yepquote:
D66 en Leefbaar?quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:24 schreef ScottTracy het volgende:
Noem 2 politieke partijen die op dit moment meer burgemeesters hebben dan Tweede Kamerleden
Geldt dan ook: vraag verkeerd beantwoord toch een punt?quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:24 schreef ScottTracy het volgende:
Hm... vraag verkeerd gesteld. NOuja, laat maar staan
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:25 schreef tomtomaat het volgende:
D66 en VVD?
Stand # 1875quote:
Ik had er laatst eentje met 3 posts, maar qonmann had er ooit eentje met 2.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:46 schreef ScottTracy het volgende:
Wauw inderdaad... maar over het hele forum maar 4 posts tussen vraag en antwoordVolgens mij een gedeeld record
Hmm.. die van qonmann moeten we dan eens opzoeken. Jammer dat 'ie niet meer komt toch.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:47 schreef tomtomaat het volgende:
Ik had er laatst eentje met 3 posts, maar qonmann had er ooit eentje met 2.
Vooruit... twee letters teveel slechts. Guus Kuijer is 't.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:15 schreef Robbiev85 het volgende:
Guus Kuijpers?
lubje25 +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Stand # 1875quote:
Dat is ook een enorme zuurpruim geworden, dat is niet bevorderlijk voor je uiterlijk. Daar krijg je van die lelijke rimpels van.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:03 schreef ScottTracy het volgende:
Mwah, ik vind ook niet dat ze echt lelijk oud is geworden. Brigitte Bardot bijvoorbeeld wel.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Stand # 1875quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:55 schreef MadMaster het volgende:
Stray Cats
Cobra4 +1quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:08 schreef MadMaster het volgende:
Jaap Stobbe...
Nu werkt iequote:
Die was oersimpel héquote:
quote:
Je ben wel close....quote:
MadMaster +1quote:
Cobra4 +1quote:
Yankee +1quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:28 schreef Yankee het volgende:
the windy city