Als je hem 1x goed poetst (dus niet alleen wassen; maar kleien, polijsten en waxen met goede was, dus geen turtle wax) dan is het een kwestie van elke week even afspoelen en dan moet hij weer goed zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Pfff kan elke week wel gaan wassen en dan is ie weer vies, maar ja het is altijd ff 1 dagje genieten van mooie glans![]()
[ afbeelding ]
ja daar ben ik ook wel blij mee, anders had ik ze er zelf in gezetquote:
ja ik vind zwart sowieso de beste kleur voor een autoquote:
zou ik niet voor de gehele ruimte doen, een maat van mij heeft dat ook een keer gedaan en toen wou die niet meer starten, (was weliswaar geen bmw maar toch)quote:Op zondag 7 februari 2010 13:47 schreef justmattie het volgende:
Ik heb vocht in mn koplamp zitten, nu las ik ergens dat je dan het afdekklepje er af kunt halen zodat het vocht er weer uitgaat. Maar is dat nu ook zinvol met dit weer, of kan dat beter in het voorjaar?
En de motorruimte is deze zomer ook wel aan een grote beurt toe, hoe doen jullie dit met de hogedrukspuit ?
quote:Op zondag 7 februari 2010 13:53 schreef YoshiBignose het volgende:
.... Jij had er toch ook 1 hyperdude?
Niet en al helemaal niet met de hoge drukspuit.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:47 schreef justmattie het volgende:
En de motorruimte is deze zomer ook wel aan een grote beurt toe, hoe doen jullie dit met de hogedrukspuit ?
Ik heb ook geen zin in om alle gevoelige delen als dynamo, accu en noem maar op in plastic te wikkelen en dan met de hogedruk erover te gaan hoor. Ik ga het eerst met een natte doek grotendeels schoonmaken, en dan met motorreiniger proberen. Wel in de lente niet met dit kutweerquote:Op zondag 7 februari 2010 15:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet en al helemaal niet met de hoge drukspuit.
Is je motor echt vies kun je motorreiniger kopen en dit na gebruik afspoelen met de tuinslang.
Woehahahquote:Op zondag 7 februari 2010 14:46 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zie mijn foto hierboven.
Of herken je de e46 niet door die laag sh*t?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |