Allereerst wil ik me aan iedereen hier verontschuldigen.
Hetgeen jullie nu gaan zien kan schokkend zijn voor de medemens!
Zo. dat gezegd hebbende, de waarheid:
druppelkut is helemaal niet Mischa. druppelkut heet in werkelijkheid gewoon Luc.  

En Luc werkt bij de <knip> als chauffeur.
Jullie weten allemaal wat ik rijd daar. En mooie MAN TGA 28-480 XXL 6x2  

Alles wat ik hier heb gezegd is waarheid geweest (op een paar kleine details na).
Dit account is namelijk ooit aangemaakt als relkloon. Helaas is deze relkloon te serieus geworden en wil ik er nu vanaf. Ik wil namelijk eerlijk zijn tegen mensen die dat ook tegen mij zijn. Jullie weten nu de waarheid en ik hoop dat jullie me daar niet op afrekenen en gewoon normaal tegen me zullen blijven doen.
Misschien dat ik nog wel een ander account aanmaak wat mijn werk/naam meer eer aan doet dan druppelkut.
Maar nu, op speciaal verzoek van Bart de video van het op de aanhanger zetten van een 40 m³ container:
Uitleg:
0: Aanhanger laten zakken (lucht eraf) en op de rem (voorbereiding)
1: Recht achter en heel dicht op de aanhanger gaan staan met de motorwagen
2: Container kippen
3: Controleren of de container goed in de rails staat
4: Vrijloop van de lier gebruiken en tegelijk het systeem laten zakken. Zwaartekracht ftw
5: Als de container niet meer verder zakt, eronderuit rijden met de vrijloop ingedrukt
6: Als de container helemaal achterop de 'rol' staat, vrijloop loslaten!!!
7: Container aflieren tot net over de rol
8: Achteruit rijden totdat de container tegen de stopblokken staat
9: Vrijloop weer indrukken en rustig een metertje of anderhalf vooruit rijden en een halve weer terug
10: Uitstappen, kabels losmaken en container borgen op de aanhanger, lucht omhoog
edit: hoi Alexxxxx.. heb het eindelijk durven zeggen  
 [ Bericht 2% gewijzigd door Anne op 30-03-2010 17:06:00 ]
 [ Bericht 2% gewijzigd door Anne op 30-03-2010 17:06:00 ]