abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 februari 2010 @ 17:25:51 #101
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_77676147
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:05 schreef k_man het volgende:

[..]

Dan slaap je zeker ook elke nacht op schone lakens?
Wat is dat nou voor een vergelijking. Maar nee die verschoon ik eenmaals per week, wel zo fris. Het zou niet chill zijn als je met een meisje thuis komt en mijn bed stinkt zoals de jouwe.
It's you my love, you who are the stranger
pi_77677092
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:25 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor een vergelijking. Maar nee die verschoon ik eenmaals per week, wel zo fris. Het zou niet chill zijn als je met een meisje thuis komt en mijn bed stinkt zoals de jouwe.
Jemig, een wéék? Gatverdamme zeg! Weet je wel hoeveel vocht je 's nachts verliest? En hoeveel huidschilfers? Ontzettende smeerkees.
  Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 19:24:10 #103
155227 crew  Guppy
dus
pi_77679510
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:16 schreef Tacobell het volgende:

[..]

Nee, ik vind het heerlijk om m'n lul af te drogen met een handdoek en de volgende dag met dezelfde plek op m'n handdoek m'n gezicht af te drogen.
Want je pist op je handdoek tijdens het afdrogen? Kom op, je hebt toch net gedoucht?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_77681041
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik heb ook lang haar, maar om daar nou een aparte handdoek voor te gebruiken.
Heb je haren tot je kont? Als je daar geen aparte handdoek voor gebruikt heb je een natte handdoek om je mee af te drogen.
pi_77717365
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:16 schreef Tacobell het volgende:

[..]

Nee, ik vind het heerlijk om m'n lul af te drogen met een handdoek en de volgende dag met dezelfde plek op m'n handdoek m'n gezicht af te drogen.
ik gebruik altijd 2 handoekken, 1tje voor mijn lichaam(normaal formaat) en 1tje voor mijn lul (mega badlaken)
Tuut Tuut Tuut
  † In Memoriam † zondag 7 februari 2010 @ 10:29:12 #106
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_77724372
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:02 schreef ShiroYasha het volgende:
ik doe zo 2-3 weken met één handdoek.
En volgens mij gebruiken mijn huisgenoten hem ook wel eens

Ik heb er geen problemen mee, zolang ie niet stinkt enzo (wel goed ophangen ) is er niets aan de hand
da's pas smerig.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_77724786
quote:
Op zondag 7 februari 2010 10:29 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

da's pas smerig.
Hoezo? ze hebben toch net gedouched?

Ik kan daar echt niet over inzitten..
Ons huis is toch al tering smerig. Hier rondlopen is voor de meeste mensen al ziek-makend, ik heb gewoon een goede weerstand opgebouwd.

Alle mensen die elke keer een nieuwe gebruiken, hebben smetvrees oid.. er zijn veel smerigere dingen in je huis, en daar denkt 99% toch niet aan
pi_77724851
Ik gebruik hem eigenlijk maar 1 keer. Waarom? Geen idee!
pi_77725136
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:05 schreef k_man het volgende:

[..]

Dan slaap je zeker ook elke nacht op schone lakens?
Daarom douche je 's morgens vroeg.
pi_77725255
quote:
Op zondag 7 februari 2010 11:28 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Daarom douche je 's morgens vroeg.

Was je ook je handen nadat je op Fok hebt gezeten? want serieus, als je dat niet doet ben je ÉCHT smerig bezig..
pi_77725308
quote:
Op zondag 7 februari 2010 11:36 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

Was je ook je handen nadat je op Fok hebt gezeten? want serieus, als je dat niet doet ben je ÉCHT smerig bezig..
Ik heb zelf niet echt smetvrees.

Maar na een goed nachtje poep & plassex kunnen mijn collega's het wel waarderen als ik douche voordat ik naar mijn werk ga.
pi_77725428
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 00:16 schreef DePanUit het volgende:

[..]

och... vanuit mijn ouders heb ik 3 jaar samengewoond, daar had ik nooit problemen mee over de was... daarna zo'n 1.5 jaar alleen gewoond (dus ook mijn eigen was gedaan) en nu sinds een tijdje een vriendin (die hier niet woont) maar als ik daar ben wil ze dus dat ik mijn handdoek meerderkeren gebruik...
Eigen handdoeken meenemen naar vriendin
pi_77728588
quote:
Op zondag 7 februari 2010 11:45 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:

[..]

Eigen handdoeken meenemen naar vriendin
haha, dat zal der leren
Tuut Tuut Tuut
pi_77728852
Een vieze handdoek na het afdrogen betekent dat je je beter moet wassen. Elke dag een nieuwe handdoek is symptoombestrijding.

Tevens, bazenklets
Derevaun Seraun.
pi_77732711
quote:
Op zondag 7 februari 2010 11:39 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik heb zelf niet echt smetvrees.

Maar na een goed nachtje poep & plassex kunnen mijn collega's het wel waarderen als ik douche voordat ik naar mijn werk ga.
En dan douche je je zó slecht, dat de resten aan je handdoek vastzitten

Daar zit het probleem..
pi_77732960
Jezus, iedere dag is wel absurd hoor, zeker in die grote gezinnen! Je wast je helemaal blauw dan toch!

Ik doe 3/4 dagen met een handdoek waarbij ik de voorkant voor mn bovenlijf en de achterkant voor de onderkant gebruik. Ik was m'n haar eens per 3/4 dagen, dan doe ik de oude om mn haar en pak een nieuwe.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_77734223
Ik was mijn handdoeken gewoon 1x per dag, ook als ik ze niet gebruik.

Die dingen worden vanzelf smerig.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_77734273
quote:
Op zondag 7 februari 2010 16:27 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

En dan douche je je zó slecht, dat de resten aan je handdoek vastzitten

Daar zit het probleem..
Neehoor, ik gebruik mijn handdoek rustig vaker.
Net als mijn ondergescheten dekbedovertrek. Ik douche immers de volgende dag de aangekoekte korsten er zo af.
pi_77734823
Bij ons gebruiken mijn zusje, mijn vader en ik allen dezelfde handdoek als we onder de douche vandaan komen. Dat scheelt zo een hoop wasgoed in de wasmachine.
Na 3 dagen pakt er 1 dan weer een nieuwe voor ons.
-weg, zie banmeldtopic-
pi_77734988
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:04 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Een vieze handdoek na het afdrogen betekent dat je je beter moet wassen. Elke dag een nieuwe handdoek is symptoombestrijding.

Tevens, bazenklets
nog nooit van huid schilfers gehoord?
Tuut Tuut Tuut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')