Okay dan; richtprijs 85 euro.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoelang weet je al dat we niet aan "bieden vanaf" doendus graag een richtprijs aangeven
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Okay dan; richtprijs 85 euro.
Gezellig, maar voor dat bod zet ik het bier nog niet koud.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:54 schreef jwhderksen het volgende:
ik kom hem natuurlijk persoonlijk ophalen
Wat vind je leuk dan.:)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ruilen tegen andere geinige dingen kan natuurlijk ook
Ik ga d'r eens effe naar kijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:45 schreef blueline het volgende:
[..]
Wat vind je leuk dan.:)
Heb dit wel in de aanbieding![]()
[TK] Dane-Elec G-Stream Streaming Multimedia Player
[TK][TR] Verschillende spullen (van IT-er)
[TK] Draadloze Apple toetsenbord en draadloze muis.
Dat mediaspelertje is wel okay, maar dan moet ik er nog wel een dikke USB-stick voor op de kop tikken.quote:
Ja, hoor. Even onder voorbehoud dat het in de buurt is..quote:Op zondag 21 februari 2010 19:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat mediaspelertje is wel okay, maar dan moet ik er nog wel een dikke USB-stick voor op de kop tikken.
Is halen of afspreken trouwens een optie voor jou?
Ben bezig de TS te bereiken, maar hij reageert (nog) niet .....quote:Op maandag 22 februari 2010 10:10 schreef Symphonic het volgende:
Het wordt even stil hier...
Zijn jullie er al uit?
3 uur geleden nog onlinequote:Statistieken
Laatste bezoek: 2 uur, 50 minuten geleden.
Aantal posts: 10.101 (gemiddeld 6 per dag)
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ook te ruil tegen een dikke Core2Duo processor, s775 of vergelijkbaar AMD barebone, SFF desktop pc met minimaal P4-3Ghz (of equivalent AMD), of een grote bak Lego.
Ik dacht dat je geld nodig had?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
Onlangs aangekocht, maar mij een beetje verkeken op mijn banksaldo. HTPC project wordt dus afgeblazen.
Betreft;
..........
Tis inmiddels weer payday geweest he?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:14 schreef Paddo80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geld nodig had?
Ik ben nog steeds geïnteresseerd.
Ik ga er nog even goed over nadenken. Mocht ik akkoord gaan, is donderdagavond Utrecht CS een optie?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:17 schreef Paddo80 het volgende:
Dus over een kleine maand kan ik hem kopen als je saldo weer bijna op 0 staat.
Ik wil best mijn bod verhogen naar 70 euro, maar wil je hem nog wel steeds verkopen?
Heel veel haast had ik niet, maar gisteren is er bij mij ingebroken en is mijn computer gejat, dus ik wil graag iets op korte termijn kopen.
Ik heb je ge-PM'dquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:33 schreef Paddo80 het volgende:
Moet ik al mijn schoenen aan gaan trekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |