Het zit diep hèquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoor die breezerhoertjes ook meeblèren![]()
![]()
Héél diep ja. Echt niet om aan te horen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Het zit diep hè
Ik vind 'm alleen iets te overdreven, maar verder wel een aardige plaat
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:24 schreef Piles het volgende:
Iemand, doe eens ff Twitteren![]()
#ITHINKILIKEIT
Misschien paar honderd? Denk dat ze daar zelf wel een redelijke schatting van kunnen maken... da's dan weer het voordeel als je via internet uitzendt (aantal unieke luisteraars/ip-adressen etc.).quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:08 schreef broer het volgende:
Als je deze slowchat bekijkt, heeft KX maar een stuk of zes luisteraars op FOK! Hoeveel zouden ze er in totaal hebben?
Welkom.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:21 schreef iloveradio het volgende:
KX heeft wel meer dan 6 luisteraars hoor!
Ik neem inderdaad aan dat ze het zelf goed kunnen zien. En ze vinden het nog steeds waard om te blijven zenden, dus het zullen er vast meer dan een paar honderd zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Misschien paar honderd? Denk dat ze daar zelf wel een redelijke schatting van kunnen maken... da's dan weer het voordeel als je via internet uitzendt (aantal unieke luisteraars/ip-adressen etc.).
Precies. Iedereen weet dat 'Troublemaker' de beste plaat ooit is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra begint te zeggen dat het de beste plaat is die ooit is gemaakt. Dat gaat wellicht ook wat ver.
Sowieso, iets van Weezer de beste plaat ooit noemenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pork And Beans![]()
Veenstra begint te zeggen dat het de beste plaat is die ooit is gemaakt. Dat gaat wellicht ook wat ver.
Het is geen Ekdom of Stenders hè, al wordt ie hierop Fok aanbedenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:00 schreef TheZapster het volgende:
Hij maakt best een leuk programma die Veenstra , maar het is wel heel erg voorspelbaar qua muziek
Ja ok maar kom op, elke week Counting Crows, The Killers, R.E.M en Weezerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is geen Ekdom of Stenders hè, al wordt ie hierop Fok aanbeden
Waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:07 schreef TheZapster het volgende:
Als Sander Lantinga elke dag op Fok zou posten zou hij ook aanbeden worden door het 3FM topic volk![]()
Mwah, antiroos postte ook wel es op FOK!... Geloof dat dat inmiddels alweer een hele tijd geleden isquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als Sander Lantinga elke dag op Fok zou posten zou hij ook aanbeden worden door het 3FM topic volk![]()
Dat kan niet zomaar! Distant Sun blijft boven alles en iedereen verheven... Ik moet maar eens een hartig woordje met Michiel wisselenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pork And Beans![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat kan niet zomaar! Distant Sun blijft boven alles en iedereen verheven... Ik moet maar eens een hartig woordje met Michiel wisselen
Inderdaad een domme vraag.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. CH heeft ie (uiteraard) wel weer gedraaid
.
Jij al kaarten besteld? [/domme vraag waarschijnlijk]
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:04 schreef broer het volgende:
Ik heb een dubbel-cd met het beste van Raymond van het Groenewoud. 36 liedjes in totaal, maar Opblaaspop staat er niet op. Heel gek...
Om kwart over één zei Stenders op 3FM dat Bert wel weg mocht naar de piraat KX Radio.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:04 schreef Piles het volgende:
Al zal het nog wel 3 kwartier duren voor hij er is
Ohquote:Op maandag 8 februari 2010 14:11 schreef broer het volgende:
[..]
Om kwart over één zei Stenders op 3FM dat Bert wel weg mocht naar de piraat KX Radio.
Is toch een klein offer voor een hoop reclame op 3FM.
NIks mis met hem. Timur, dat is het absolute dieptepunt van 3fm, en de hele, mij bekende, radiowereldquote:Op maandag 8 februari 2010 14:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ben ik hier verlost van dieBart Arens
?
Die ook idd...quote:Op maandag 8 februari 2010 14:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
NIks mis met hem. Timur, dat is het absolute dieptepunt van 3fm, en de hele, mij bekende, radiowereld
Dit nummer dus.Echt gruwelijk goedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:24 schreef TheZapster het volgende:
Godallemachtig wat is dit lekker![]()
Ratz gebruikt ff de KXstudio om een 10 minuten versie van een Motown nummer van vinyl digitaal te maken.
Heerlijk nummer
Klopt, wordt nog zoveel van cd gedraaid, ipv uit het systeem, dat dat nog niet mogelijk is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:10 schreef Green1 het volgende:
Kutsite van KXradio. Je kan niet eens zien welk nummer er nu draait..
Ah..quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, wordt nog zoveel van cd gedraaid, ipv uit het systeem, dat dat nog niet mogelijk is.
En veel van podcast/opgenomen, dus dan zou 't sws lastig worden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, wordt nog zoveel van cd gedraaid, ipv uit het systeem, dat dat nog niet mogelijk is.
Hoorde 't gisteren idd. Erg jongquote:Op maandag 15 februari 2010 13:51 schreef TheZapster het volgende:
De zanger van The Knack is overleden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:41 schreef TheZapster het volgende:
Het mooiste nummer aller tijden. While my guitar gently weeps![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:25 schreef TheZapster het volgende:
Daan - Icon![]()
Wat een nummer is dit zeg
Verkeerde topicquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:05 schreef gerbenp het volgende:
De producer van RabRadio zat op 3FMFan.nl te kijken!
En nog traag ookquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:05 schreef gerbenp het volgende:
Is er nog iets boeiends te horen rond dit tijdstip?
verkeerd topic, kan gebeuren jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Verkeerde topic
[..]
En nog traag ook
quote:Prima. Wegens technische fuckup mijnerzijds ben ik vanmiddag niet op #kxradio te horen. Volgende week weer!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:08 schreef TheZapster het volgende:
Denk je "Ha, lekker, geen Veenstra dus een keer geen R.E.M" krijg je alsnog R.E.M voor je kanis
Blijft erg prettig iddquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:22 schreef TheZapster het volgende:
My Sharona![]()
Ik heb dit nummer echt duizenden keren gehoord en het verveeld nog niet.
Sommige programma's zijn live, andere niet. En er was met de uitzending van Venema blijkbaar iets fout gegaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:09 schreef Paul-89 het volgende:
Is dat nu live dat radiostation of hoe zit dat nu ? Zag namelijk gisteren op de twitter van Michiel dat hij nog even uitzending voor KX radio ging opnemen maar nu was er een vervanger die weer zei dat Michiel niet op tijd in de studio kon zijn. En die van Ekdom zojuist was ook opgenomen,,
Neem aan dat Siebelink en Stenders wel Live zijn ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sommige programma's zijn live, andere niet. En er was met de uitzending van Venema blijkbaar iets fout gegaan.
Bekend van haar cameo in Robin Sparkles' Sandcastles in the sand!quote:
Het is vast zo dat mijn oren ernaar zijn gaan staan na al die jaren, of zo, maar ik vind het echt een briljant nummer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:15 schreef TheZapster het volgende:
Heerlijk begin altijd met House of Jack
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:17 schreef broer het volgende:
Vrijdagavond bij de familie Stenders-Teeuwen.
[ afbeelding ]
http://twitter.com/margjeteeuwen/status/9350664469
Wat is dat toch met 3FM dj's en zich niet scherenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:17 schreef broer het volgende:
Vrijdagavond bij de familie Stenders-Teeuwen.
[ afbeelding ]
http://twitter.com/margjeteeuwen/status/9350664469
Ze verdienen zo slecht om een scheerapparaat aan te schaffenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat is dat toch met 3FM dj's en zich niet scheren
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:55 schreef TheZapster het volgende:
Bert is ziek maar Fred neemt het over vanmiddag
whoehiequote:Op maandag 22 februari 2010 13:55 schreef TheZapster het volgende:
Bert is ziek maar Fred neemt het over vanmiddag
Wat is er zo erg aan haar, hoor haar voor het eerstquote:Op maandag 22 februari 2010 17:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedere week vergeet ik het weer, en hoor ik het pas als zij begint te praten
Ik ben benieuwd of er nog meer verandert.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:01 schreef TheZapster het volgende:
RJ en Rhee gaan weer eens verhuizen.Vanaf volgende week zijn ze donderdagavond te horen
Als Alle 13 Daam maar op de donderdagavond blijft, vind ik een erg prettig programma.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:37 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er nog meer verandert.
(Op 3FM moeten ze stoppen, las ik. Helaas.)
Ik hoop dat ze op de maandagavond eens iets normaals gaan vinden, dat proefprogramma vind ik echt helemaal niksquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als Alle 13 Daam maar op de donderdagavond blijft, vind ik een erg prettig programma.
Ik twijfelde alquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:32 schreef TheZapster het volgende:
Dat is dinsdagavond
Maar je hebt wel gelijk natuurlijk.Geef DJ Ratz dan gewoon nog 2 uur extra![]()
Hmm, ik geloof dat ik nooit meer luister op maandagavond. Kamermuziek ken ik alleen van naam, maar geen idee verderquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:37 schreef TheZapster het volgende:
Kamermuziek, ook niet echt mijn favoriete programmaEn Downtown cafe natuurlijk wat er niet meer is
Dat dusquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:32 schreef naatje_1 het volgende:
Inschakelt
Idd, alsof niemand The Beatles kent. Je bent de enige Domienquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Iedere week stel ik een nummer van The Beatles aan je voor."
Alsof ie dj in de jaren zestig is.....
Dat dus.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, alsof niemand The Beatles kent. Je bent de enige Domien
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:58 schreef TheZapster het volgende:
Bert is nou ook niet echt een Beatles kenner![]()
Dat verhaal dat hij van Stenders alle Beatles cd's gekregen had omdat Stenders die nieuwe geremasterde cd's gekocht had.3 maanden later lagen de cd's van de Beatles nog in een plastic tas in Bert's auto zonder dat hij er naar om gekeken had
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:58 schreef TheZapster het volgende:
Dat verhaal dat hij van Stenders alle Beatles cd's gekregen had omdat Stenders die nieuwe geremasterde cd's gekocht had.3 maanden later lagen de cd's van de Beatles nog in een plastic tas in Bert's auto zonder dat hij er naar om gekeken had
Wat een lul.. lekker dankbaarquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:58 schreef TheZapster het volgende:
Stenders wilde op 3FM de cd's nog aan luisteraars gaan geven maar dat vond Bertje geen goed ideequote:
Ik dacht ik kijk even van wie de cover is: http://en.wikipedia.org/w(...)9#Covers_and_remixesquote:
Euhm... The Beatles zijn nu 40 jaar uit elkaar. Hele generaties groeien op zonder hun liedjes. In hoeverre dat kindermishandeling is, is een discussie voor een andere keer, maar het is redelijk ancient history allemaal. Als je de gemiddelde 16-jarige (mag ook 20 zijn) gaat vragen naar een klassieker als Blackbird, zal je naar alle waarschijnlijkheid alleen maar een vragende blik krijgen. En da's logisch. Niet terecht, maar wel logisch.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, alsof niemand The Beatles kent. Je bent de enige Domien
Mijn reactie was wellicht wat overdreven, maar kom op zegquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Euhm... The Beatles zijn nu 40 jaar uit elkaar. Hele generaties groeien op zonder hun liedjes. In hoeverre dat kindermishandeling is, is een discussie voor een andere keer, maar het is redelijk ancient history allemaal. Als je de gemiddelde 16-jarige (mag ook 20 zijn) gaat vragen naar een klassieker als Blackbird, zal je naar alle waarschijnlijkheid alleen maar een vragende blik krijgen. En da's logisch. Niet terecht, maar wel logisch.
Dus wat Domien doet (zijnde een jonkie die pas het oeuvre heeft ontdekt), is helemaal niet verkeerd. Sterker nog, het is te prijzen.
Hij heeft ze net ontdekt en wil dat graag delen. Prima toch? Het is zijn programma, moet ie lekker doen en laten wat hem goed lijkt. En als zo'n binkie enthousiast is over the Beatles, nou, dat vind ik dan alleen maar mooi.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn reactie was wellicht wat overdreven, maar kom op zegOp een zender als KX moet je niet The Beatles aankondigen alsof het een net-ondekte band is
En is dat erg danquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:36 schreef TheZapster het volgende:
Dit is al de 3e keer dat ik Ou est le swimming pool hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |