voor het milieu om tientallen handoeken per week te wassen, met wasmiddel, en wellicht nog een rondje in de droger.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer onderzoeken naar gedaan, zelfs mijn verloskundige heeft het verteld en de huisarts van mijn neefje die aanleg heeft voor astma, de ouders waren bezorgd en vroegen of ze de katten en hond weg moesten doen, volgens de huisarts juist niet omdat hij zo meer afweerstoffen binnenkrijgt.
Maar jij denkt echt dat als je na het douchen een schone handoek gebruikt dat slecht is voor je weerstand?
Ik hang hem altijd over de wasmand, om te drogen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:52 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
Als je nou eens je eigen was gaat wassen, mag je hem 1x gebruiken..
Volgens mij een echte mannenkwaal om natte handdoeken overal te laten liggen haha
Dat helpt lekker..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:12 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik hang hem altijd over de wasmand, om te drogen.
Ik ben al een kwartier aan het lachen om deze opmerkingquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:17 schreef Hetiszover het volgende:
Je moet de handdoek een paar keer ronddraaien en haar dan zo'n bazenklets geven
Met een Zonnestraaltje86 droogt t nog snellerquote:
ik moest weer lachenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:41 schreef Drijfsijs het volgende:
[..]
Ik ben al een kwartier aan het lachen om deze opmerking
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |