Ik doe hem weg omdat ik toch maar kies voor 1 met HD. Dit voor backup van de films.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:46 schreef Geckoo het volgende:
waarom doe je hem weg? (terwijl je em vandaag een maand hebt. (gefeliciteerd nog)
Hij werkt goed met Windows 7 (doe ik zelf ook) alleen omdat beter beveiligd is moet je wel wat aanpassen binnen Windows 7. Maar dit ligt meer aan Windows 7 dan dit kastjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:45 schreef DaDude1987 het volgende:
Werkt ie goed icm windows 7 ?
Maar dat is zonder HDMI kabel dus vandaar.....quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:59 schreef Unreal88 het volgende:
Waar woon je? Zou hem evt. ook op kunnen halen als je op mn route woont..
En kan je via het netwerk ook bestanden op een met USB aangesloten harde schijf zetten?
Oh.. Ik zie dat hij geen H.264 en 1080p ondersteunt
http://www.trustedreviews(...)-Elec-So-G-Stream/p2
En ik zie op kieskeurig dat hij ook gewoon nieuw voor 75 inc te koop is..
Wat kost een HDMI kabel nou, 3 euro... En daar is hij nieuwquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:12 schreef blueline het volgende:
[..]
Maar dat is zonder HDMI kabel dus vandaar.....
Ja plus ¤ 4.95 aan verzendkosten.................quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:21 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Wat kost een HDMI kabel nou, 3 euro... En daar is hij nieuw
Nee maar kijk, als je hem nieuw voor 75 koopt + 3 euro voor een hdmi kabel, en jij biedt hem aan voor 75 dan is het niet aantrekkelijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:15 schreef blueline het volgende:
[..]
De prijzen zijn exl verzending, dus die moet je erbij rekenen.
En jij hoefde toch deze streamer niet ? ??![]()
Nou vooruit prijsverlaging ¤70,-![]()
HDMI kabel 3 euro?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:21 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Wat kost een HDMI kabel nou, 3 euro... En daar is hij nieuw
Ja, van de action, die doen het primaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:21 schreef Chinless het volgende:
[..]
HDMI kabel 3 euro?.
Maar opzich jammer, ik zoek iets met HD / Blueray & WLAN
wou hier op reageren met een berekening en een lul verhaal maar laat maar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:20 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Nee maar kijk, als je hem nieuw voor 75 koopt + 3 euro voor een hdmi kabel, en jij biedt hem aan voor 75 dan is het niet aantrekkelijk
HDMI 1.3c? of 1.4? anders heb ik er niets aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:22 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja, van de action, die doen het primaJe hoeft voor 1.5 meter echt geen kabel van 10000 euro te kopen hoor
En jij, kijk even naar de popcornhour c200 (geloof ik) die kan Bluray en alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |