Voordeel van een electrische is dat je het volume zo hard [of zacht dus] kan zetten als dat je zelf wilquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:45 schreef Pixie. het volgende:
Ik hoop dat ik bij jullie terecht kan met mijn vraag die ik al een tijdje heb
En dat jullie het me kunnen vertellen
Ik wil dus ook gitaar leren spelen. Maar het lieftst elektrische gitaar.
Maar kan je dat geluid wat eraf komt ook zachter afstellen zeg maar zodat het niet zo herrie geeft?
Of is het beter om eerst te leren op een akoestische gitaar?
Alvast dankjewel
ik hoop echt dat jullie daar antwoord op kunnen geven
Heb bij beide mijn bedenkingen ook hoor, maar probeer het gewoon eens voor de gein.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:45 schreef Metalfreak het volgende:
Wat is de meerwaarde van Twitter?
Ik denk niet dat iemand mijn leven wil volgen
Hyves daarentegen
Dean is gaan twitteren, spontaan wijven in het topic.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:06 schreef Aresdreams het volgende:
waar komen die vrouwen zo ineens vandaan???
Succes, en hou ons op de hoogtequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:05 schreef Pixie. het volgende:
Oke ik begin lekker met een electrische dan
Ik dacht dat het misschien veel uitmaakte omdat ik voor het eerst ga beginnen
Maar wil al echt een tijdje voor electrisch gaan ipv akoestisch
Dus heel erg bedankt allemaal!
Ho ho Tele!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dean is gaan twitteren, spontaan wijven vrouwen in het topic.
Fijn hoor, Dean![]()
Ga ik doen !quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Succes, en hou ons op de hoogte
Wat ga je kopen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:09 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ga ik doen !
Over 10 dagen kan ik hem kopen dan heb ik me centjes binnen
Ik heb eigenlijk nog geen ideequote:
Doe maar een rode.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:21 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog geen idee![]()
Ik heb er niet zo'n verstand van allemaal
Nee een zwarte hahaquote:
Wat voor stijl[en] wil je zoal gaan spelen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:21 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog geen idee![]()
Ik heb er niet zo'n verstand van allemaal
Vooral rockquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat voor stijl[en] wil je zoal gaan spelen?
Weet nog wel wat moois voor je
[TK] Jackson PS-3 Performer
Wel mooi roodquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:33 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Vooral rock
Maar zo eentje wil ik niet haha
Is zo puntig
Volume veel lager instellen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:28 schreef KaMo het volgende:
Ik heb mijn M-Audio terug ontvangen (nieuwe)
Deze werkt beter, maar mijn pc kan het niet aan, dus nogsteeds om te zoveel tijd een clip
Iemand idee om dit minder te laten worden?
gewoon een fatsoenlijke pc, waarbij je genoeg geheugen (en snel genoeg) en genoeg recourses overlaat voor opnamens moet het goed komen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:28 schreef KaMo het volgende:
Ik heb mijn M-Audio terug ontvangen (nieuwe)
Deze werkt beter, maar mijn pc kan het niet aan, dus nogsteeds om te zoveel tijd een clip
Iemand idee om dit minder te laten worden?
Ik ben al aan het sparen voor een mac
Helemaal mee eens!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die dan:
[ afbeelding ]
Vind die PRS'en wel vrouwelijk genoeg.
Heb je toevallig Vista? Dan zou ik zeggen probeer 'm eens op XP te laten draaien! It did work for mequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:55 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
gewoon een fatsoenlijke pc, waarbij je genoeg geheugen (en snel genoeg) en genoeg recourses overlaat voor opnamens moet het goed komen.
edit: en wat cof zegt
XP is zo 2001!quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:00 schreef Peaches. het volgende:
[..]
Heb je toevallig Vista? Dan zou ik zeggen probeer 'm eens op XP Windows 7 te laten draaien! It did work for me
Sjonge, dan is hij bijna net zo oud als jijquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:11 schreef KaMo het volgende:
Maarja, het is dan ook een Aldi computer van >6 jaar oud![]()
Nieuwe drivers zouden misschien kunnen helpen? Maar waarschijnlijk is het slimmer te sparen voor een nieuwe (mac!)quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:11 schreef KaMo het volgende:
Ik heb XP, het geheugen kan het niet aan
Maarja, het is dan ook een Aldi computer van >6 jaar oud![]()
Het gaat het vaakste mis als ik het in Fruity Loops draai, standalone (of enkel Guitar Rig) heb ik het amper
Inderdaadquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sjonge, dan is hij bijna net zo oud als jij.
Nieuwste drivers,quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:14 schreef Peaches. het volgende:
[..]
Nieuwe drivers zouden misschien kunnen helpen? Maar waarschijnlijk is het slimmer te sparen voor een nieuwe (mac!)
Ja, die sla ik dan ook maar over denk ik.., staan ook nog wat andere weekendtripjes in de planning...quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:17 schreef Peaches. het volgende:
[..]
Ja dat probleem ken ik![]()
Vooral met het festivalseizoen opkomst..
Ik ben al op het punt aanbeland dat als ik achter een computer zit met Windows XP (dagelijks tijdens mijn werk werk) ik het idee heb dat het allemaal verouderd en achterhaald is. Windows 7 bevalt me meer dan goedquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:05 schreef Peaches. het volgende:
Niet waar!![]()
XP is zoveel fijner voor dit soort programma's! Zelfs Windows 7 doet wat dit betreft onder voor XP
Nee, een mac is handig als je veel grafische dingen doet. Voor audio doen een mac of pc weinig voor elkaar onder.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:34 schreef KaMo het volgende:
iPad is overrated
Mac Mini is gewoon een goedkope iMac zonder beeldscherm
Dan sluit ik mijn huidige beeldscherm erop, en dan spaar ik wel voor een betere
Mac is gewoon een zeer goed platform voor opnames, en bewerken.
Mijn ervaring is anders.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, een mac is handig als je veel grafische dingen doet. Voor audio doen een mac of pc weinig voor elkaar onder.
Dat mag, daar is het een mening voor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:43 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders.
Hier kan ik mij volledig bij aansluiten...quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben al op het punt aanbeland dat als ik achter een computer zit met Windows XP (dagelijks tijdens mijn werk werk) ik het idee heb dat het allemaal verouderd en achterhaald is. Windows 7 bevalt me meer dan goedMijn computer start zelfs sneller op met 7 dan met XP.
En Macs zijn zwaar overgewaardeerdDe iPad al helemaal
Een mening is niet hetzelfde als een ervaring...quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat mag, daar is het een mening voor.
Vertel...quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:43 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders.
Dat was een hele snelle editquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een mening is niet hetzelfde als een ervaring...
Welke edit?quote:
Nee, jij niet maar ASH welquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Welke edit?
Ik heb heul niet ge-edit!
Toch ben ik het hier echt niet mee eens. Ik heb echt jaren op PC opgenomen, maar op een Mac gaat alles toch wat smoother...quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, een mac is handig als je veel grafische dingen doet. Voor audio doen een mac of pc weinig voor elkaar onder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |