quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee. Wel eens van 'zwangerschap' gehoord?
En ik doelde op het gevaar van SOA's.quote:(met de pil)
Wel eens van de pil gehoord?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee. Wel eens van 'zwangerschap' gehoord?
als je zeker bent dat je allebei geen soa hebt kan dat volgens mij wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:41 schreef synnath het volgende:
Als je beide maagd bent, nog nooit (orale) seks hebt gehad, is het dan veilig om (met de pil) zonder condoom seks te hebben? Gebruiken ook geen drugs waarbij je dus besmet kunt worden via de naald.
Serieuze reacties worden erg op prijs gesteld. Google heeft me nog niet heel veel kunnen vertellen.
http://www.soaaids.nl/veiligvrijen/wat_is_veilig_vrijenquote:Je vrijt veilig als je:
seksueel contact hebt met één vaste partner, die zelf ook nooit met een andere partner vrijt en geen soa heeft;
Condoom ook niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Weleens van gehoord dat die niet 100procent werkt
HIV/AIDS is niet erfelijk, maar wel overdraagbaar van moeder op (ongeboren) kind.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:47 schreef synnath het volgende:
De pil is betrouwbaar genoeg.
Ik bedoel SOA's. Is HIV/AIDS erfelijk?
Nee niet erfelijk, maar als de moeder aids heeft, kan het kind het ook krijgen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:47 schreef synnath het volgende:
De pil is betrouwbaar genoeg.
Ik bedoel SOA's. Is HIV/AIDS erfelijk?
Ik heb zelf geen HIV (test). Ouders van vriendin ook niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee niet erfelijk, maar als de moeder aids heeft, kan het kind het ook krijgen.
Je bent nog maagd, maar je hebt jezelf alvast laten testen op HIV?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:49 schreef synnath het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen HIV (test). Ouders van vriendin ook niet.
Ben bloeddonor, wordt dus elke keer als ik doneer getest op HIV.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent nog maagd, maar je hebt jezelf alvast laten testen op HIV?
je zou ook allebei een soa (en aids)test kunnen laten doen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:49 schreef synnath het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen HIV (test). Ouders van vriendin ook niet.
Dan is het dus toch erfelijk...?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee niet erfelijk, maar als de moeder aids heeft, kan het kind het ook krijgen.
Ah oke!quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:50 schreef synnath het volgende:
[..]
Ben bloeddonor, wordt dus elke keer als ik doneer getest op HIV.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |