Dank!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:00 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
21 W vlgns ETK. Ik haal de boel altijd eerst open heb je het voorbeeld in je handen.![]()
Beetje oppassen met die richtingaanwijzers losklikken en huidige koude. Koud plastic breekt gemakkelijk af.
Je BMW dealer, en anders van een e30 liefhebbers forum.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:10 schreef piekartz87 het volgende:
160 dollar in totaal.
maar iemand tips waar ik dit het beste weg kan halen?
Inderdaad, en dat moet je het vastzetten met een schroefjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:00 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
21 W vlgns ETK. Ik haal de boel altijd eerst open heb je het voorbeeld in je handen.![]()
Beetje oppassen met die richtingaanwijzers losklikken en huidige koude. Koud plastic breekt gemakkelijk af.
Goede site inderdaad. Ik heb al eens zitten zoeken naar de ETK voor op de pc maar die is nergens ''te krijgen''quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:22 schreef Maharbal het volgende:
Ik gebruik dan ook vaker http://bmwfans.info/
Daar staan europrijzen op.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Goede site inderdaad. Ik heb al eens zitten zoeken naar de ETK voor op de pc maar die is nergens ''te krijgen''![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]Beide niet compleet, sleep ze toch allebei even binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Die van Brezan is misschien ''universeel'' en bij de stealer weg is OEMquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:12 schreef piekartz87 het volgende:
ik had de brezan gemaild gisternacht, had net antwoord.
"Hierbij de prijzen van een
verdelerkap en rotor.
1x rotor 5,90 euro ex.btw
1x verdelerkap 10,80 ex. btw"
dat lijkt me niet kloppen, hebben ze dan een verkeerde verdelerkap te pakken? aangezien die bij de dealer 90 euro kost
Blower moet volgens mij kunnen ontwasemen en fuseekogel: krik het wiel wat op en pak het beet op 9 uur en op 3 uur en ga dan wikken. Doe hetzelfde erna door het wiel beet te pakken op 12 uur en op 6 uur en weer beetje wikken. Heb je speling (hoeft maar een paar mm te zijn), dan is dat waarschijnlijk afkeur.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:50 schreef tha_rizzo het volgende:
Weet iemand hier wat er allemaal in orde moet zijn voor APK?
Ik moet in maart/april naar APK en wil weten hoeveel speling ik heb met de blower en de fuseekogel linksvoor.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:29 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb vandaag dus mijn hele auto lopen onderhouden met iemand van het e30 forum en ik heb
- Distributie Riem + spanrollen
- Koolborstels dynamo (van ???v (te weinig) naar 13,5v)
- Waterpomp
- V-Snaar
- Koelvloeistof vervangen
- Olie + Oliefilter vervangen
- Nieuwe rotor + verdelerkap
- Bougies
vervangen.. Loopt weer prima. 2 Vacuumlekjes (oliedop en gasklephuis) waardoor hij koud iets instabiel loopt, maar dat is minimaal. Voor de rest is het weer starten en lopen
Rotor + verdelerkap was samen met 6 bougies 130 euro (inc. 30% korting en er gaat nog 20 euro af want me maat krijgt dat terug via zijn bedrijf)
Voor die paar tientjes extra zou ik de waterpomp sowieso meenemen, ook al ziet het ding er visueel nog goed uit... Ook ff alle pakkingen en shizzle (maar ik denk dat dat er al bij hoort) meenemen als het zooitje toch openligtquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:53 schreef Maharbal het volgende:
.
Ik ga deze lente ook m'n distributieriem laten vervangen (preventief volgens mij). Neem, afhankelijk van de staat, de waterpomp waarschijnlijk ook mee. Even wat nieuwe bougies er in flikkeren staat ook op het lijstje. M'n olie + filter is net in oktober vervangen, dus dat hoeft niet. Koelvloeistof misschien wel even.
nice!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Pfff kan elke week wel gaan wassen en dan is ie weer vies, maar ja het is altijd ff 1 dagje genieten van mooie glans![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |