quote:Op maandag 8 februari 2010 22:08 schreef kutvent het volgende:
Kom eens met ideeën dan...
Ik zit ff zonder
quote:

Luc zo te zien ook.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:24 schreef Iuc het volgende:
Schroothoop was al geregistreerd. 2 forumposts in 2003

wAAR RIJDEN JULLIE ZOAL HEEN?
 wAAR RIJDEN JULLIE ZOAL HEEN?

(x1000)
  (x1000) 

quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:22 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
lol, druppelkut is een vent

(x1000)
oja, ben vanochtend geslaagd voor mijn rijbewijs

nu alleen nog die 2 kut toetsen voor code 95 en dan heb ik alle zooi bij mekaar en kan ik eindelijk gaan rijden
 Gefeliciteerd
  Gefeliciteerd  

xxx999999999999999999999//////////leve!!!!!!!!111111
  xxx999999999999999999999//////////leve!!!!!!!!111111 

Goeie vraag. Ik heb tenminste nog goedemorgen gezegd. De rest schaamt zich een beetje denk ikquote:

quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:24 schreef glasbak het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik heb tenminste nog goedemorgen gezegd. De rest schaamt zich een beetje denk ik
smd gefeliciteerd trouwens
 sterkte ermee!
 sterkte ermee! 

Bleek het geen druppelkut te zijn maar gewoon een druiperquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:12 schreef RealZeus het volgende:
Stel je voor dat er meet was gekomen en we het niet geweten hadden. Iedereen benieuwd naar Druppelkut. Blijkt Druppelkut een druppellul te zijn. Dan had iedereen zoiets gehad van

Tsjah dat heb ik nu al. Ik had bij druppel een beetje zo'n idee van een 35 jarige vrouw (oid) die al helemaal hangende tieten had en een vetkwab om ziek van te worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:12 schreef RealZeus het volgende:
Stel je voor dat er meet was gekomen en we het niet geweten hadden. Iedereen benieuwd naar Druppelkut. Blijkt Druppelkut een druppellul te zijn. Dan had iedereen zoiets gehad van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan blijkt het een vent te zijn

en:

Blaze with the fire that is never extinguished
Blaze with the fire that is never extinguished

)
 ) 

Die naam ga ik registreren straks. Briljantquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:39 schreef Sounddragon het volgende:
We're in denial
We kunnen hem natuurlijk ook gewoon tot in lengte van dagen kutje blijven noemen
Wadaggewevan: T.U.F.K.A.D.; The User Formerly Known As Druppelkut

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |