quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:14 schreef Iuc het volgende:
Op dit moment zijn er een paar mensen die ik het liefst voor de trekas van mijn auto wil leggen, dan antislip uit en sper aan. Volgas eroverheen
De BR-VD-89 is de C38 dacht ik (staat op het hoekschildje) maar de BN-TV zegt mij niets. Ik ken wel een BN-TH..quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:02 schreef motaro het volgende:
Niet leuker om 2 lichtbakjes in je wagen te hebben? Aan beide kanten zegmaar?
@Glasbak: Ik heb tot mijn schaamte maar 1 foto van Sloterdijk gevonden met een vorig type cf en eentje in Almere..![]()
de BN-TV en de BR-VD
Dat lampje heeft zichzelf op miraculeuze wijze gerepareerd. Toen ik een ritje had gemaakt en het lampje wilde vervangen deed ie het opeensquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:12 schreef motaro het volgende:
Ow zo, lampje wel weer gemaakt, of had je zoiets van morgen weer een dag?
Nope. Countourlampje was toch echt kapot. En van de rest was het glas zwart uitgeslagen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:35 schreef motaro het volgende:
Handig, was dat maar eerder gebeurt.. had je werk bespaart
Vanuit camerastandpunt richting deur niet maar via de deuropening recht achteruit lijkt me breed zat. Hele pad is vrij als ik het goed zie.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:36 schreef Iuc het volgende:
[ afbeelding ]
kun jij jezelf hierdoorheen wurmen? Daar kun je te voet nog niet eens door lijkt me
Hehe.. Is het goed als ik die foto naar hem doorstuur?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:25 schreef motaro het volgende:
inderdaad de M22, helaas wel een mislukte foto.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beste man, achter die deur staan een x aantal afzetcontainers die ik moet hebbenquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vanuit camerastandpunt richting deur niet maar via de deuropening recht achteruit lijkt me breed zat. Hele pad is vrij als ik het goed zie.
Moeten ze wel via de zijkant laden maar da's hun probleem toch?
Ik moet dan ook regelmatig karren een flinke douw geven. Tot ergernis van de boxhouders aan de linkerzijde want de kar van de een komt wel eens bij de buurman terecht.. En dan raken ze in de warquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:36 schreef Iuc het volgende:
[ afbeelding ]
kun jij jezelf hierdoorheen wurmen? Daar kun je te voet nog niet eens door lijkt me
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:21 schreef Iuc het volgende:
Zo, nog 1 bak leeggooien en dan de auto wassen.
Dan mag ie voor onderhoud naar de garage (kan er ook niemand mee rijden).
En dan is het CARNAVAL
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus jij belandt weer bij mannen in bed die niks presteren?
Oeps!! My mistake!quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:11 schreef glasbak het volgende:
Beste man, achter die deur staan een x aantal afzetcontainers die ik moet hebbenVia de zijkant laden zal een beetje lastig gaan
Toch wel een Van Nelle hè?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oeps!! My mistake!![]()
Had er even niet bij nagedacht dat je containers rijdt terwijl ik dat wel weet.....![]()
![]()
*Gaat sjekkie draaien en trekt zich terug om zich te schamen
Jij mag geen auto meer rijden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:44 schreef Iuc het volgende:
Groetenlalalalvanuitlallaallaeenlallalalkielalalllalalagezelliglalalalalallbrabantlalallalal
Druppel on the movequote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:44 schreef Iuc het volgende:
Groetenlalalalvanuitlallaallaeenlallalalkielalalllalalagezelliglalalalalallbrabantlalallalal
quote:
Vrouwen. Vrouwen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Nou maar hopen dat Luc niet weer in zijn alter ego kruipt en dat we maandag weer lezen hoveel mannen hij verslonden heeft.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:16 schreef Iuc het volgende:
[..]
Vrouwen. Vrouwen.
Ghehehehhehhhehehehehehhehheheheh!
hebb al beet namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |