Ik twijfelde alquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:32 schreef TheZapster het volgende:
Dat is dinsdagavond
Maar je hebt wel gelijk natuurlijk.Geef DJ Ratz dan gewoon nog 2 uur extra![]()
Hmm, ik geloof dat ik nooit meer luister op maandagavond. Kamermuziek ken ik alleen van naam, maar geen idee verderquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:37 schreef TheZapster het volgende:
Kamermuziek, ook niet echt mijn favoriete programmaEn Downtown cafe natuurlijk wat er niet meer is
Dat dusquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:32 schreef naatje_1 het volgende:
Inschakelt
Idd, alsof niemand The Beatles kent. Je bent de enige Domienquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Iedere week stel ik een nummer van The Beatles aan je voor."
Alsof ie dj in de jaren zestig is.....
Dat dus.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, alsof niemand The Beatles kent. Je bent de enige Domien
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:58 schreef TheZapster het volgende:
Bert is nou ook niet echt een Beatles kenner![]()
Dat verhaal dat hij van Stenders alle Beatles cd's gekregen had omdat Stenders die nieuwe geremasterde cd's gekocht had.3 maanden later lagen de cd's van de Beatles nog in een plastic tas in Bert's auto zonder dat hij er naar om gekeken had
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:58 schreef TheZapster het volgende:
Dat verhaal dat hij van Stenders alle Beatles cd's gekregen had omdat Stenders die nieuwe geremasterde cd's gekocht had.3 maanden later lagen de cd's van de Beatles nog in een plastic tas in Bert's auto zonder dat hij er naar om gekeken had
Wat een lul.. lekker dankbaarquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:58 schreef TheZapster het volgende:
Stenders wilde op 3FM de cd's nog aan luisteraars gaan geven maar dat vond Bertje geen goed ideequote:
Ik dacht ik kijk even van wie de cover is: http://en.wikipedia.org/w(...)9#Covers_and_remixesquote:
Euhm... The Beatles zijn nu 40 jaar uit elkaar. Hele generaties groeien op zonder hun liedjes. In hoeverre dat kindermishandeling is, is een discussie voor een andere keer, maar het is redelijk ancient history allemaal. Als je de gemiddelde 16-jarige (mag ook 20 zijn) gaat vragen naar een klassieker als Blackbird, zal je naar alle waarschijnlijkheid alleen maar een vragende blik krijgen. En da's logisch. Niet terecht, maar wel logisch.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, alsof niemand The Beatles kent. Je bent de enige Domien
Mijn reactie was wellicht wat overdreven, maar kom op zegquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Euhm... The Beatles zijn nu 40 jaar uit elkaar. Hele generaties groeien op zonder hun liedjes. In hoeverre dat kindermishandeling is, is een discussie voor een andere keer, maar het is redelijk ancient history allemaal. Als je de gemiddelde 16-jarige (mag ook 20 zijn) gaat vragen naar een klassieker als Blackbird, zal je naar alle waarschijnlijkheid alleen maar een vragende blik krijgen. En da's logisch. Niet terecht, maar wel logisch.
Dus wat Domien doet (zijnde een jonkie die pas het oeuvre heeft ontdekt), is helemaal niet verkeerd. Sterker nog, het is te prijzen.
Hij heeft ze net ontdekt en wil dat graag delen. Prima toch? Het is zijn programma, moet ie lekker doen en laten wat hem goed lijkt. En als zo'n binkie enthousiast is over the Beatles, nou, dat vind ik dan alleen maar mooi.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn reactie was wellicht wat overdreven, maar kom op zegOp een zender als KX moet je niet The Beatles aankondigen alsof het een net-ondekte band is
En is dat erg danquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:36 schreef TheZapster het volgende:
Dit is al de 3e keer dat ik Ou est le swimming pool hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |