quote:Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef ajf het volgende:
Lieve allemaal,
Mathijs is om tien over half 10 geboren. Hij weegt 4104 gram en alles zit erop en eraan. Met mijn vrouw gaat alles goed. Ik ga nog foto's maken natuurlijk en die zal ik uiteraard hier plaatsen. Bedankt iedereen voor het meeleven. Jullie zijn toppie
Is dat tevens een uitnodigigng?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
En dat iedereen het maar even weet:
Mathijs gaat met DW trouwen. 2-2-2028 is de datum
Dit is niet een verkapte SC.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
En dat iedereen het maar even weet:
Mathijs gaat met DW trouwen. 2-2-2028 is de datum
Daarom blijven we ook OT over dit kereltje pratenquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit is niet een verkapte SC.
Het gaat toch over Mathijs!quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En de mijnequote:
Ja zo slaapt iequote:Op woensdag 3 februari 2010 15:29 schreef Ezechielk het volgende:
Goed topic
Die laatste foto ook weer
Whehe dank jequote:Op woensdag 3 februari 2010 16:26 schreef sciter het volgende:
Die met die vinger is echt een bazenfoto.
Gefeliciteerd je hebt dus een bazenbaby
Ja schattig hèquote:
Een baby stinkt niet hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:29 schreef Chen het volgende:
Gatverdamme, zo'n pasgeboren baby.
Zal wel stinken.
Maar goed, tis maar waarmee je gelukkig bent. Gefeliciteerd
Lekker bij papa en mama liggenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij weet echt waar hij van kan genieten
Dank jequote:
Wacht heel even tot de volgendequote:
quote:
Slaaaaap kindje slaaaaaaaapquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:56 schreef ajf het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n flesje drinken is erg vermoeiend
18 jaar leeftijdsverschil is niet zo erg toch?quote:
Ja en nog steeds verbaas ik me erover dat ie zo echt het lekkerste ligt.quote:
Baby zijn is hard werkenquote:
Wat een prachtige houding om in te slapenquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:56 schreef ajf het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
18 jaar leeftijdsverschil is niet zo erg toch?
Hij is in de familie wel uniek hierinquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat een prachtige houding om in te slapen!
>
Nog gefeliciteerd!
Gelukkig maar.quote:
Ja de fles was nog niet leeg neequote:Op donderdag 4 februari 2010 14:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
alsof hij inslaap is gevallen terwijl hij nog aan het eten was
Ik heb dit alleen nog niet besproken met mijn vrouw, hèquote:
Vandaag 3 dagenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:09 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Bij deze van harte gefeliciteerd!!!
Hoe oud is ie geworden???
Oh. Moet ik de hoop al opgeven?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:09 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb dit alleen nog niet besproken met mijn vrouw, hè
Nou ja ik kan er ook 18 jaar mee wachtenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh. Moet ik de hoop al opgeven?
QFTquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
18 jaar leeftijdsverschil is niet zo erg toch?
Jij wilt ook met Mathijs trouwen?quote:
Ik geef de hoop wel op.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:14 schreef ajf het volgende:
[..]
Nou ja ik kan er ook 18 jaar mee wachten
Ja hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:31 schreef Oldenzaal het volgende:
Heb je ook foto's van de bevallende moeder?
quote:
nee, 18 jaar leeftijdsverschil is niet zo erg met dat het meisje ouder is dan de jongenquote:
Ehm, ja natuurlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, 18 jaar leeftijdsverschil is niet zo erg met dat het meisje ouder is dan de jongenDan zou ik over 2 jaar ook een relatie met bijvoorbeeld marijke kunnen beginnen
Dank je schat.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
wat een geweldige foto's weer![]()
Ajf als je een oppas nodig hebt geef je maar een gil
Bedanktquote:
Pff ik ben een hele leuke oppas hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Dank je schat.
Je mag achteraan aansluiten
Oh maar dat geloof ik ook meteen. Maar dan moet je eerst mijn dochter voorbijquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pff ik ben een hele leuke oppas hoor.
Dank jequote:
Nogmaals bedanktquote:
Die mag ook mee dan hoor, als ik oppas dan gewoon op alle3 meteen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:29 schreef ajf het volgende:
[..]
Oh maar dat geloof ik ook meteen. Maar dan moet je eerst mijn dochter voorbij
Oh het aanbod geldt pas over een jaar?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die mag ook mee dan hoor, als ik oppas dan gewoon op alle3 meteen.
Zou het erg zijn als Mathijs zn eerste woordje "tieten!" is?
Belangrijk... toch?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:07 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Zolang ie maar gezond en gelukkig wordt.... toch?
Nogmaals gefeliciteerd!
Hij ziet er al heel tevreden uitquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:07 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Zolang ie maar gezond en gelukkig wordt.... toch?
Nogmaals gefeliciteerd!
Mijn beste vriendin begon toen yordi 2 uur oud was al met hem het woordje tieten te lerenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:30 schreef ajf het volgende:
[..]
Oh het aanbod geldt pas over een jaar?Nee dat vind ik niet erg
Mijn vrouw waarschijnlijk wel
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:32 schreef ajf het volgende:
[..]
Hij ziet er al heel tevreden uit
Nogmaals bedankt
Mark zijn eerste woordje was autoquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin begon toen yordi 2 uur oud was al met hem het woordje tieten te leren![]()
Poes was zn eerste woordje en tieten zn tweede pas daarna kwam mama
quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:56 schreef ajf het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mag jij hoor.quote:
aawwww...liiieeeffff....quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:56 schreef ajf het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hèquote:
Dank je wel schatquote:
Zo, dan heb je die van jou ook niet aan pissen versletenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb er inmiddels 8 dus voorlopig heb je me nog niet ingehaald
Gefeliciteerd en geniet ervan
Nee dat is de huid van een baby die door een geboortekanaal is gegaanquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:37 schreef Hameren_Yzer het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit acne?
Zijn dit littekens?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Zo, dan heb je die van jou ook niet aan pissen versleten8
Nee zoveel komen er niet
Dank je
Nou ja dan is het best drukquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2 zelf gemaakt, 2 van m'n lief en 4 pleegkinderen
Maar serieus: geniet ervan, de tijd schiet als een komeet door je vingers.
Voor je het weet zijn ze aan het pubereb...
Dat heb ik mijn ouders nooit horen zeggenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
Het klinkt raar, maar ik heb het nu met 8 makkelijker als ooit met 2..
en inderdaad nu zijn ze 10/11 en gisteren waren ze 5-6.....
ze worden zeker belachelijk snel groot...quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:59 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat heb ik mijn ouders nooit horen zeggenWij zijn met 10 kinderen
Ja ze worden zo snel groot, niet normaal meer.
Morgen lieverdquote:
Haha ja dat is dan zeker even een "oeps-moment"quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze worden zeker belachelijk snel groot...
confronterend als je dochter van 11 zegt dat ze last heeft van schaamhaar...
en het voordeel van een groot gezin is dat de kids elkaar corrigeren... (althans in mijn geval)
echt een oeps momentquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:13 schreef ajf het volgende:
[..]
Haha ja dat is dan zeker even een "oeps-moment"![]()
Ja ik kan dat beamen als oudste van de 10Ik heb zelfs nog luiers verschoond van de jongste 3.
Ik ben de oudste van de 6 en heb van de jongste 5 de luiers verschoond.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:13 schreef ajf het volgende:
[..]
Haha ja dat is dan zeker even een "oeps-moment"![]()
Ja ik kan dat beamen als oudste van de 10Ik heb zelfs nog luiers verschoond van de jongste 3.
Ik heb altijd gezegd dat als mijn dochter in de pubertijd komt, ze de deur niet meer uit mag tot ze 18 isquote:
Ja we willen allemaal dat ze klein blijven. Maar aan de andere kant is het ook weer heerlijk dat ze groter worden. Het moet alleen weer niet te snel gaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 06:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben de oudste van de 6 en heb van de jongste 5 de luiers verschoond.![]()
Ik hou het echt bij 1 kind. En het gaat veel te snel allemaal, hij gaat al bijna naar de brugklas en dat wil ik niet, hij moet klein en lief en onschuldig en schattig blijven
Mijn vrouw is er niet zo blij mee als ik dat nu al ter sprake brengquote:
Hij zal altijd mijn kleine vent blijven. Maar soms begin ik spontaan te janken als ik dan opeens besef dat het in principe nog maar 6 jaar kan duren voor hij het huis uit gaatquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:39 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja we willen allemaal dat ze klein blijven. Maar aan de andere kant is het ook weer heerlijk dat ze groter worden. Het moet alleen weer niet te snel gaan
Ze wil hem echt niet loslaten hequote:
Ik heb dat meer met mijn dochter dan met mijn zoonquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zal altijd mijn kleine vent blijven. Maar soms begin ik spontaan te janken als ik dan opeens besef dat het in principe nog maar 6 jaar kan duren voor hij het huis uit gaat![]()
[..]
Ze wil hem echt niet loslaten he
De middelstequote:
Dan is het goedquote:
Alles van 8 heeft....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:34 schreef ajf het volgende:
[..]
Dan is het goedDegene die hem vasthoudt is ook
hoor.
Jaja maar jij moet eerst maar eens langs haar vader zien te komenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alles van 8 heeft....
Nee grapje, die is ook![]()
Die is te druk met zijn laatste telgquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:41 schreef ajf het volgende:
[..]
Jaja maar jij moet eerst maar eens langs haar vader zien te komen
Dat dacht ik
Maar mijn dochter is altijd in zijn buurtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die is te druk met zijn laatste telg
Verdommequote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:53 schreef ajf het volgende:
[..]
Maar mijn dochter is altijd in zijn buurt
Jammer johquote:
Dank je Erwinquote:
Wat voor bier vind je lekker?quote:
Het enige echte bier. Dat wist je al. Ga je me dronken voeren? Dan kan je beter wat sterkers nemen. Of wil je me paaien in riuil voor de onschuldigheid van mijn dochter?quote:
Jepquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Het enige echte bier. Dat wist je al. Ga je me dronken voeren? Dan kan je beter wat sterkers nemen. Of wil je me paaien in riuil voor de onschuldigheid van mijn dochter?
Jij bent slechtquote:
Ja leuk om te zien hèquote:
hennessyquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:18 schreef ajf het volgende:
[..]
Jij bent slechtMaar dan heb ik liever een fles goede cognac
lethal spul datquote:
Bijvoorbeeld. Of Napoleon is ook goedquote:
Dank jequote:
quote:
Dank je welquote:
aaawww...nee idd.....ik zou er bijna...lees echt BIJNA weer zin in krijgen.....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:44 schreef ajf het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan je toch geen genoeg van krijgen om naar te kijken?
Gewoon doenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:47 schreef heavenstar het volgende:
[..]
aaawww...nee idd.....ik zou er bijna...lees echt BIJNA weer zin in krijgen.....![]()
![]()
![]()
Dat is er serieus eentje om in te lijstenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:44 schreef ajf het volgende:
[ afbeelding ]
nou...nee...ben al lang blij dat die 2 van mij al zo groot zijn....quote:
Hoe groot zijn ze?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:56 schreef heavenstar het volgende:
[..]
nou...nee...ben al lang blij dat die 2 van mij al zo groot zijn....![]()
Haha doe het nou maar nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:47 schreef heavenstar het volgende:
[..]
aaawww...nee idd.....ik zou er bijna...lees echt BIJNA weer zin in krijgen.....![]()
![]()
![]()
Die tijd heeft zij gehadquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gewoon doen![]()
![]()
[..]
Dat is er serieus eentje om in te lijsten
Ze heeft een hele knappe dochter Bartquote:
Hoe oud?quote:
Het is legaalquote:
quote:
En de dochter is dan 19, Bartquote:
Jaquote:
Hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:44 schreef ajf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik commandeer niet, ik vraag ook liefquote:
Denk niet dat ajf het leuk vindt als ik zijn kind opeis.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk niet dat ajf het leuk vindt als ik zijn kind opeis.
* DevilsWhore ziekenhuis belt om afspraak met de gyn af te zeggenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:47 schreef heavenstar het volgende:
[..]
...je kunt ze ook zelf maken...
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore ziekenhuis belt om afspraak met de gyn af te zeggen
Ok, misschien toch maar niet.quote:
whehehe....quote:
Weet ik, maar heb niet zoveel zin om op m;n 19e moeder te zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:50 schreef heavenstar het volgende:
[..]
whehehe.......maar het maken ( oefenen dan) kan ook erg leuk zijn hoor....
Het kan niet, het IS leukquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:50 schreef heavenstar het volgende:
[..]
whehehe.......maar het maken ( oefenen dan) kan ook erg leuk zijn hoor....
Niet altijd.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik, maar heb niet zoveel zin om op m;n 19e moeder te zijn.
Jij liever dan ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:03 schreef heavenstar het volgende:
[..]
...ik was het al op mijn 18e...
ja dat snap ik..quote:
Dat is mooi.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:05 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ja dat snap ik.....maar geen spijt van...
Ik ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:03 schreef heavenstar het volgende:
[..]
...ik was het al op mijn 18e...
nou nee niet echt...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is mooi.Maar stond het in de planning?
Ik ben wel jaloersquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:44 schreef ajf het volgende:
[ afbeelding ]
Dat handjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:44 schreef ajf het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een bloemkoolkind?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:19 schreef heavenstar het volgende:
[..]
nou nee niet echt......maar ja als je te horen krijgt dat je 1: wss geen kinderen kan krijgen en 2: dat je toch aan de pil zit....
Nee ze is bijna net zo mooi als haar moederquote:
Ik weet van allebei niet hoe ze eruit zien.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:45 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee ze is bijna net zo mooi als haar moeder
Ik welquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet van allebei niet hoe ze eruit zien.
zal ik een mooi cliche gedichten voor de kleine posten?
Lucky bastard.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:50 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik wel![]()
ja doe maar. hij krijgt zo zijn fles dus dan kan ik het voorlezen als ie gaat slapen
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lucky bastard.
Je bent zo
Mooi
Anders
Dan ik,
Natuurlijk
Niet meer of
Minder
Maar
Zo mooi
Anders,
Ik zou je
Nooit
Anders dan
Anders willen
Hans Andreus
Hij staat op m;n haifs.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:14 schreef ajf het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat liefIk kende het nog niet. Ik ga het aan het voorlezen
Ik heb geen haifs.quote:
Zelfs mijn vader heeft haifs!quote:
Ik heb twitterquote:
Ik niet. Dat houd ik ook zo.quote:
thnx babe...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:45 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee ze is bijna net zo mooi als haar moeder
echt wel!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet van allebei niet hoe ze eruit zien.
zal ik een mooi cliche gedichten voor de kleine posten?
De nada queridaquote:
Niet zwanger kunnen worden, denken ze, en dat je dan opeens toch een kind hebt, van de ooievaar of uit een bloemkool.quote:
Jep. Dus?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:44 schreef heavenstar het volgende:
[..]
echt wel!...je hebt toch in mijn fobo gepost....???
![]()
merci mon cheri tu restes le meilleur...quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet zwanger kunnen worden, denken ze, en dat je dan opeens toch een kind hebt, van de ooievaar of uit een bloemkool.
[..]
Jep. Dus?
No querida tu sigues siendo el mejorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:54 schreef heavenstar het volgende:
[..]
merci mon cheri tu restes le meilleur...![]()
![]()
![]()
Tja, die kans is er nu eenmaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:56 schreef heavenstar het volgende:
[..]
...nou nee niet echt...blijkbaar toch kindjes kunnen krijgen..duhuhh...uiteindelijk 2
![]()
..en blijkbaar die ene 0,000000001% kans van zwanger raken met de pil....ach ja...
![]()
er zit een foto van mijn in mijn fobo...
Dank jequote:
Het gaat ook over Mathijs, hèquote:
Ik slikte de pil en toch zwanger, kwam er ook pas met 5 maanden achter dat ik zwanger wasquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:56 schreef heavenstar het volgende:
[..]
...nou nee niet echt...blijkbaar toch kindjes kunnen krijgen..duhuhh...uiteindelijk 2
![]()
..en blijkbaar die ene 0,000000001% kans van zwanger raken met de pil....ach ja...
![]()
er zit een foto van mijn in mijn fobo...
Hoe kan dat?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik slikte de pil en toch zwanger, kwam er ook pas met 5 maanden achter dat ik zwanger was
Nee.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je voor hem al zoiets aangemaakt
ik wist meteen dat net raak was...meteen al erna zeg maar..heeeel apart...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik slikte de pil en toch zwanger, kwam er ook pas met 5 maanden achter dat ik zwanger was
hij wordt met het uur nog knapper....quote:
Dank je schatquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:16 schreef heavenstar het volgende:
[..]
hij wordt met het uur nog knapper....
Thijs had ook veel en donker haar, wel met enorme inhammen in het beginquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:38 schreef ajf het volgende:
Ja het lijkt af en toe best veel op de foto maar dat valt best mee
Ik ben eigenlijk benieuwd of het zo donker blijft. Ik was blond bij mijn geboortequote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs had ook veel en donker haar, wel met enorme inhammen in het begin
Ja, daar kan je echt niets over zeggen he?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:49 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk benieuwd of het zo donker blijft. Ik was blond bij mijn geboorte
Nee afwachten maar. De tweeling heeft bruin haar, wat lichter dan Mathijs nu heeft.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, daar kan je echt niets over zeggen he?
Thijs had steil en heel donker haar, nu heeft 'ie een kop vol donkerblonde krullen![]()
(praat ik teveel over mij eigen kind in jouw topic? want ik ben erg hoor, en ik weet het...)
Maakt ook helemaal niets uit he, met zo'n bekkiequote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:56 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee afwachten maar. De tweeling heeft bruin haar, wat lichter dan Mathijs nu heeft.
Lief hoorIk heb een foto gezien ja en hij is schattig
(ik heb er geen last van, hoor)
10 cmquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had ongeveer 10 cm lang spierwit haar toen ik geboren werd, het is alleen maar langer geworden niet donkerder![]()
Yordi was zo goed als kaal
Nee hèquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maakt ook helemaal niets uit he, met zo'n bekkie
Doet ie ookquote:
Verloskundige was ook helemaal verbaasd had nog nooit een kind gezien met zulk lang haar en zeker geen blond lang haarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:14 schreef ajf het volgende:
[..]
10 cmTering
Dat had ie niet van jou dan
Ja kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verloskundige was ook helemaal verbaasd had nog nooit een kind gezien met zulk lang haar en zeker geen blond lang haar
ik ben lief ,ik ben lief ooooh god ik ben liefquote:
Ik wil hemquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:32 schreef ajf het volgende:
[ afbeelding ]
Okee dit was de laatste voor vandaag
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:33 schreef Psalms het volgende:
[..]
ik ben lief ,ik ben lief ooooh god ik ben lief
En ik dan?quote:
Jij hebt dan pech?quote:
dus pa,als ik zo kijk kijk ik naar rechts..uuuh of was dat linksquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:32 schreef ajf het volgende:
[ afbeelding ]
Nekspieroefeningenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:36 schreef Psalms het volgende:
[..]
dus pa,als ik zo kijk kijk ik naar rechts..uuuh of was dat links
Je kan ze niet vroeg genoeg leren hoe ze moeten overstekenquote:
voor later,kijk daar zoon lekker wijfquote:
Die oefeningen heb jij niet gehad vroeger dusquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:39 schreef Psalms het volgende:
[..]
voor later,kijk daar zoon lekker wijf
Haha ik moet ineens aan "Look who's talking" denken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:39 schreef Psalms het volgende:
[..]
voor later,kijk daar zoon lekker wijf
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die oefeningen heb jij niet gehad vroeger dus
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:44 schreef ajf het volgende:
[..]
Haha ik moet ineens aan "Look who's talking" denken.
Food
Ja of hij ziet een heel lekker kontje lopen en zegt dat pas tegen mij als het kontje buiten beeld isquote:
Ja maar dat is logisch dat ie dat dan voor zichzelf houdtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja of hij ziet een heel lekker kontje lopen en zegt dat pas tegen mij als het kontje buiten beeld is
ik zag net ook een lekker kontjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:53 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja maar dat is logisch dat ie dat dan voor zichzelf houdt
HEBBENquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:32 schreef ajf het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb alleen die 2e gezien.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:44 schreef ajf het volgende:
[..]
Haha ik moet ineens aan "Look who's talking" denken.
Food
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:56 schreef Psalms het volgende:
[..]
ik zag net ook een lekker kontjedie hou ik ook voor me zelf
Ook alquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HEBBEN
[..]
ik heb alleen die 2e gezien.
'life sucks when your head is stuck in your placenta'
Natuurlijk.quote:
Dank jequote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:20 schreef Providentia het volgende:
awwwww wat lief! hijs mooi!
Mijn zoontje is ook redelijk snel geboren. Was op de verjaardagsvisite van me broertje, gelukkig was ie al jarig geweest, niks aant handje, stond op, vliezen gebroken, schrok me kapot
, Hele familie erbij... Iedereen had gezopen behalve ik natuurlijk, maar kon zo niet rijden met lichte weeen, dus me oom die maar 1 bier op had maar gaan rijden
Was om 20.30, 21.30 ergere weeen, 11:00 uur 5 cm ontsluiting, 00:00 ziekenhuis, 02:36 geboren
en om 04:00 uur alweer thuis
Ik vond ze allemaal leuk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Ik heb de 1e niet gezien heVriendin zei ook dat de 2e leuker was.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
ik vind dat deze hier moet als adoratienummer
Draakjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:56 schreef draculettetje het volgende:
Ajf![]()
helemaal gemistMaar van Harte en heel veel geluk gewenst
![]()
wat een plaatje
Dank je welquote:
Dat heeft ie duidelijk van mijquote:
Gracias carajoquote:
Hebbequote:
Ik wil ook zoeen hebben!quote:
Kindje kweken?quote:
Woensdagquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt gisteren voor 5 jaar zonder kind getekend
Plus, reageerbuis. Daar kan je hem echt in kwekenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
WoensdagIk kan ;m eruit laten halen. En er is altijd een kans, ondanks anticonceptie, dat je zwanger wordt.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Plus, reageerbuis. Daar kan je hem echt in kweken
Ja maar wel op de natuurlijke manierquote:
Wie? Kijk even goed naar de foto's, pik. Hoe kan zoiets nou irritant zijn?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:14 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, om even bij ajfs kind te blijven, is ie irritant?
wat dan?quote:
huilen, en dan het liefste als je net lekker ligt te slapenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:18 schreef ajf het volgende:
[..]
Wie? Kijk even goed naar de foto's, pik. Hoe kan zoiets nou irritant zijn?
ik kan wel 100 redenen bedenkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:18 schreef ajf het volgende:
[..]
Wie? Kijk even goed naar de foto's, pik. Hoe kan zoiets nou irritant zijn?
Eentje maken natuurlijkquote:
Dat valt best mee. Hij huilde wel toen ie krampjes had maar dat hoort er nu eenmaal bij. En aangzien hij nog niet kan zeggen: Hee pa, ik heb honger/dorst/een schone luier nodig, huilt ie ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
huilen, en dan het liefste als je net lekker ligt te slapen
Het valt allemaal wel mee hoorquote:
Ahw!quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:38 schreef ajf het volgende:
Tijd voor een nieuwe foto.
[ afbeelding ]
Je moet er gewoon naar blijven kijkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:38 schreef ajf het volgende:
[ afbeelding ]
Schattig hèquote:
Ja ik ken het gevoelquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je moet er gewoon naar blijven kijken
Een speenquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:38 schreef ajf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:38 schreef ajf het volgende:
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op donderdag 18 februari 2010 10:42 schreef Phunked het volgende:
Van harte gefeliciteerd!
Je kent me niet
God wat een schatjequote:
Hij heeft al vet veel haar sinds z'n geboorte en het wordt steeds donkerder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |