wist niet dat er nog providers waren met een datalimiet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:21 schreef Ridocar het volgende:
Daar ging m'n datalimiet.
Damn, king-size pics
Accu geen idee, blijven wel aan zonder voeding. Laden dus wel op.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:31 schreef manga het volgende:
Hoe zit het met de accu's van de Toshiba's? Dode pixels in de schermen of niet? Welke poorten zitten er op de dockingstations?
Nouja, datalimiet is wat overdreven, meer fup.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:25 schreef blueline het volgende:
[..]
wist niet dat er nog providers waren met een datalimiet.
Maar vooruit, de plaatjes zijn geresized![]()
Toegevoegdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:02 schreef toimoi het volgende:
TVP zijn nette prijzen, wacht ook even op de SFF pc's.
Video onboard op de laptop of los kaartje?
ik hoor het dan welquote:Op zondag 3 januari 2010 02:05 schreef manga het volgende:
Okee ik zal even navraag doen of 85 Euro voor zo'n beestje goed is(heb zelf nu wel ff genoeg laptops, deze is voor iemand anders
). Bedankt voor de info
Hoogeveen evt. ergens andersquote:Op maandag 4 januari 2010 16:06 schreef marcosta het volgende:
waar evt op te halen?
interesse in zo'n laptopje
Zwolle, daar werk ikquote:Op maandag 4 januari 2010 22:33 schreef marcosta het volgende:
pffffffffffff veels te ver weg
kost me alleen aan benzine al 50 euro heen en terug..
kom je wel eens in het westen?
Vast wel, maar sta niet voor de gevolgen inquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:20 schreef lesley het volgende:
zijn de laptops op te sturen?
Idd gekke vraagquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:11 schreef tomic het volgende:
Gekke vraag ongetwijfeld, maar ik zou graag willen weten wat het stroomverbruik is van de laptop zonder de tft aan en van de compaq/nec desktop zonder extra monitor oid. En of de computers/laptops WOL ondersteunen...![]()
Interesse. Zwolle station moet kunnen om op te halen toch?
Heb me helemaal rot gezocht maar kan de stekker niet vinden. WOL hoor je morgen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:11 schreef tomic het volgende:
Gekke vraag ongetwijfeld, maar ik zou graag willen weten wat het stroomverbruik is van de laptop zonder de tft aan en van de compaq/nec desktop zonder extra monitor oid. En of de computers/laptops WOL ondersteunen...![]()
Interesse. Zwolle station moet kunnen om op te halen toch?
Tja, het is meestal iets tussen de 40 / 60 watt. Daar ga ik gemakshalve maar even van uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:37 schreef blueline het volgende:
[..]
Heb me helemaal rot gezocht maar kan de stekker niet vinden. WOL hoor je morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |