ga even langs de hornbach,koop een hamer,spijkers,planken en palenquote:
Je hebt alleen maar ouwe meuk plus een PS3 en een 360 dus... Niet eens een PSP, Nintendo DS of Wiiquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:17 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik heb heul weinig consoles.
Ik heb alleen maar een:
NGC
PS3
PSX
PS2
NES
SNES
N64
GBA
GBA SP
GBA Micro
GB
GBC yellow
GB Pocket
Xbox
Xbox360
De NDS vond ik destijds nog lang niet uitgewerkt. De DSI XL is echter interessant genoegquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:22 schreef koei het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar ouwe meuk plus een PS3 en een 360 dus... Niet eens een PSP, Nintendo DS of Wii
Ik heb:
NGC (mag weg)
N64 (mag weg)
Xbox (mag weg)
GBA SP (mag weg)
Nintendo DS
Nintendo DSi
PS3
Xbox 360
Wii
PSP
Als ik ze met een mooie deal had kunnen verkopen dan waren de eerste 4 al weg geweest. Mijn gamecube heeft 2 jaar bij mn zus gestaan (maar die stapte over naar een Wii). Tweede hands levert alles alleen niks meer op, dus het is de moeite van het verkopen niet waard. Dan hou ik het liever voor just in case. De xbox is overigens in gebruik als dvd-speler voor op de slaapkamer.
hij is retroquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:22 schreef koei het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar ouwe meuk plus een PS3 en een 360 dus... Niet eens een PSP, Nintendo DS of Wii
Ik heb:
NGC (mag weg)
N64 (mag weg)
Xbox (mag weg)
GBA SP (mag weg)
Nintendo DS
Nintendo DSi
PS3
Xbox 360
Wii
PSP
Als ik ze met een mooie deal had kunnen verkopen dan waren de eerste 4 al weg geweest. Mijn gamecube heeft 2 jaar bij mn zus gestaan (maar die stapte over naar een Wii). Tweede hands levert alles alleen niks meer op, dus het is de moeite van het verkopen niet waard. Dan hou ik het liever voor just in case. De xbox is overigens in gebruik als dvd-speler voor op de slaapkamer.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:17 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik heb alleen maar een:
NGC
PS3
PSX
PS2
NES
SNES
N64
GBA
GBA SP
GBA Micro
GB
GBC yellow
GB Pocket
Xbox
Xbox360
Je koopt wel vier versies van de GameBoy, maar geen enkele DS omdat die nog niet zijn uitgewerkt? En de SDi XLquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De NDS vond ik destijds nog lang niet uitgewerkt. De DSI XL is echter interessant genoeg
Een PSP is mwoah, en een Wii is me te casual (sowieso zijn de meeste ports en remakes van grote succesnummers op de Wii een lachertje)
Splinter Cell
Far Cry Predator
Dead Rising
Vorig jaar in La Plagne geweest, paradiski was wel tof. Dit jaar gaat de bende naar Mayrhofen, Oostenrijk. Weet nog niet of ik mee ga. Knie beschermers van inline voldoen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:57 schreef koei het volgende:
[..]
kniebeschermersEn een stevige broek met extra dikke vlakken op de knieën en kont. Hoe geoefend je ook bent, je zal regelmatig moeten wachten en je kan niet gewoon staan op een snowboard dus je moet altijd zitten. Ik zit liever op mn knieën (is makkelijker op staan) en mijn lastige bocht was ook met mn knieën naar voren dus ik viel vooral op mn knieën die aardig aardig blauw waren. Zeker voor de eerste paar dagen zijn kniebeschermers erg fijn omdat je je op een gegeven moment niet meer wil laten vallen omdat het zo'n pijn doet.
Verder zou ik bij het kiezen van een skigebied kijken in hoeverre het aangeraden wordt voor snowboarders. Veel sleepliftjes en groene pistes zijn gebieden waar je niet heen moet. Vorig jaar naar Les Deux Alpes geweest en dat is niet zo'n leuk gebied voor snowboarders (voor skiërs raad ik het ook niet aan overigens. Erg klein gebied waarbij je elke dag weer grotendeels dezelfde pistes moet doen). Les Sybelles is wat dat betreft een veel fijner gebied, zeker voor een eerste keer. Je moet alleen aan de rechterkant van het gebied blijven, anders kom je in het sleepliften deel en de verbindingen tussen de dorpen kunnen bij weinig sneeuw nogal rot zijn. Wij namen vaak alsnog de gesloten piste, maar dat kan je alleen doen als je redelijk kan skiën/snowboarden en de weg weet.
iedereen speelt nog eingenlijk SM64 als je het zo bekijktquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:37 schreef koei het volgende:
[..]
Je koopt wel vier versies van de GameBoy, maar geen enkele DS omdat die nog niet zijn uitgewerkt? En de SDi XLJe bedoelt de DSi die speciaal voor bejaarden is gemaakt? Ik wist niet dat je al zo oud was
Ik ben het wel met je eens dat de PSP mwoah is, en de Wii ook niet interessant, maar als verzamelaar hoor je die wel te hebben natuurlijk! In mint conditie!
Maar goed, ik heb dan ook helemaal niks met retro. Ik heb amper genoeg tijd om de hedendaagse toppers uit te spelen, waarom zou ik mn tijd dan vergooien aan spellen die vroeger leuk waren maar nu niet meer mee kunnen komen...
SMB64quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:42 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
iedereen speelt nog eingenlijk SM64 als je het zo bekijkt
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:47 schreef Rossdale het volgende:
Wat heerlijk om weer zwart te zijn
Al zijn nu wel alle leuke knopjes wegNooit meer expres alle AQuila360 TT's wijzigen
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:47 schreef Rossdale het volgende:
Al zijn nu wel alle leuke knopjes wegNooit meer expres alle AQuila360 TT's wijzigen
en jij hebt niet eens kunnen kloonscannenquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:47 schreef Rossdale het volgende:
Kloonscannen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:53 schreef Misan het volgende:
[..]
en jij hebt niet eens kunnen kloonscannen
La Plagne is wel een tof gebied! Ik ben er een keer geweest maar was toen nog aan schoolvakanties gebonden en toen was het er wel heel erg druk. Mayrhofen ben ik nog nooit geweest, dus geen idee of dat een beetje te doen is met snowboard. Over het algemeen heeft Oostenrijk wel smallere en vlakkere pistes, dus mijn voorkeur gaat eigenlijk altijd uit naar Frankrijk. Gaan er nog andere mensen mee die gaan snowboarden? Sowieso ben je, zeker als beginnend snowboarder, veel trager dan skiërs, dus het is wel zo leuk als er nog andere snowboarders mee gaan. Ik zou gewoon even rond informeren. Als je kan raad ik je ook aan om misschien eerst een dagje indoor te snowboarden, gewoon om te kijken of het je een beetje ligt. En als je ter plaatse materiaal huurt dan is het ook redelijk makkelijk om je snowboardmateriaal om te ruilen voor skimateriaal, dus wat dat betreft is het ook het proberen waard! Snowboardmateriaal is overigens wel ietsje duurder. En let op dat je geen bindingen krijgt waarbij er een pin uit je schoenen steekt die je op je board vast moet klikken, dan blijf je je schoenen leegschoppen (en ze zijn heel rot aantrekken op steile hellingen). Alle andere bindingen zijn prima.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:41 schreef Reintji het volgende:
[..]
Vorig jaar in La Plagne geweest, paradiski was wel tof. Dit jaar gaat de bende naar Mayrhofen, Oostenrijk. Weet nog niet of ik mee ga. Knie beschermers van inline voldoen?
Gaan we weer console lijstjes maken?
Ja, daar ligt hij ook nog steeds klaar voor, maar vergeet 'm steeds mee te nemen omdat ik vanaf mn ouders daarheen ga.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:27 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik heb de consoles destijds vooral aangekocht om de exclusives en vetste games op te draaien. Wind Waker of Twin Snakes kwamen nooit verder dan de Cube, dus vandaar
@Koei, die N64 zou je toch doneren aan het lokale jeugdhuis als je hem niet verkocht kreeg?
(Paper Mario indertijd van je overgenomen, inmiddels uit, bazig spel was dat)
amateurquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:17 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik heb alleen maar een:
NGC
PS3
PSX
PS2
NES
SNES
N64
GBA
GBA SP
GBA Micro
GB
GBC yellow
GB Pocket
Xbox
Xbox360
Boeiendquote:
Inderdaad.. Val ons daar niet mee lastig.. Je lijkt godver wel een kruising van Nick en Flodderquote:
Zal eens even kijken dan, we zijn met z'n 10en (incluus mijzelf). Drie doorgewinterde boarders, vier doorgewinterde skiërs, één board noob (maar wel heel goed met de ski) en twee wintersport noobs (mijzelf en nog een ander die vorig jaar voor het eerst meegingen). Gemêleerd gezelschap dus, maar wel allemaal beroepsidioten, dus gaat helemaal goed komen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:02 schreef koei het volgende:
[..]
La Plagne is wel een tof gebied! Ik ben er een keer geweest maar was toen nog aan schoolvakanties gebonden en toen was het er wel heel erg druk. Mayrhofen ben ik nog nooit geweest, dus geen idee of dat een beetje te doen is met snowboard. Over het algemeen heeft Oostenrijk wel smallere en vlakkere pistes, dus mijn voorkeur gaat eigenlijk altijd uit naar Frankrijk. Gaan er nog andere mensen mee die gaan snowboarden? Sowieso ben je, zeker als beginnend snowboarder, veel trager dan skiërs, dus het is wel zo leuk als er nog andere snowboarders mee gaan. Ik zou gewoon even rond informeren. Als je kan raad ik je ook aan om misschien eerst een dagje indoor te snowboarden, gewoon om te kijken of het je een beetje ligt. En als je ter plaatse materiaal huurt dan is het ook redelijk makkelijk om je snowboardmateriaal om te ruilen voor skimateriaal, dus wat dat betreft is het ook het proberen waard! Snowboardmateriaal is overigens wel ietsje duurder. En let op dat je geen bindingen krijgt waarbij er een pin uit je schoenen steekt die je op je board vast moet klikken, dan blijf je je schoenen leegschoppen (en ze zijn heel rot aantrekken op steile hellingen). Alle andere bindingen zijn prima.
inline kniebescherming is prima. Probeer wel even uit of je je knieën dan nog helemaal kunt buigen. Echt comfortabel zal het niet zijn, maar zeker voor dag 1 zijn ze wel erg fijn om te hebben. Ik had zelf van die tuinier-kniebeschermers, die zijn groter en zitten minder strak. Ik heb met sinterklaas een speciale snowboardbroek gekregen waar rubberen stukken ingenaaid zijn, dat is helemaal optimaal want dan ben je nog wel gewoon flexibel. Geen idee overigens waar mn ouders die vandaan hebben gehaald.
Je beledigt me.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Inderdaad.. Val ons daar niet mee lastig.. Je lijkt godver wel een kruising van Nick en Flodder
quote:
Somsquote:
Zeker, dan is iedereen een aanwinst. Behalve in contrast met...quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:17 schreef RitseB het volgende:
[..]
Zeker, dan is iedereen een aanwinst. Behalve in contrast met...
Ja Ritse, er staat een "[" teveel bij het plaatje van Flodder. Volgens mij staat het niet in de Wikiquote:
Een echte gamer heeft minimaal 1 console van Atari in z'n collectie....quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:17 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik heb alleen maar een:
NGC
PS3
PSX
PS2
NES
SNES
N64
GBA
GBA SP
GBA Micro
GB
GBC yellow
GB Pocket
Xbox
Xbox360
DUDE!! Hoor ik opeens een Tempest soundtrack door m'n speakers knallen??quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Een echte gamer heeft minimaal 1 console van Atari in z'n collectie....
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:44 schreef Poit het volgende:
[..]
DUDE!! Hoor ik opeens een Tempest soundtrack door m'n speakers knallen??
Flodder zelf.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:48 schreef koei het volgende:
Wie heeft eigenlijk het stukje van Flodder getypt?
quote:
Ben benieuwd wat voor update je maakt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:57 schreef koei het volgende:
ja, daarom hebben we ook een wiki van de OP, zodat mensen niet zelf domme dingen aan gaan passen
Ik ben nu de OP een update aan het geven, daarna kan die er goed ingeplakt worden.
ga je nog dingen veranderen danquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:57 schreef koei het volgende:
ja, daarom hebben we ook een wiki van de OP, zodat mensen niet zelf domme dingen aan gaan passen
Ik ben nu de OP een update aan het geven, daarna kan die er goed ingeplakt worden.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:17 schreef CraniuM het volgende:
Mijn stukje blijft gewoon een van de vetste, met dank aan Ed
geloof dat ik Craniums stukje verwijderd had uit de im memoriamquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:26 schreef koei het volgende:
Misan
Ik zeg net dat ik de Wiki OP aan het bewerken ben, en dan ga jij er opeens in editten... Ik weet niet wat je hebt aangepast, maar het is iig verdwenen!
Ikke! Tot Tain heb ik ze allemaal geschreven (dat was voor de eerste OP) en daarna wisselt het. Poit heeft er ook een aantal geschreven.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:22 schreef Misan het volgende:
Wie heeft mijn stukje eigenlijk geschreven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:34 schreef RitseB het volgende:
Die aanpassingen van jou zijn tof Misancredits zijn voor koei dit keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Scherp! +10quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:53 schreef Misan het volgende:
Flodder zit aan je paal?
ja heel flauw idd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aanrader iddquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:48 schreef Tain het volgende:
Lego Batman is nu trouwens 8 euro bij de Bart Smit
Dat is waarschijnlijk de werktitelquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:26 schreef SocialDisorder het volgende:
er komt een vijfde Fast & Furious film, titel: "Fast 5". It's like they're not even trying anymore...
verzendkosten?quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de werktitel
Wat een fags ook bij Bart SmitWil ik per acceptgiro betalen, staat er bij: Voor acceptgiro is 1 euro extra kosten. Wil ik dus bijna afrekenen, staat er opeens:
De totaalkosten bedragen: 18.95
Nee. Die zijn maar 1.95. Ik snap er werkelijk geen fuck vanquote:
haha ik denk eerder verkeerd gelezenquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:53 schreef Misan het volgende:
Flodder zit aan je paal?
ja heel flauw idd![]()
Kerol! Ik ben net wakkur!quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:27 schreef Poit het volgende:
Matig grapje siggy..
Goedemorgen trouwens.. *snif*
Het komt er ook zo mooi uitquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Waarom zie ik de Xbox360 versie niet?Lego Batman met PURE (als pack) was begin januari bij BCC ook maar 4,99 (een half uurtje ofzo)
http://www.dumpert.nl/med(...)_geheim_bij_p_w.htmlWat een koning.
Idd. Dat die arrogante tut daar zo zit:quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:45 schreef SocialDisorder het volgende:
God is just an imaginary friend for grown-ups.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:41 schreef e97073 het volgende:
God bestaat ook niet man
We hebben ook iemand op het werk waar ik wel eens in discussie mee ga, maar hij weet nog steeds niet dat alles rondom god gewoon kant en klare bullshit is.
Satan is die vervelende dronken oom die soms op je verjaardag komt en aan je zusje zitquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik geloof in een zekere god. Dat is niet de god zoals veel geloven hem vormen of uitleggen. Er is gewoon een universele macht, waaraan mensen een label God/Allah/Krishna/Boeddha/ Flying Spaghetti Monster hebben geplakt. Deze universele god is niet goed of slecht, en als God in de kerkelijke vorm zou bestaan zou hij niet goed of slecht zijn. Het vreemde is nog steeds: Dat iedereen voor God gelijk is, maar kerken zaken als homoseksualiteit verwerpen omdat het in strijd is met God en het scheppingsverhaal. Bedenk je:
Als Abel en Kaïn de enige kinderen van Adam en Eva waren, hoe is de rest van de mensheid dan ontstaan?
Als God onze vader is, wie is Satan dan?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik geloof in een zekere god. Dat is niet de god zoals veel geloven hem vormen of uitleggen. Er is gewoon een universele macht, waaraan mensen een label God/Allah/Krishna/Boeddha/ Flying Spaghetti Monster hebben geplakt.
Incest, vandaar ook dat dat heel gewoon is in de bible-belt.quote:Deze universele god is niet goed of slecht, en als God in de kerkelijke vorm zou bestaan zou hij niet goed of slecht zijn. Het vreemde is nog steeds: Dat iedereen voor God gelijk is, maar kerken zaken als homoseksualiteit verwerpen omdat het in strijd is met God en het scheppingsverhaal. Bedenk je:
Als Abel en Kaïn de enige kinderen van Adam en Eva waren, hoe is de rest van de mensheid dan ontstaan?
Onze oom.quote:Als God onze vader is, wie is Satan dan?
De BruPo? Wasda?quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:46 schreef Sigmund666 het volgende:
Nee. Maar ik zie nu ook dat je hem gewoon in de winkel kunt kopen. Ga ik zo maar eens kijken dan in de BruPo of de stad.
Ik denk dat god het scheetje is wat je eigenlijk niet mag laten en daardoor weer terug je darmpjes in schiet. Het zorgt voor een hoop narigheid en een ongemakkelijk gevoel maar uiteindelijk is het maar valse, vieze lucht.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik geloof in een zekere god. Dat is niet de god zoals veel geloven hem vormen of uitleggen. Er is gewoon een universele macht, waaraan mensen een label God/Allah/Krishna/Boeddha/ Flying Spaghetti Monster hebben geplakt. Deze universele god is niet goed of slecht, en als God in de kerkelijke vorm zou bestaan zou hij niet goed of slecht zijn. Het vreemde is nog steeds: Dat iedereen voor God gelijk is, maar kerken zaken als homoseksualiteit verwerpen omdat het in strijd is met God en het scheppingsverhaal. Bedenk je:
Als God onze vader is, wie is Satan dan?
Open er alsjeblieft een topic over en lul al die kerkgangers onder tafel!quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:58 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik heb een theorie dat ALS de kerk gelijk hebben en er is een god zoals zij hem omschrijven, dan is het een misleiding van Satan. Volgens de geschriften houdt God van iedereen, maar je moet aan bepaalde regels voldoen om in de hemel te komen. Maakt dat Satan niet de ware God, aangezien iedereen bij hem welkom is?
Er is maar 1 god.. En dat is SocialDisorder.. Satan? SummerBreezequote:Op donderdag 4 februari 2010 11:00 schreef e97073 het volgende:
[..]
Open er alsjeblieft een topic over en lul al die kerkgangers onder tafel!![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan het!
En U zijt mijn zoon.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Er is maar 1 god.. En dat is SocialDisorder.. Satan? SummerBreezeHellhond? Jazz
quote:
Goed ideequote:
Doe er nog zo een dan!! De koffie is fucking heerlijk!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:41 schreef Fallen het volgende:
ik zit boordevol met goede ideeën, deed ik er alleen nog maar eens iets zinnigs mee...
De BruPo is de Brusselse Poort. Dat is een winkelcentrum hierquote:
Hebben ze ook een Bupro in de BruPo?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:46 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De BruPo is de Brusselse Poort. Dat is een winkelcentrum hier
(ooit de grootste van Europa ofzo, maar in vergelijking met pakweg Hoogh Catherijne is het een lachertje)
Nee. Ze hebben wat kledingwinkels, een Kwantum, een Dixons, een AH XL, een C1000, 2 brillenwinkels, wat bistro's en een Kijkshopquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:51 schreef Misan het volgende:
[..]
Hebben ze ook een Bupro in de BruPo?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:54 schreef MrManiak het volgende:
Heb een probleem:
Al bij het starten van MAG kom ik na de updates uit bij het hoofdmenu. Probleem is dat ik niks kan aanklikken, op de licentie na. Wat de f*** moet ik nu doen?
Die shirts gaan er komen hoor!quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:30 schreef Misan het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP%2FGAM_SC&diff=164428&oldid=164427 koei
Ik ga vanavond ook kijken in Gouda stad. Vind de game waarschijnlijk niks maar voor 8 euro kan je het toch niet laten liggenquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:46 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De BruPo is de Brusselse Poort. Dat is een winkelcentrum hier
(ooit de grootste van Europa ofzo, maar in vergelijking met pakweg Hoogh Catherijne is het een lachertje)
Ik heb Lego Batman trouwens gekocht net(idd voor 8 euro)
Ik wil de hele collectie!!quote:
Koei, heb jij niet je eigen OP stuk ook geschreven? Kan me niet indenken dat iemand jou gezellig noemt.. En de eer van de OP gaat natuurlijk naar groot meester EDe1337ennogwatcijfers en niet naar jou..quote:Flodder450 Doet alles om status te krijgen binnen de GAM SC, waaronder zijn eigen OP tekst schrijven, wat natuurlijk niet door de beugel kan Moet voor straf voorlopig bij de schandpaal staan!
Groningen Stad #398 - Nelson, Stanley en Bob.!quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:59 schreef e97073 het volgende:
Wel mooi die OP. Ik heb ze nergens anders zo gezien
Het is een goeie achievementbooster. Je kunt het spel compleet 1000/1000 uitspelen met gemak.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook kijken in Gouda stad. Vind de game waarschijnlijk niks maar voor 8 euro kan je het toch niet laten liggen
Achievementsquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het is een goeie achievementbooster. Je kunt het spel compleet 1000/1000 uitspelen met gemak.
Zelfde principe kerelquote:
Oh echt???quote:
Ja man!!!! Serieus. alleen heb je bij trophies Bronze, Gold, Platinum etc.quote:
Dat meen je niet.. Nooit geweten joh.. Kan je me er wat meer over vertellen??quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja man!!!! Serieus. alleen heb je bij trophies Bronze, Gold, Platinum etc.
Nee. Want het trophy-systeem is gigantisch kut. Je kunt het niet zo even snel als bij de Xbox360 netjes opvragen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat meen je niet.. Nooit geweten joh.. Kan je me er wat meer over vertellen??
Hoezo niet? 1 klik op m'n naam en ik zie m'n level + aantal gehaalde trophys staan. Wat wil ik nog meer?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Want het trophy-systeem is gigantisch kut. Je kunt het niet zo even snel als bij de Xbox360 netjes opvragen.
Geld? Lekkere vrouwen? Een mooie wagen? Een topsalaris? Een mooi huis? Een gouden PS3?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoezo niet? 1 klik op m'n naam en ik zie m'n level + aantal gehaalde trophys staan. Wat wil ik nog meer?
Die krijg je wel bij de achievements?? Ik ga ook een xbox kopenquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Geld? Lekkere vrouwen? Een mooie wagen? Een topsalaris? Een mooi huis? Een gouden PS3?
Eensquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Koei, heb jij niet je eigen OP stuk ook geschreven? Kan me niet indenken dat iemand jou gezellig noemt.. En de eer van de OP gaat natuurlijk naar groot meester EDe1337ennogwatcijfers en niet naar jou..
Ik eis een tweede schandknaap!
Sorry. Jij vroeg: Wat wil ik nog meer? Ik probeer dus een voorstelling te maken wat mensen meestal willenquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Die krijg je wel bij de achievements?? Ik ga ook een xbox kopen
Het is ook lastig he.. In context blijven..quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Sorry. Jij vroeg: Wat wil ik nog meer? Ik probeer dus een voorstelling te maken wat mensen meestal willen
Je geeft hem een aai over de bol terwijl je in z'n kont-ext blijft?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is ook lastig he.. In context blijven..
* Poit geeft Sigmund een aai over de bol
IN DE KONT extquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je geeft hem een aai over de bol terwijl je in z'n kont-ext blijft?
Gewoon afhakkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:46 schreef CraniuM het volgende:
Hmm, opeens verkouden en pijn aan 1 kant van mijn nek![]()
met cheats wel jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het is een goeie achievementbooster. Je kunt het spel compleet 1000/1000 uitspelen met gemak.
Hee, daar ben ik gewoon kneiterhard aan het werk ja!!quote:
das jouw probleemquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Hee, daar ben ik gewoon kneiterhard aan het werk ja!!
jij hebt dan ook geen recht van spreken, jij woont in Goudaquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Hee, daar ben ik gewoon kneiterhard aan het werk ja!!
Geil wijf...quote:
quote:
Nee jij dan.. Verrekte wannabe Woerdeneesquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:40 schreef Misan het volgende:
[..]
jij hebt dan ook geen recht van spreken, jij woont in Gouda
quote:
Oeh! Meningitis je weet!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:46 schreef CraniuM het volgende:
Hmm, opeens verkouden en pijn aan 1 kant van mijn nek![]()
een opmerking over Almere is makkelijker scorenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee jij dan.. Verrekte wannabe Woerdenees
I'd give her!quote:
Da's geen maatstaaf...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's geen maatstaaf...
Alsof jij iets niet zou doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAT zou ik nooit doen. De rest is idd niet te versmaden. (tenzij het enorme balen shag of hamertenen heeft)
Kalknagels
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
wel dikke tieten en waarschijnlijk ook een kale poesquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DAT zou ik nooit doen. De rest is idd niet te versmaden. (tenzij het enorme balen shag of hamertenen heeft)
Kalknagels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet??quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kalknagels
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet??
Toch lekker om je door een dik vadsig wijf te laten pijpen op de plee? Misschien gorgelt ze ook nog jo op de banjo..
Traan van genot?quote:
troost je, ze zou jou ook nooit willen doenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kalknagels
That's what she said!quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
troost je, ze zou jou ook nooit willen doen
haar hoofd valt er afquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:42 schreef Misan het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/290223
echt, WTH?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:42 schreef Misan het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/290223
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:01 schreef Misan het volgende:
ah die is de kliko in dus
stond een shitload aan slotjes bij door hem geopende topics
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:16 schreef e97073 het volgende:
Ik ging net mijn schoenen terug brengen, want ze zaten toch niet echt lekker. Er was een gast voor mij die ook schoenen kwam terug brengen, dit wou de beste man achter de kassa niet accepteren, aangezien hij er een week op had gelopen en de schoenen duidelijk gebruikt zijn.
Die gozer helemaal flippen en ging dreigen om de politie te bellen, we hebben toen samen die dude uit de winkel gezet en hem succes gewenst met de politie bellen
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:23 schreef Misan het volgende:
[..]
godverdomme, het is gewoon kinderporno
ze is al meerderjarig toch?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:23 schreef Misan het volgende:
[..]
godverdomme, het is bijna kinderporno
ze is anders wel aardig ontwikkeld op bepaalde punten, maar dat gezicht is gewoon nog van een kind iddquote:
vandaar ook de bijnaquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ze is al meerderjarig toch?
quote:born 15 April 1990
20 dus, oud genoeg.quote:
Ies fotosoep.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:23 schreef Misan het volgende:
[..]
godverdomme, het is bijna kinderporno
vraag aq anders, dat is praktisch een wijfquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:45 schreef Poit het volgende:
Jeetje wat heb ik zin om een random wijf gruwelijk hard in de kut te schoppen!!
DIKKE DISS JONGUH! BAM!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
vraag aq anders, dat is praktisch een wijf
Afrondingquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:40 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Leer rekenen. Ze wordt pas over 2 maanden en 11 dagen 20.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Eeeeey swa! wat wou je dan dit dat zus zo?!
aprilquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:59 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb zin om vanavond dit te gaan kijken:
Ligt het aan mij of ben je af en toe ook een vreselijke relnicht?quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of ben je af en toe ook een vreselijke nicht?
Welk lichaam?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:00 schreef Misan het volgende:
ik vond dat lichaampje al erg dun. tegen het zieke aan.
Ik heb alle stukjes geschreven en vervolgens aangegeven dat jullie het mochten aanpassen. Heeft alleen niemand gedaanquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Koei, heb jij niet je eigen OP stuk ook geschreven? Kan me niet indenken dat iemand jou gezellig noemt.. En de eer van de OP gaat natuurlijk naar groot meester EDe1337ennogwatcijfers en niet naar jou..
Ik eis een tweede schandknaap!
Dan vind ik dat Flodder op z'n minst dezelfde kans moet krijgen als jij jezelf hebt gegeven..quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:33 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb alle stukjes geschreven en vervolgens aangegeven dat jullie het mochten aanpassen. Heeft alleen niemand gedaanZoek maar terug!
En Edje heeft idd voor het grafische gedeelte van de OP gezorgd, waarvoor kudo's! Daar waag ik me niet aan want dan krijg je van die Flodder-praktijken met plaatjes die niet goed meer staan enzo
Dan had hij de start OP moeten maken maanden geleden! De andere SCers uit die tijd hebben gewoon gefaaldquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan vind ik dat Flodder op z'n minst dezelfde kans moet krijgen als jij jezelf hebt gegeven..
of het veranderen te veel moeite...quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:49 schreef koei het volgende:
[..]
Dan had hij de start OP moeten maken maanden geleden! De andere SCers uit die tijd hebben gewoon gefaaldIk heb nog wel overduidelijk zo'n heel positief stuk over mezelf geschreven met het idee dat iemand het juist dan wel zou gaan aanpassen. Ik ging er niet vanuit dat jullie het er allemaal mee eens waren, maar dat was blijkbaar wel het geval.
tof valentijn cadeautje!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Leuk shirt gevonden voor SB!
[ afbeelding ]
schijnbaar niet hard genoegquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:19 schreef Flodder450 het volgende:
ik kreeg vandaag een stuk ijs tegen mijn geval aan
Kutnegerin
dat dus.. Gewoon gelijke kansen hoor koei, beetje kinderachtige 'ik was hier eerder' mentaliteit.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
of het veranderen te veel moeite...
Hoezo viel het je tegen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:16 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Viel mij zwaar tegen, net de avp demo gedaan tering wat vet
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:28 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Leek gewoon nog steeds te veel op deel 1, nog steeds veel te eentonig.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:27 schreef CraniuM het volgende:
[..]
DAN MOETEN WE DOOR POSTEN, en dat kan ik wel goed.
Mja, de reden voor mij in elk geval om te wachten tot het een koopje is. Best een leuke game, maar deel 1 viel zo ontzettend tegen....quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:28 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Leek gewoon nog steeds te veel op deel 1, nog steeds veel te eentonig.
Een soort dwangneurose ofzo?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:23 schreef Flodder450 het volgende:
TOPIC MOET VOEL
Jij ook al?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:32 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb de laatste boodschappen gedaan en nog even LEGO Batman opgepikt! En ik kreeg er nog een gratis enorme Bart Smit tas bij ook!
dat krijg je ervan als je flodder negeertquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:02 schreef koei het volgende:
Ik wil mn oven open doen om mn pizza eruit te halen, valt heel de voorkant eruitNiet echt heel handig...
wat irritantquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:02 schreef koei het volgende:
Ik wil mn oven open doen om mn pizza eruit te halen, valt heel de voorkant eruitNiet echt heel handig...
Zit je met Sugar Lee Hooper op Skype ofzo dat je vette lol hebt?quote:
ik zit met een maat en een maat van die maat te chattenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zit je met Sugar Lee Hooper op Skype ofzo dat je vette lol hebt?
Ik heb vinyl liggen in de keukenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:14 schreef Misan het volgende:
[..]
wat irritant
is ook nog erg warm en zou helemaal jammer zijn als je vinyl hebt liggen
en mijn mol zit er ook nog steeds inquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:25 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb vinyl liggen in de keukenMaar ik had mn oven wanten al aan dus snel de plaat op het aanrecht gelegd waar hij nu ligt af te koelen. En met wat moeite de oven ook nog open gekregen om mn pizza eruit te halen!
Wat een toffe aflevering van wie is de mol trouwens! Die karaoke opdrachtEn eindelijk had ik de juiste afvaller voorspeld
Niet. Ik zal Ritse of een modje ff vragen om minimaal 100 compleet willekeurige posts uit dit topic te trashenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:37 schreef Flodder450 het volgende:
Ik sta nou al 2 uur klaar met nieuw topic
wanneer krijgt dit topic 300 posts?
That's what she said!quote:
Het gaat al hard genoeg zo. En het nieuwe topic mag geopend worden door de sluiter van het vorige topic!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:37 schreef Flodder450 het volgende:
Ik sta nou al 2 uur klaar met nieuw topic
wanneer krijgt dit topic 300 posts?
en 2 uur lang klaar staan met een nieuw topicquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:44 schreef koei het volgende:
[..]
Het gaat al hard genoeg zo. En het nieuwe topic mag geopend worden door de sluiter van het vorige topic!
Nee, gewoon alle posts die puur geplaatst zijn om het topic te vullen!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Niet. Ik zal Ritse of een modje ff vragen om minimaal 100 compleet willekeurige posts uit dit topic te trashen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |