Wat is dat nou voor een vergelijking.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan slaap je zeker ook elke nacht op schone lakens?
Jemig, een wéék? Gatverdamme zeg! Weet je wel hoeveel vocht je 's nachts verliest? En hoeveel huidschilfers? Ontzettende smeerkees.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:25 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een vergelijking.Maar nee die verschoon ik eenmaals per week, wel zo fris. Het zou niet chill zijn als je met een meisje thuis komt en mijn bed stinkt zoals de jouwe.
Want je pist op je handdoek tijdens het afdrogen? Kom op, je hebt toch net gedoucht?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:16 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Nee, ik vind het heerlijk om m'n lul af te drogen met een handdoek en de volgende dag met dezelfde plek op m'n handdoek m'n gezicht af te drogen.
Heb je haren tot je kont? Als je daar geen aparte handdoek voor gebruikt heb je een natte handdoek om je mee af te drogen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook lang haar, maar om daar nou een aparte handdoek voor te gebruiken.
ik gebruik altijd 2 handoekken, 1tje voor mijn lichaam(normaal formaat) en 1tje voor mijn lul (mega badlaken)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:16 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Nee, ik vind het heerlijk om m'n lul af te drogen met een handdoek en de volgende dag met dezelfde plek op m'n handdoek m'n gezicht af te drogen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:02 schreef ShiroYasha het volgende:
ik doe zo 2-3 weken met één handdoek.
En volgens mij gebruiken mijn huisgenoten hem ook wel eens
Ik heb er geen problemen mee, zolang ie niet stinkt enzo (wel goed ophangen) is er niets aan de hand
Hoezo? ze hebben toch net gedouched?quote:
Daarom douche je 's morgens vroeg.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan slaap je zeker ook elke nacht op schone lakens?
quote:Op zondag 7 februari 2010 11:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Daarom douche je 's morgens vroeg.
Ik heb zelf niet echt smetvrees.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:36 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Was je ook je handen nadat je op Fok hebt gezeten? want serieus, als je dat niet doet ben je ÉCHT smerig bezig..
Eigen handdoeken meenemen naar vriendinquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:16 schreef DePanUit het volgende:
[..]
och... vanuit mijn ouders heb ik 3 jaar samengewoond, daar had ik nooit problemen mee over de was... daarna zo'n 1.5 jaar alleen gewoond (dus ook mijn eigen was gedaan) en nu sinds een tijdje een vriendin (die hier niet woont) maar als ik daar ben wil ze dus dat ik mijn handdoek meerderkeren gebruik...
haha, dat zal der lerenquote:Op zondag 7 februari 2010 11:45 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Eigen handdoeken meenemen naar vriendin
En dan douche je je zó slecht, dat de resten aan je handdoek vastzittenquote:Op zondag 7 februari 2010 11:39 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet echt smetvrees.
Maar na een goed nachtje poep & plassex kunnen mijn collega's het wel waarderen als ik douche voordat ik naar mijn werk ga.
Neehoor, ik gebruik mijn handdoek rustig vaker.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:27 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
En dan douche je je zó slecht, dat de resten aan je handdoek vastzitten
Daar zit het probleem..
nog nooit van huid schilfers gehoord?quote:Op zondag 7 februari 2010 14:04 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Een vieze handdoek na het afdrogen betekent dat je je beter moet wassen. Elke dag een nieuwe handdoek is symptoombestrijding.
Tevens, bazenklets![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |