Ja, die sla ik dan ook maar over denk ik.., staan ook nog wat andere weekendtripjes in de planning...quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:17 schreef Peaches. het volgende:
[..]
Ja dat probleem ken ik![]()
Vooral met het festivalseizoen opkomst..
Ik ben al op het punt aanbeland dat als ik achter een computer zit met Windows XP (dagelijks tijdens mijn werk werk) ik het idee heb dat het allemaal verouderd en achterhaald is. Windows 7 bevalt me meer dan goedquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:05 schreef Peaches. het volgende:
Niet waar!![]()
XP is zoveel fijner voor dit soort programma's! Zelfs Windows 7 doet wat dit betreft onder voor XP
Nee, een mac is handig als je veel grafische dingen doet. Voor audio doen een mac of pc weinig voor elkaar onder.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:34 schreef KaMo het volgende:
iPad is overrated
Mac Mini is gewoon een goedkope iMac zonder beeldscherm
Dan sluit ik mijn huidige beeldscherm erop, en dan spaar ik wel voor een betere
Mac is gewoon een zeer goed platform voor opnames, en bewerken.
Mijn ervaring is anders.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, een mac is handig als je veel grafische dingen doet. Voor audio doen een mac of pc weinig voor elkaar onder.
Dat mag, daar is het een mening voor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:43 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders.
Hier kan ik mij volledig bij aansluiten...quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben al op het punt aanbeland dat als ik achter een computer zit met Windows XP (dagelijks tijdens mijn werk werk) ik het idee heb dat het allemaal verouderd en achterhaald is. Windows 7 bevalt me meer dan goedMijn computer start zelfs sneller op met 7 dan met XP.
En Macs zijn zwaar overgewaardeerdDe iPad al helemaal
Een mening is niet hetzelfde als een ervaring...quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat mag, daar is het een mening voor.
Vertel...quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:43 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders.
Dat was een hele snelle editquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een mening is niet hetzelfde als een ervaring...
Welke edit?quote:
Nee, jij niet maar ASH welquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Welke edit?
Ik heb heul niet ge-edit!
Toch ben ik het hier echt niet mee eens. Ik heb echt jaren op PC opgenomen, maar op een Mac gaat alles toch wat smoother...quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, een mac is handig als je veel grafische dingen doet. Voor audio doen een mac of pc weinig voor elkaar onder.
Het hangt er natuurlijk helemaal van af wat voor pc je hebt. Heb je gewoon een standaard huis-tuin-en-keuken pc, dan zul je ongetwijfeld gelijk hebben. Heb je een pc die gebouwd is en ingericht is op prestaties qua audio, dan is hij een stuk beter dan welke mac dan ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:49 schreef guitarist het volgende:
[..]
Toch ben ik het hier echt niet mee eens. Ik heb echt jaren op PC opgenomen, maar op een Mac gaat alles toch wat smoother...
Een Mac Mini is idd een mooie goedkope instapper.,,
ik moet toch zeggen dat windows 7 beter is dan win XP SP3, sinds SP3 is XP toch een stuk minder geworden...quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:05 schreef Peaches. het volgende:
Niet waar!![]()
XP is zoveel fijner voor dit soort programma's! Zelfs Windows 7 doet wat dit betreft onder voor XP
Daarnaast met die I7 processors, windows 7 erbij, werkt als een trein!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk helemaal van af wat voor pc je hebt. Heb je gewoon een standaard huis-tuin-en-keuken pc, dan zul je ongetwijfeld gelijk hebben. Heb je een pc die gebouwd is en ingericht is op prestaties qua audio, dan is hij een stuk beter dan welke mac dan ook.
Ik hou er wel van, die dingen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die dan:
[ afbeelding ]
Vind die PRS'en wel vrouwelijk genoeg.
zou moeten lukken daarmee...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:51 schreef KaMo het volgende:
# 2,26-GHz Intel Core 2 Duo
# 4 GB 1066 MHz DDR3 SDRAM - 2x2 GB
is dat voldoende?
Zou zomaar kunnen. Een kennis van mij had een ramp pc die te pas en te onpas op blauw sloeg. Staat inmiddels niet meer in de computerkast, maar 'vrij' en whops, blauwe schermen weg!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:58 schreef Ayca het volgende:
Wij hebben in de woonkamer ook nog een pentium 4 staan. Maar die is wel aan vervanging toeIk ga hem vrijdag grondig schoonmaken kijken of dat helpt tegen die blauwe schermen
Hmm ja dat hebben wij dus ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Een kennis van mij had een ramp pc die te pas en te onpas op blauw sloeg. Staat inmiddels niet meer in de computerkast, maar 'vrij' en whops, blauwe schermen weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |