Als jij daar plezier in hebt, moet je er vooral van genieten, maar ik vul mijn tijd liever anders.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goedkoop bier zuipen in hostel, met 5 man samen koken en naar super coole HC feesten gaan
Een feest waar alle hippies zonder knaken gaan stappenquote:Op zondag 7 februari 2010 08:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als jij daar plezier in hebt, moet je er vooral van genieten, maar ik vul mijn tijd liever anders.
Wat is uberhaupt een supercool HC feest?
Onzin, ik ben vaak op HC-feestjes geweest en heb wel knakenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een feest waar alle hippies zonder knaken gaan stappen
Ehm, jij bent welgeteld min of meer op 1 party geweest, maar vertelt mij dat de parties waar ik geweest ben uitzonderingen zijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een uitzondering is er altijd
Overigens HC parties benoemen als anders
Nee, je moet leren lezen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:56 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ehm, jij bent welgeteld min of meer op 1 party geweest, maar vertelt mij dat de parties waar ik geweest ben uitzonderingen zijn
Dit had ik dus eigenlijk willen zeggen....quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:20 schreef Individual het volgende:
[..]
Misschien zijn op die paden wel mooie dingen te zien? Ik reis soms wel op platgetrapte paden en soms niet. Ik laat me niet leiden door hoeveel mensen er wel of niet al zijn geweest. Er is vaak een goede reden waarom sommige paden zo platgestampt zijn.
Soms heb ik een 5* reis en soms geen enkele ster en zelfs in dezelfde vakantie reis ik soms per rammelbus en dan per helicopter bv en dan in een Hilton en daarna in een rieten hutje.
Vakantie naar Noord Korea? - Verschrikkelijk interessant
Vakantie naar een zuip resort? - Lekker feesten
Vakantie naar Bagdad? - Spannend!
Vakantie naar Amerika? - Familiebezoek in luxe
etc etc.
Variety is the spice of life!
quote:
Als je jaren na de reis nog steeds in elk gesprek erover begint te lullen is dat irritant ja.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:36 schreef Terreros85 het volgende:
Wat me vaak ergert bij mensen die gereisd hebben dat je jarenlang bij elke conversatie moet aanhoren dat ze gebackpackt hebben. Prima dat het leuk was, maar je hoeft er niet in elk gesprek op terug te komen.
En nee, niet jaloers. Ik heb zelf ook wel wat ervaring met reizen/langere tijd in het buitenland.
Heheh, inderdaad jaquote:Op maandag 22 februari 2010 19:24 schreef Farenji het volgende:
[..]
Als je jaren na de reis nog steeds in elk gesprek erover begint te lullen is dat irritant ja.
Maar andersom kan het ook irritant zijn. Dat je de reis van je leven hebt gemaakt, allerlei wilde dingen hebt meegemaakt, en helemaal enthousiast terugkomt, en dat je alles wil vertellen maar dat je omgeving niet echt geinteresseerd is maar je wel al die lulverhalen aan moet horen over dat Pietje toch weer met Marietje is en dat er een nieuwe kledingwinkel in de stad is en dat de kat alweer last heeft van een ingegroeide nagel....___!
Andere mensen zijn gewoon zelfingenomen, oninteressant en wereldvreemdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:57 schreef gifkwal het volgende:
Ik heb om die reden ook afgeleerd om steeds over mijn reizen te beginnen. Het is wel lastig, want bij veel dingen denk je "Oh ja, toen ik op reis was, was dat ook zo", of "daar en daar doen ze dat heel anders" en ik vind dat dan interessante bijdragen tot de discussie maar anderen boeit jouw reis inderdaad nooit echt veel en dan krijgen ze ook zoiets van "heb je haar weer met d'r reis". Dus ik praat er maar zo weinig mogelijk over, wel jammer.
Zelf vind ik het juist altijd heel leuk om over de reizen van andere mensen te horen, ook als ik er nog niet geweest ben. Vind zelfs het kijken van andermans vakantiefoto's erg leuk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |