Binnen 3min doormidden geboord door Japioquote:
Jaap denkt dat ze ter goede trouw zijnquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
Mevrouw met d'r zoon plugt de een of ander vage zanger om geld op te halen voor de voedselbank voor dieren... schiet mij maar lek maar zitten hier wéér twee scammers te schooieren??![]()
[ link | afbeelding ]
'ik stel een kritisch punt aan de orde en jij lacht gewoon mee'quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Binnen 3min doormidden geboord door Japio. Terecht overigens, het is gewoon reclame
.
Charmingquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand belt op om te zeggen dat 't gerochel on stream geen gehoor is. Hij hangt op, en laat een boer.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:34 schreef versabommie het volgende:
Sorry maar na Pauw en Witteman moest ik die vraag over sex met dieren sturen whaha
Nee hoor, álles gaat naar de dierenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:34 schreef Toverheks het volgende:
wat een zielig zooitje daar op de bank, willen ze nu hun zakken vullen???
Nee idd. Lijkt op paps waarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zij is soort van indo, zie je bij hem helemaal niet terug.
quote:Wat is de entree prijs ?
In de voorverkoop is de prijs 12,50¤ en aan de zaal 15,00¤. Daarbij krijgen jullie ook 1 consumptie.
Bij ingang staat tevens een pot om wat extra geld te doneren aan de voedselbank voor dieren.
De kaarten zijn vanaf nu ook te koop bij party centrum ons huus telefoon nummer : 0553121357.
quote:Per verkocht kaartje gaat er 0,25¤ naar de voedselbank.
Nog erger, bij Jaap zeiden ze 50 cent.quote:
Snoodaards!quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog erger, bij Jaap zeiden ze 50 cent.
Antwoord? ze geeft geen antwoorden en stelt alleen maar retorische vragen...quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:13 schreef Toverheks het volgende:
Tanja is rap van tong en heeft overal antwoord op, ze is wel oke denk ik.
ook is ze weer gezellig vrijgezellig en niet op zoek.
En zingen kan ze ook al niet zo goed. Ze noemde zelfs een studie Spaans, dat dus naast zingen, schilderen, jembe spelen en voetballen. Een echte alleskunner - van alles een vleugje.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
Ze heeft die twee kolossale tieten en gevlogen bekkie echt wel nodig om die rotzooi aan de "man" te smeren...
[ link | afbeelding ]
ja maar ze babbelt wel lekkerquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Antwoord? ze geeft geen antwoorden en stelt alleen maar retorische vragen...
Nou ze ging op de bank zitten en zingen en toen klapte mijn hele comp. uit dus alles weer opnieuw opstarten dus niet het einde gehoord.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
En zingen kan ze ook al niet zo goed. Ze noemde zelfs een studie Spaans, dat dus naast zingen, schilderen, jembe spelen en voetballen. Een echte alleskunner - van alles een vleugje.
LS belt. 'Wat zinloos weer zeg,' zegt Jaap als hij het gesprek afbreekt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:32 schreef Chanel5 het volgende:
Die Rob als een rode draad door de niksshow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |