quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:25 schreef Sounddragon het volgende:
Niet in fokking Groningen man![]()
Da's de halve wereld verderop en je verstaat er geen hond![]()
Dat klinkt dramatischquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:48 schreef sigme het volgende:
Jammer druppelluc, maar complimenten voor het uit de kast komen.
Dat zijn er tegenwoordig 3 want daar is sinds vandaag een XF105SSC bijgekomenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:09 schreef motaro het volgende:
Glasbak, zit je toevallig bij Icova Sloterdijk?
Waar ook die 2 XF95's pendelen?
Ik ben de kaptein op de auto en ik bepaal via welke weg ik naar m'n eindbestemming gaquote:
Ik duik er ook in, al gaat die van mij pas om kwart voor 5quote:Wat een route, wel een mooi route![]()
Maar ik ga me bed opzoeken, half 3 gaat de wekker![]()
Kalm aan en een fijne avond nog
Dat copyrightquote:
Ik had een nog veel langere aftitelingquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:54 schreef Iuc het volgende:
[..]
Dat copyright
ps. Welk programma gebruik jij voor die tekst in je film?
In Belgie staat meer dan 900 km file momenteelquote:Op woensdag 10 februari 2010 07:55 schreef glasbak het volgende:
Waarom staat heel nederland vast als er 3 fucking centimeter sneeuw ligt?
Omdat al die triangeljosti's niet harder durven dan 30 km/u terwijl er geschoven èn gestrooid is en dus de weg goed begaanbaar is
Lees rijden of blijf thuis
Want er rijdt geen enkele auto meer?quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:42 schreef Barcaconia het volgende:
Hier ligt 40cm, en nog geen file.
Je knipperde jezelf uit balans; tijd voor een wimpertrimmetjequote:Op woensdag 10 februari 2010 16:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb net m'n auto geparkeerd langs de weg. Ik stap uit, zet 1 stap, knipperde een keer met m'n ogen, en next thing I know ligt ik gestrekt op de weg. Glad? Welnee!
Ja ?? Washington ja ??quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:42 schreef Barcaconia het volgende:
Hier ligt 40cm, en nog geen file.
Hier sneeuwt het al de hele dag af en aan, mar die meuk van vannacht is alweer weggedooid, en nu valt er weer nieuwe troep op de natte zooi die er nog lag.. straks vriezen, dat wordt lachenquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:11 schreef Iuc het volgende:
Hmm.
Hier nog steeds geen sneeuw.
En met 25 ton rubber in de bakken ben ik er ergens wel blij mee. Hij komt wel moeilijk van z'n plek af of een viaduct op
Waar had je de auto neergezet? Dwars op de weg, bij station De Riet?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef Redbaron het volgende:
tis hier in Almelo ook glad, net een rustige bocht willen nemen knal ik nog met t rechter voorwiel tegen de stoeprand. Stuur staat goed scheef nu dus morgen maar eens bellen om uit te lijnen
Nope, hier achter als je ri de nijreessingel gaatquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:43 schreef Light het volgende:
[..]
Waar had je de auto neergezet? Dwars op de weg, bij station De Riet?
Dan heb je geluk, denk ik. De auto die ik bij de Riet gezien heb, stond er niet echt lekker bij. Voorwiel dat niet meer vertikaal stond, maar onder een hoek van zo'n 45 graden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nope, hier achter als je ri de nijreessingel gaat
Ik zal het in de gaten houden, maar zoals je een paar posts terug had kunnen lezen, zit ik nu in de driehoekquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:34 schreef Lemjur het volgende:
@ Glasbak; vanaf nu zwaai ik naar alle Icova vrachtwagens die ik op de Haarlemmerweg zie rijden. Dus mocht je ter hoogte van de Admiraal de Ruyterweg iemand zien zwaaien, dan ben ik het!
OT: Mag ik hier als niet-chauf ook meegluren?
Zo'n grapje had ik een tijdje geleden ook, bij elkaar bijna 400 euro gekost.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef Redbaron het volgende:
tis hier in Almelo ook glad, net een rustige bocht willen nemen knal ik nog met t rechter voorwiel tegen de stoeprand. Stuur staat goed scheef nu dus morgen maar eens bellen om uit te lijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |