En vanavond gaat Jaap met Natasia bellen, hij beantwoord nu vragen van de chatters, of Jaap nog kontakt heeft met Huub, Jaap zegt weinig kontakt met hem te hebben, Huub is druk met werk etc.
Jaap moet meer zelfvertrouwen hebben zegt een chatter, ja maar hij voelt zich ziek, Jaap zijn oor is 3 keer uitgespoten door de dokter.
Jaap snuit je neus (zegt een chatter)( ja dat ophalen bbrrr gerochel) Jaap snuit nu zijn neus.
Jaap wanneer drinken we gezellig een biertje, Jaap zegt kom maar langs in Eindhoven.
Jaap je mag best harder worden tegen je gasten zegt een chatter.
Hoe ruikt het in de Bunker wordt er gevraagd, antwoord Jaap *MUF*
Annie en Moniquemoon komen een keertje koken voor Jaap zegt hij.
Iemand anders vraagt, Jaap hoe is het om borsten te hebben???? ja ach vragen om het vragen he.
Jaap zet nu zijn telefoon weer aan, we kunnen weer bellen ( als je daar behoefte aan hebt natuurlijk)
Iemand vraagt, kan ik me hond nog uitlaten voordat je Natasia gaat bellen, Ja dat kan zegt Jaap.
Iemand vraagt of Cora nog langs komt, jaap lacht.
Waarom stuur je de gasten die niet intressant zijn niet eerder weg wordt er gevraagd, Jaap zegt ja ( kon de rest niet verstaan)
Jaap zegt zijn telefoonnummer waarop je hem kan bellen o6enz.
En weer zijn neus snuiten en de telefoon gaat.
Niemand bellt daarom zegt een beller daarom bel ik jou, of de beller een vraag heeft, kan dit ook niet verstaan ppfftttt. Op de chat wordt er gezegt dat het Huub was maar kan het niet thuis brengen.
Peter komt de volgende gast brengen, zij is een pupil van zanglerares Judith (DGK) Tanja Koopmans haar hobby`s zijn zingen en schilderen.
Nou ik ga weer ff op de stream gluren.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam