Ik heb dit alleen nog niet besproken met mijn vrouw, hèquote:
Vandaag 3 dagenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:09 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Bij deze van harte gefeliciteerd!!!
Hoe oud is ie geworden???
Oh. Moet ik de hoop al opgeven?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:09 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb dit alleen nog niet besproken met mijn vrouw, hè
Nou ja ik kan er ook 18 jaar mee wachtenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh. Moet ik de hoop al opgeven?
QFTquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
18 jaar leeftijdsverschil is niet zo erg toch?
Jij wilt ook met Mathijs trouwen?quote:
Ik geef de hoop wel op.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:14 schreef ajf het volgende:
[..]
Nou ja ik kan er ook 18 jaar mee wachten
Ja hoorquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:31 schreef Oldenzaal het volgende:
Heb je ook foto's van de bevallende moeder?
quote:
nee, 18 jaar leeftijdsverschil is niet zo erg met dat het meisje ouder is dan de jongenquote:
Ehm, ja natuurlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, 18 jaar leeftijdsverschil is niet zo erg met dat het meisje ouder is dan de jongenDan zou ik over 2 jaar ook een relatie met bijvoorbeeld marijke kunnen beginnen
Dank je schat.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
wat een geweldige foto's weer![]()
Ajf als je een oppas nodig hebt geef je maar een gil
Bedanktquote:
Pff ik ben een hele leuke oppas hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Dank je schat.
Je mag achteraan aansluiten
Oh maar dat geloof ik ook meteen. Maar dan moet je eerst mijn dochter voorbijquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pff ik ben een hele leuke oppas hoor.
Dank jequote:
Nogmaals bedanktquote:
Die mag ook mee dan hoor, als ik oppas dan gewoon op alle3 meteen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:29 schreef ajf het volgende:
[..]
Oh maar dat geloof ik ook meteen. Maar dan moet je eerst mijn dochter voorbij
Oh het aanbod geldt pas over een jaar?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die mag ook mee dan hoor, als ik oppas dan gewoon op alle3 meteen.
Zou het erg zijn als Mathijs zn eerste woordje "tieten!" is?
Belangrijk... toch?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:07 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Zolang ie maar gezond en gelukkig wordt.... toch?
Nogmaals gefeliciteerd!
Hij ziet er al heel tevreden uitquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:07 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Zolang ie maar gezond en gelukkig wordt.... toch?
Nogmaals gefeliciteerd!
Mijn beste vriendin begon toen yordi 2 uur oud was al met hem het woordje tieten te lerenquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:30 schreef ajf het volgende:
[..]
Oh het aanbod geldt pas over een jaar?Nee dat vind ik niet erg
Mijn vrouw waarschijnlijk wel
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:32 schreef ajf het volgende:
[..]
Hij ziet er al heel tevreden uit
Nogmaals bedankt
Mark zijn eerste woordje was autoquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin begon toen yordi 2 uur oud was al met hem het woordje tieten te leren![]()
Poes was zn eerste woordje en tieten zn tweede pas daarna kwam mama
quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:56 schreef ajf het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n flesje drinken is erg vermoeiend
Dat mag jij hoor.quote:
aawwww...liiieeeffff....quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:56 schreef ajf het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n flesje drinken is erg vermoeiend
Ja hèquote:
Dank je wel schatquote:
Zo, dan heb je die van jou ook niet aan pissen versletenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb er inmiddels 8 dus voorlopig heb je me nog niet ingehaald
Gefeliciteerd en geniet ervan
Nee dat is de huid van een baby die door een geboortekanaal is gegaanquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:37 schreef Hameren_Yzer het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit acne?
Zijn dit littekens?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Zo, dan heb je die van jou ook niet aan pissen versleten8
Nee zoveel komen er niet
Dank je
Nou ja dan is het best drukquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2 zelf gemaakt, 2 van m'n lief en 4 pleegkinderen
Maar serieus: geniet ervan, de tijd schiet als een komeet door je vingers.
Voor je het weet zijn ze aan het pubereb...
Dat heb ik mijn ouders nooit horen zeggenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
Het klinkt raar, maar ik heb het nu met 8 makkelijker als ooit met 2..
en inderdaad nu zijn ze 10/11 en gisteren waren ze 5-6.....
ze worden zeker belachelijk snel groot...quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:59 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat heb ik mijn ouders nooit horen zeggenWij zijn met 10 kinderen
Ja ze worden zo snel groot, niet normaal meer.
Morgen lieverdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |